Mistä hiustenväristä miehet mielestäsi tykkää enemmän naisilla, tummasta vai vaaleasta?
Kommentit (45)
En tiedä miehistä, mutta minusta keskiruskeat hiukset on kaikilla kauniit.
Blondeista, sehän nyt on ihan selvä. Fakta nyt on kuitenkin se, ettei pelkällä hiustenvärillä pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hiusten värillä väliä, kunhan runko ja kasvot on hyvät.
Eri mieltä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Bruneteista tykkää
Bruneista ja blondeista. Ja pitkistä hiuksista.
Oma mies tykännyt aina punapäistä. Vielä jos hiukset ovat pitkät ja kiharat.
Nyt onkin onnessaan kun värjäsin piiitkästä aikaa hiukseni kuparinpunaisiksi.
Ei minusta useimpia kiinnosta erityisesti hiusväri, vaan kokonaisuus. Se ei varsinkaan yleensä toimi, että tummatukkainen värjää tukan blondiksi, koska uskoo että blondit on suositumpia. Kokeilin sitä itse nuorena, ja mun oliivibeige iho näytti ihan kummalliselta blondatun tukan rinnalla, ja tarvi paljon meikkiä että näytti edes ookoolta. En saanut tosiaan kehuja ja huomiota blondina enempää, päinvastoin, sitten kun luovutin ja värjäsin tukan takaisin tummanruskeaksi, sain kehuja. Mikä ei tarkoita että tummanruskea olisi suositumpi väri yleisesti, se vaan sopi mun olemukseen paremmin.
Hiukset joko siniset tai ei hiuksia ollenkaan. Pidän voimaantuneista ja itsensä löytäneistä naisista.
Olen aito blondi. Värjäsin kerran hiukseni kuparin punaiseksi ja mieheni inhosi sitä väriä. Onneksi väri lähti kahdeksassa pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aito blondi. Värjäsin kerran hiukseni kuparin punaiseksi ja mieheni inhosi sitä väriä. Onneksi väri lähti kahdeksassa pesussa.
No ehkä, koska miehesi pitää blondeista niin on hakeutunut sun seuraan alunperin. Ei tarkoita etteikö joku muu mies pitäisi nimenomaan punaisista.
Tykkään kovasti mustista, pitkistä, paksuista hiuksista naisilla. En värjätyistä vaan luonnollisista. Suomalaisilla niitä on vähän, joten vaaleatkin käy. M
Minusta vaaleat, tummanruskeat tai mustat ovat yhtä hyviä. Harvalla suomalaisella vain on luonnostaan mitään noista vaan sellainen maantienvärinen.
Bruneteista tykkää