Miksi tuota "pridea" vietetään kokonainen kuukausi, muita asioita vain yhden vuorokauden?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi juuri nuo vähemmistöt saavat lippunsa ja härpäkkeensä firmojen, kirjastojen jne. kylkeen?
Samaa ihmettelen, itselläni ei todellakaan ole mitään homoja vastaan, mutta eikö tää pikkuisen mene yli äyräiden. Onhan niitä muitakin vähemmistöjä, joiden oikeuksia voisi puolustaa.
Useimmilla meistä on perheenjäseniä ja ystäviä, jotka kuuluvat seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön ja joita rakastamme. Miksipä emme juhlisi heidän kanssaan?
Näin on, aina ovat KAIKISSA juhlissa mukana, ovat perheenjäseniä. Miksi he haluaisivat erikseen omat juhlat? Tätä just en ymmärrä miksi heidän pitää eriytyä?
Eihän se olekaan heidän erillinen juhlansa, vaa
Kyllä, mutta ei siellä juhlisteta heteroutta.
Vierailija kirjoitti:
Taas vedit kristityt tähän. Unohdit esim ramadanin. Tai juutalaisten hanukan. Paljastit itsesi olet kristofoobikko ja pointtisi juhlia koko pride hömppää on teennäinen agstaaminen sitä vastaan minkä syvällä sisimmässäsi tiedät oikeaksi ja terveeksi.
Olit ihan oikeassa, olen pakana ja vietän pakanoiden juhlia. Syvällä sisimmässäni tiedän pakanallisuuden oikeaksi ja terveeksi. Olen surullinen teistä satukirjaan uskovista.
Anaaliseksi on pakanuutesi keskiössä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi juuri nuo vähemmistöt saavat lippunsa ja härpäkkeensä firmojen, kirjastojen jne. kylkeen?
Samaa ihmettelen, itselläni ei todellakaan ole mitään homoja vastaan, mutta eikö tää pikkuisen mene yli äyräiden. Onhan niitä muitakin vähemmistöjä, joiden oikeuksia voisi puolustaa.
Useimmilla meistä on perheenjäseniä ja ystäviä, jotka kuuluvat seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön ja joita rakastamme. Miksipä emme juhlisi heidän kanssaan?
Näin on, aina ovat KAIKISSA juhlissa mukana, ovat perheenjäseniä. Miksi he haluaisivat erikseen omat juhlat? Tätä just en ymmärrä miksi heidän pitää eriytyä?
Mitä sitten? Kai sä onnistut juhlimaan vaikka muiden ihmisten synttäreitä, häitä ja valmistujaisiakin, vaikkei ne sua koske.
Vierailija kirjoitti:
Taas vedit kristityt tähän. Unohdit esim ramadanin. Tai juutalaisten hanukan. Paljastit itsesi olet kristofoobikko ja pointtisi juhlia koko pride hömppää on teennäinen agstaaminen sitä vastaan minkä syvällä sisimmässäsi tiedät oikeaksi ja terveeksi.
Olit ihan oikeassa, olen pakana ja vietän pakanoiden juhlia. Syvällä sisimmässäni tiedän pakanallisuuden oikeaksi ja terveeksi. Olen surullinen teistä satukirjaan uskovista.
Minä olen pakana ja minusta on häväistys kun väität meidän pakanoiden kannattavan jotain priden tapaista perverssien karnevaalia.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten lasten ja nuorten kuukausi olisi kiva.
Olisihan niitä vaikka mitä kivoja aiheita kuukausille, kuten vaikka rauhan kuukausi, kaikkien tasaveroisuuden kuukausi, tai vaikkapa kaikkien syrjittyjen muistamisen kuukausi. Mutta kun ei niin ei, pitää viettää kuukautta sellaisen asian vuoksi mikä pistää marssilla pukeutumaan sairaisiin perverssikuteisiin ja oman sekopäisyyden julkituomiseen.
Koska näitä onnettomia ihmiskohtaloita halutaan tietoisesti tehtailla lisää. Teen vapaaehtoistyötä mt-ongelmaisten nuorten parissa, ja yli puolet alkaa olla näitä pronomini-ihmisiä.
Voisi järjestää ensi vuodelle samaan aikaan häiriintyneiden perversioiden vastaisen kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitokset virastot ja kaupat sekä yritykset pelkureita. Eivät uskalla olla liputtamatta näiden hihulihommia. Pelkäävät kostoa (mistä tiedämme priden olevan radikalisoituva ääriliike) esim. Boikottiin muodossa.
Mä boikotoin kaikkia tähän arvojenivastaiseen huuhaahan osallistuvia yrityksiä. Esim. loppui Orionin tuotteiden käyttö!
Vierailija kirjoitti:
Voisi järjestää ensi vuodelle samaan aikaan häiriintyneiden perversioiden vastaisen kuukauden.
Incel-kuukausi
En minä ainakaan juhli tai vietä pridea ollenkaan, vaikka olenkin homo.
Shokkipaljastus: Ei sitä ole pakko viettää.
Suomen palestiinalaiset halus et vietettäis kuukausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel-kuukausi
No ala sitten järjestää jos kerran inceliksi identifioidut. Oikeastaan kun ajattelee niin teistä vassariperversseistä moni taitaa oikeasti incel ollakin.
Pitäiskö Helsinki pyhittää joka kuukausi jollekin idealle? Näin pridekin saisi oman kuukautensa ehkä noin joka 50. vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Shokkipaljastus: Ei sitä ole pakko viettää.
On sitä, koska muuten kuulemma vastustat ihmisoikeuksia. Pahalta tuo kuulostaa.
Minun puolesta jokainen saa olla mikä tahansa homo lesbo panseksuaali pinseksuaali mitä näitä nyt onkaan ( joka vuosi tulee uusia käsitteitä?)
Mutta ANTAKAA meidän normaalien ihmisten elää ja olla rauhassa. Hörhöilkää ihan keskenänne vaan. Suomessa on hyvät olot kaikilla hörhöläisillä. Vrt. esim Venäjälle tai Irakiin, Somaliaan yms.
Mitä enemmän vouhotatte, sitä enemmän saatte paskaa niskaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan juhli tai vietä pridea ollenkaan, vaikka olenkin homo.
Valtaosa seksuualivähemmistöistä ei osallistu.
Onhan tämä pride-väki tehnyt itsekkin selväksi, että ei riitä se että olet homo, vaan täytyy myös käyttäytyä heidän määrittämän mallin mukaisesti.
Minä ymmärrän homoseksuaalisuuden ja ymmärrän jopa sen että joku haluaisi olla eri sukupuolta mitä on. Mutta tämä saatanan sekopäisyys että on satoja tai tuhansia eri sukupuolia ja jokainen voi identifioitua miksi ikinä haluaa alkaa mennä jo liian pitkälle.
Perustuuko näkemyksesi pride-väestä heihin itseensä vai siihen mitä muut heistä puhuvat? "Tuhansia eri sukupuolia"? Mistä oikein kuulit tuon?
Vierailija kirjoitti:
koska heteroutta juhlitaan ne 11 muuta kuukautta :D
Miten? Ainoatakaan hetero-karnevaalia ei ole nähty. Saati jotakin hetero-lippua kiskottu tankoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä. Tärkeämpikin juhlia vietetään lyhyempi aika. Tosin itse en vietä Pridea ollenkaan.
Tärkeämpiä juhlia?
Hyvä idea! Järjestämään vaan.