Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä loukkaantui kun en päässyt kutsuillensa

Vierailija
23.06.2025 |

Laitoin viestin jossa ilmoitin että en pääse. Ei reagoinut mitenkään, eli loukkaantui. 

Miten tällaisia ihmisiä jaksaisi?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naulan kantaan :) Ketään ei kiinnosta milloin menet ja minne. Koitahan sinä saada nukuttua ensi yönä, kun et saanut vastausta viestiisi."

Ei selkeästi kiinnosta ;) ja koita sinä kestää sitä että et ole maailman napa jonka egoa jokaisen pitää nuolla. Kutsusi eivät ole linnan juhlat :)

Luulet, että kaikkia kiinnostaa sun menemiset, mutta minulla on iso ego? 😂 Kieltämättä olet ainakin hyvää viihdettä harhaisuudessasi

Vierailija
82/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloittaja niitä, jotka valittaa että puhelin hallitsee elämää kun pitää lähetellä viestejä ja aina olla saatavissa ja vastailla. Sitten kun joku toinen ei teekään niin, niin sitten seuraa stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, kuinka ihmeessä kukaan kestää aloittajan kaltaista mätäpersettä. 

Ohoh, haluatko perustella että miksi olen mätäperse? :)

Vierailija
84/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sulla ei ole yhtään ystävää eikä yhtään kaveria.

2. Kukaan ei kutsu sinua mihinkään.

Paskaprovo. -10/5.

Vierailija
85/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sulla ei ole yhtään ystävää eikä yhtään kaveria.

2. Kukaan ei kutsu sinua mihinkään.

Paskaprovo. -10/5.

Oivoi. Et ole vitsikäs edes vaikka yrität :)

Vierailija
86/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletat, että loukkaantui. Et tiedä. Kysy siltä ja kerro, mitä vastaa. Sitten vasta uskon, että loukkaantui.

Huhuu, AP. Joko kysyit, että loukkaantuiko hän? Mitä hän vastasi? 

Vierailija
87/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletat, että loukkaantui. Et tiedä. Kysy siltä ja kerro, mitä vastaa. Sitten vasta uskon, että loukkaantui.

Ap taisi loukkaantua kun hän ei enää vastaa mitään.

Vierailija
88/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap vastaa?? Voisi nyt edes jonkun peukun laittaa?? Vai loukkaantuiko?

Vierailija
89/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt koska ei ole minun asiani alkaa kysellä perään että "et kai loukkaantunut?? 😥"

-ap

Vierailija
90/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas ollut lihavaa touhua

Vierailija
91/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnekas onkaan ap:n ystävä eikä sitä itse edes tiedä, voin vaan kuvitella miltä draamalta hän välttyi kun ap ei tule hänen kutsuilleen.

No siinähän tapauksessa olisi pitänyt olla vaan tyytyväinen jos en kutsuille mennyt, ei loukkaantunut ;)

-ap

No mitä olisit tuumannu ku ois tullut vastine, jossa lukee jess, juuri tuota viestiä olen odottanut?!

Vierailija
92/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt selvää että pikkusieluinen suuttui, moukkamaista käytöstä olla vastaamatta mitään. Aikuinen olisi vastannut että Harmi juttu kun et pääse, mutta kiitos kun ilmoitit.

Nykyään ihmiset ovat niin paskantärkeitä ja itseään täynnä.

No tämä juuri. Kiitos fiksuudestasi.

-ap

No miksi ap kalastelet täällä? 

Vierailija
93/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt koska ei ole minun asiani alkaa kysellä perään että "et kai loukkaantunut?? 😥"

-ap

Elätkö aina niin, että oletat asioita varmistamatta? Sinun oletuksesi on aina se ainoa oikea ajatus? Totta kai kysyt: "Sori, mutta ethän loukkaantunut, kun en pääse? Mietin vain, kun et reagoinut viestiin?"

Mikä tässä on vaikeaa aikuiselle ihmiselle? Käytät täällä mieluummin energiaa oletuksesi oikeaksi todisteluun? Kerro.

Vierailija
94/98 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä jos meinaa järjestää mitään, kannattaa kutsua maaliskuussa. Kesäviikonloppuja on muutama ja ihmisillä on omat menonsa. Turha kutsua kahta viikkoa etukäteen . Ei tule onnistumaan.

Mun pitäisi tietää menot jo melkein paria kuukautta aikaisemmin että tietäisin siihen kohtaan laittaa työvuorotoiveeksi vapaata. Ja toive on vain toive, ne eivät ihan satavarmuudella mene aina läpi vaikka niin olettaisi.

Vierailija
95/98 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Elätkö aina niin, että oletat asioita varmistamatta? Sinun oletuksesi on aina se ainoa oikea ajatus? Totta kai kysyt: "Sori, mutta ethän loukkaantunut, kun en pääse? Mietin vain, kun et reagoinut viestiin?"

Mikä tässä on vaikeaa aikuiselle ihmiselle? Käytät täällä mieluummin energiaa oletuksesi oikeaksi todisteluun? Kerro.

Tiiä vaikka spn kaveri täällä nauraa ja tekee jäynää. 

Vierailija
96/98 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet heti tulkitsemassa.

Vierailija
97/98 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten jos loukkaantui? Kyllä mäkin loukkaantuin, kun järjestin kutsut ja muutama kaveri aluksi sanoi tulevansa, mutta laittoikin illan aikana viestiä ettei tulekaan. Tulee sellainen olo, ettei arvosteta lainkaan toisen järjestämää tilaisuutta, ja sitä vaivaa mikä järjestämiseen menee. Mutta he eivät saa enää kutsuja. So simple. Kutsun niitä, jotka ilmoittavat hyvissä ajoin ja suorilla sanoilla ovatko vai eivätkö ole tulossa. 

Hyvä sulle ja olkein hyvä mulle. 

Vierailija
98/98 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No en tietenkään ala tuollaista viestiä laittamaan perään xD Älä naurata. Luuletko että minulla ei ole mitään itsekunnioitusta?