Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla käytäntönä se, että isän luona kun käydään

Vierailija
23.06.2025 |

Joka toinen viikonloppu ja lomilla niin siellä on eri vaatteet? Lapsen vaatteita ei pestä ja käsketään vaihtamaan ne päälle kun lähtee takaisin äidin luo. Kiinnostaa kuulla kuinka yleinen käytäntö

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuulla tai sitten vain kiinnostaa haukkua isää. 

Vierailija
2/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuulla tai sitten vain kiinnostaa haukkua isää. 

Kiinnostaa kuulla, niinhän mä kirjoitin

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus miesystävä, jolla oli kaksi lasta. Aina pidettiin meidän ostamat vaatteet meillä, koska äidin luota tulivat niin huonosti huolletuissa tai jopa rikkinäisissä rääsyissä, ettei sellaisilla viitsinyt julkisilla paikoilla liikkua. Äitiä ei lasten hyvinvointi kyllä muutenkaan kiinnostanut, syötti lapsille hoitopäivän jälkeen lähinnä pikanuudeleita minkä lapset osasivat itse kertoa ja ihmetellä, miten meillä tehdään itse ruokaa ja leivotaan.

Vierailija
4/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus miesystävä, jolla oli kaksi lasta. Aina pidettiin meidän ostamat vaatteet meillä, koska äidin luota tulivat niin huonosti huolletuissa tai jopa rikkinäisissä rääsyissä, ettei sellaisilla viitsinyt julkisilla paikoilla liikkua. Äitiä ei lasten hyvinvointi kyllä muutenkaan kiinnostanut, syötti lapsille hoitopäivän jälkeen lähinnä pikanuudeleita minkä lapset osasivat itse kertoa ja ihmetellä, miten meillä tehdään itse ruokaa ja leivotaan.

Miten ne nuudelit ap:n kysymykseen liittyy?

Vierailija
5/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkevältä. Isän luona eri vaatteet ja ne huolletaan siellä isän luona, eikö vaan? Äidin luona toiset vaatteet, jotka taas äiti huoltaa. Tasapuolista.

Vierailija
6/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsella ns. yhteiset vaatteet, en jaksa miettiä mitä kukakin on ostanut ja vaatteita pestään, oli ne ostettu omasta tai isän pussista

Vierailija
7/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lapsella ns. yhteiset vaatteet, en jaksa miettiä mitä kukakin on ostanut ja vaatteita pestään, oli ne ostettu omasta tai isän pussista

Mitähän muutakaan teillä ei jakseta miettiä? Kysymys kuuluukin vaihdetaanko ja pestäänkö lasten vaatteet isän luona.

Vierailija
8/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan samat vaatteet kulki edestakaisin. Tavoite oli, että vaatteet tulee puhtaina, ettei ekana tartte alkaa pyykin pesuun, eikä maailma kaatunut jos jokunen tulikin likaisena, jos niitä oli niin vähän, ettei tullut sopivaa koneellista lähtöpaikassa. 

Vierailija
9/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa vanhanaikainen.  Nykyaikaa on pitää eri vaatteet ja parisuhteessakin asuttaessa omat jääkaapit että ei toinen lokkeile ruualla(kaan)

Vierailija
10/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eri vaatteita. Isän luona ei ole mitään lasten vaatteita ollenkaan, mä laitan ne mukaan meiltä. 

Vierailija
11/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teillä ollut vapaa viikonloppu ja aikaa ruuanlaittoon ja leivontaan?

Vierailija
12/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On allergian ja lemmikkieläinten takia.

Vierailija
13/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni oli isän luona vaatteita, joita en vienyt himaan ja sitten oli himassa vaatteita, joita en vienyt isän luokse. Toki oli sitten noita vaatteita, joilla menin perjantaina aamulla kouluun ja koulusta isän luokse tai himaan. Mä olin vuoroviikoin isän luona koko viikon. Vaihto oli yleensä pe. Joskus saattoi sitten olla loma-aikoina toisin. Viihdyin hyvin isän luona, vaikka piti huolehtia monia juttuja, jotka äiti teki, kun olin hänen kanssa himassa, esimerkiksi pyykinpesu.

Vierailija
14/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummilaan exminiä laittoi lapsille mukaan mitä sattui. Rikkinäisiä vaatteita, että sai hävetä. En koskaan kysynyt, miksi? Hävitti lahjaksi ostetut vaatteet jonnekin. 

Vierailija
15/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se vähän tuhlausta ostaa vaatteita mitä kasvava lapsi käyttää muutamana viikonloppuna, itse ehdottaisin, että eikö voi ostaa kimpassa käyttövaatteet. Toki jos rahaa on niin mikäs siinä. Kyllä mä itse pesen nekin vaatteet mitkä päällä lapset tulee isältään ja myös toisin päin

Vierailija
16/16 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit avauksen väärin kun, eikö Ap;n pointti ollut halveksia ja arvostella lasten isää tai isiä, ei äitiä/äitejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän