Miksi tuota "pridea" vietetään kokonainen kuukausi, muita asioita vain yhden vuorokauden?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shokkipaljastus: Ei sitä ole pakko viettää.
On sitä, koska muuten kuulemma vastustat ihmisoikeuksia. Pahalta tuo kuulostaa.
Näinhän se on. En itse osallistu, mutta olen hengessä mukana ja ymmärrän miksi Pride on edelleen tärkeä. Sen tärkeyden huomaa näistä kommenteistakin. Monet ihmiset eivät antaisi "erilaisille" ihmisille oikeutta olla olemassa. Ainakaan näkyä tai kuulua.
tää on just tätä a gressiivista toimintaa. Teille on kuin seinille puhuisi. Ei kukaan oo sanonut mitään tuollaista.
Olen huomannut että tämä karnevaali näyttää hiipumisen merkkejä. Ei ihmiset jaksa samaa levyä vuodesta toiseen. Krääsä on vähentynyt, ja ikään kuin harvempi yritys enää jaksaisi vaihtaa logojensa värit. Niin kuin oikein onkin - tiedetään asian olemassaolo, muttei siitä sen enempää.
Onhan tuo esim. Movember olemassa.
Onneksi jumalakin vihaa prideä ja lähetti huonot säät. Synnistä joutuu helevettihin
Vierailija kirjoitti:
Onneksi jumalakin vihaa prideä ja lähetti huonot säät. Synnistä joutuu helevettihin
Muutti mielensä viime vuodesta jolloin pridea vietettiin ihan kivassa kesäsäässä?
kieltoooon. ei voi ymmärtää koko touhua. kuin lamat vapautettu mielisairaaloista. heterotkaan hehkuta omiatouhujaan. että pitikin noiden omia vieläpä niinkin kaunis asia kuin sateenkaari. oksettavia
Aatetta moukaroidaan päähän urakalla. Kukaan ei saa jäädä paitsi. Ajatelkaa seksiä, sen eri muotoja. pervouksia. Seksuaalista häirintää tuo jo on.
kuules tää on kaikkea muuta kuin hyväksyvä ja tasa arvoinen yhteisö. Ylimielisiä, huomionhakuisia ja vähänkin jos oot tavallinen niin sua canceloidaan.