Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saat miehesi mukaan sinun tekemisiin?

Vierailija
23.06.2025 |

Olen aina ollut kateellinen pareille jotka tekevät yhdessä kaikkea: Matkustelee, käy lenkillä, pyräilemässä jne.

Olen itsekin aina ihastunut miehiin jotka sanonut/antanut vaikutelman esimerkiksi somen perusteella että tekee paljon erilaisia juttuja.

Kuitenkin aina. Ihan aina. Nämä vaikutelmat ovat olleet harhaa. Olen 31v ja edelleenkään en ole löytänyt itselleni sopivaa kumppania. Käyn yksin vaelluksilla syksyisin, kesällä kiertelen nähtävyyksiä ja roaddrippailen, talvisin urheilen muunmuassa. Olisi ihanaa kun olisi joku seurana mutta ei vaan löydy sellaista joka lähtisi mukaan. Osaan myös rauhoittua en ole kokoajan menossa kuitenkaan.

Taas kerran ajauduin tällaiseen suhteeseen ja aluksi innokkaasti kerroin haaveistani ja mies oli että hänkin etsinyt seuraa omille reissuilleen ja suunniteltiin yhdessä tätä kesää. Mutta nyt on peruuntunut kaikki tähän mennessä miehen vuoksi. Hän alkaa aina ennen suunniteltua juttua keksimään syitä miksi ei onnistu ja lopulta sanoo että katsellaan vielä, on meillä aikaa. Yksin olisin käynyt jo vaikka missä. Monesti myös päättää minun puolestani että "Se on raskas reissu sinulle, se on parempi tehdä loppukesästä."

Miten siis löydätte tällaisia kumppaneita jotka lähtee mukaan kun ei voi millään tietää millainen hän sitten oikeasti on? Tälläkin miehellä instgram täynnä kuvia reissuiltaan mutta millään en saa häntä minnekkään. Alan miettimään onko kuvat hänen ollenkaan. Nyt piti lähteä loppuviikosta Kolin kansallispuistoon niin mies on jo alkanut perumaan että ei ole paikkaa missä nukkua kun sinne on yli 300km matkaa kotoa. Teltta ei käy, auto ei käy ja mökki ei olisi sitten kunnon retkeilyä kuulemma. Pitäisi yhtäkkiä ollakkin matkailuauto vaikka ajat sitten suunniteltiin että teltta otetaan.

Vastineeksi suunnittelee sitten kaikkea muuta kivaa viikonlopuille muttei saa niitäkään toteutettua vaan lopulta ollaan oltu kotona neljän seinän sisällä.

Sama kuin aiempien kanssa. Sohvalla vietetään kaikki vapaa aika vaikka aluksi esitetään niin innokasta menijää. Ei edes lenkille lähdetä mukaan saatika pyöräilemään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti naisen kanssa pyöräilemään vaikka suomen halki. Olen pyöräillyt norjan tromssosta tänne raumalle yksin. Lähtisin melkein minne vaan mutta vaeltamaan en lähtis koska siinä hikoilee ja haluan aina iltaisin suihkuun eikä missään lapin metsässä ole suihkua kun vaeltaa. Kyllä minä teltassakin voisin nukkua muuten.

Vierailija
22/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kiinnostunut monista asioista ja osallistuu minun keksimiin juttuihin ja minä hänen. En päätä yksin esim lomamatkoja vaan annan miehenkin valita asioita lomalla, mistä tykkää. Molemmat tykätään kokeilla uusia juttuja esim. koskenlasku on kivaa lomilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset innostuvat miehistä, joilla on paljon tuollaisia harrastuksia. Niinpä jotkut miehet sitten matcheja saadakseen teeskentelevät olevansa sellaisia. Urheilullinen, kun kävelee kauppaan. Pitää matkustelusta, kun käy laivalla Tallinnassa jne.

Muuten ei pääse hommassa alkuunkaan. 

Mikä järki? Onhan sitä sellaisia naisiakin jotka on samanlaisia. Ja miksi pitäisi päästä edes alkuun sellaisessa tapailussa jossa ollaan jo lähtökohtaisesti täysin erilaisia eikä siitä voi muodostua parisuhdetta ikinä? Tai siis ei ainakaan onnellista tai edes siedettävää kummankaan näkökulmasta.

Tuohan on ihan hukkaan heitettyä aikaa. 

biologia ohjaa miehiä lisääntymään.

Biologia ohjaa miehiä kaljan ääreen.

Vierailija
24/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustella jos kuitenkin elää kuin sinkkuna?

Kysymyksessäni piilee vastaus. 

Sanos muuta.

Sivusta 

Vierailija
25/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet miehenne kesäjuttuihin mukaan?

Vierailija
26/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä. Mä menisin kyllä sitten yksin, jos alettaisiin viime tingassa typerillä tekosyillä perumaan yhteisiä suunnitelmia. Ja jatkossakin saisi tuommoinen kätisijä jäädä kotiin. Vaihtaisin lennosta reippaampaan kaveriin.

Vierailija
27/27 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä. Mä menisin kyllä sitten yksin, jos alettaisiin viime tingassa typerillä tekosyillä perumaan yhteisiä suunnitelmia. Ja jatkossakin saisi tuommoinen kätisijä jäädä kotiin. Vaihtaisin lennosta reippaampaan kaveriin.

Tämä. Ei kannata ovimattoilla. Siinä haaskaa elämänsä. Huono kumppani laskee elämänlaatua. Parisuhteenhan tulisi nostaa elämänlaatua.