Mitä tykkäät tästä Marimekon hameesta? Millaisen yläosan valitsisit, entä kengät?
Kommentit (57)
Ihan kiva, mutta itse en tuollaisesta hameesta noin paljon maksaisi, Marimekko ei kiinnosta merkkinä. Laittaisin istuvan vaalean t-paidan helma vyötärön sisään, väri noista hameen vaaleammista väreistä tai valkoinen.
Sopisi YLE:n Viiden jälkeen ohjelmaan.
Musta, vartalonmyötäinen paita, ihonväriset ohuet sukkikset ja mustat kapeakärkiset avokkaat. Voisi olla myös kirkkaanpunaiset avokkaat ja kirkkaanpunainen laukku (kiiltonahkaa molemmat, avokkaat kapeakärkiset).
Yläosa hameessa olevaa vihreää, pinkkiä tai vaaleansinistä. Mutta ei tuota punaista, liian voimakas. Eikä beigeä eikä valkoista, liian pliisu.
En itse käyttäisi, koska värit eivät ole minun paletistani, mutta kyllähän tuo huutaa punaista yläosaa ja valkoisia tennareita.
Vierailija kirjoitti:
Suosisin juhliin klassista valkoista yläosaa, sellainen hyvin ohut ja kesäinen pusero olisi kiva. Kengät ja laukku sitten hameen punaista tai vihreää, kengät mallia ballerina tai vastaava.
Se olisi kesäinen ja raikas vaihtoehto ja toisi hameen kuosin esiin parhaiten.
Vaaleanpunainen pusero ei olisi hyvä vaihtoehto.
Tai sitten hameen punaisesta joku seksikkäämpi halternecktyyppinen yläosa ja samanväriset tai valkeat korkokengät.
Arkeen sitten valkea pusero tai t-paita ja valkeat tennarit.
Mikä vika vaaleanpunaisessa?
Ihan kiva hame, tulee mieleen lapsuus 80-luvulla. Voisi yhdistää kauluspaitaan ja ohueen neuletakkiinkin. Kengät vois olla korkkarit, matalat avokkaat, tennarit tai vaikka docit.
En kyllä itte maksais tollasta summaa. Pääsisi halvemmalla, kun tekisi itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta itse en tuollaisesta hameesta noin paljon maksaisi, Marimekko ei kiinnosta merkkinä. Laittaisin istuvan vaalean t-paidan helma vyötärön sisään, väri noista hameen vaaleammista väreistä tai valkoinen.
On -50% Marimekon omassa alessa. Varasin liikkeeseen ja menen huomenna sovittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Arka väri istua
Hyvä puoli näissä kuviolississa on ettei pientä tahraa huomaa ja pesukoneet on keksitty,yksittäisen tahran poistan helposti käsin. Liikkeellä ollessa käsidesi toimii myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva hame, tulee mieleen lapsuus 80-luvulla. Voisi yhdistää kauluspaitaan ja ohueen neuletakkiinkin. Kengät vois olla korkkarit, matalat avokkaat, tennarit tai vaikka docit.
En kyllä itte maksais tollasta summaa. Pääsisi halvemmalla, kun tekisi itse.
Kuinka arvokkaana pidät aikasi? Hame on kellotettu ja vie ainakin pari metriä kangasta. Marimekolla nyt alessa tuo kuosi 29e/ metri jos vielä saatavilla. Muuten hipoo 50e/metri.
Muistelen, että tämän kesän mallistossa on samaa kuviota myös yläosia - valitsisin sellaisen.
Mä en vaan ymmärrä tuota Marimekkovillitystä?
Eilen laivalla 8/10 kulki mainostamassa Marimekkoa!? Takissa lukee isolla selässä marimekko, kassissa lukee 50x Marimekko, olkalaukun hihnassakin lukee marimekko, on unikkoa ja muuta rumaa tunnistettavaa kuosia.
Jos mainostan jotain tuotetta MINULLE pitää maksaa siitä eikä päinvastoin!!
Poikkeuksena 50v muumimammat muumikuoseissaan😱😱
Ihan kiva, näyttää Ikean kankaalta
Ikäsi ja asuinpaikkakuntasi?