Ystävä loukkaantui kun en päässyt kutsuillensa
Laitoin viestin jossa ilmoitin että en pääse. Ei reagoinut mitenkään, eli loukkaantui.
Miten tällaisia ihmisiä jaksaisi?
Kommentit (98)
Niin, et päässyt vai et halunnut mennä? Siinä on suuri ero.
Tämä on provo. Älkää turhaan vastailko tähän. Ei noin tyhmää voi oikeasti ollakaan kuin mitä aloittaja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee tässä ketjussa eniten se, kuinka ylimielinen ja kiittämätön aloittaja onkaan. Hänet on kutsuttu juhliin/illanviettoon, mikä on kiva juttu. Sen sijaan, että hän olisi kiitollinen siitä, että hänellä on kavereita, jotka kutsuvat häntä johonkin, hän katsoo oikeudekseen moittia kaveriaan siitä, että kaveri ei ole toiminut hänen haluamallaan tavalla. Aloittajalle sanoisin, että mene peilin eteen, mieti omaa käytöstäsi ja häpeä. Yritä kasvaa ihmisenä hiukan.
Ei saatana xD miten ironista. Jos jonkun tässä pitäisi kasvaa niin tuon kaverin.
Saatana miten tyhmiä ja lapsellisia aikuiset ihmiset voi olla
Ap, sinä tässä olet todennäköisesti ainoa, joka on loukkaantunut. Oletko aina noin vaikea ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Niin, et päässyt vai et halunnut mennä? Siinä on suuri ero.
Tämä!
Me vietimme cityjuhannuksen.
Jälkikäteen kuulin, miten yksi mukaan pyydetty haukkuu minua nyt selän takana, kun poistin hänet juhannus whatsup ryhmästä.
Ryhmässä mukana siis 7 henkilöä, joiden kanssa sovimme kulkemiset, tapaamiset, syömiset, juomiset, juhannuspäivän backupit pikinille, kun satoikin kaatamalla jne.
Aluksi meitä oli 9 ja kun 2 ilmoitti, että eivät pääsekään, niin jätin ryhmään meidät 7, ketkä osallistuimme.
Toiselta poistetulta kysyin tänään lounaalla, että mitä mieltä hän oli. Hän vaan totesi, että miksi ihmeessä olisi halunnut whatsupin piippailevan, kun me sovimme käytännön asioista ja muuttuvista tilanteista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee tässä ketjussa eniten se, kuinka ylimielinen ja kiittämätön aloittaja onkaan. Hänet on kutsuttu juhliin/illanviettoon, mikä on kiva juttu. Sen sijaan, että hän olisi kiitollinen siitä, että hänellä on kavereita, jotka kutsuvat häntä johonkin, hän katsoo oikeudekseen moittia kaveriaan siitä, että kaveri ei ole toiminut hänen haluamallaan tavalla. Aloittajalle sanoisin, että mene peilin eteen, mieti omaa käytöstäsi ja häpeä. Yritä kasvaa ihmisenä hiukan.
Ei saatana xD miten ironista. Jos jonkun tässä pitäisi kasvaa niin tuon kaverin.
Parempi kaikille kun nautit vaan yksin omasta seurastasi.
Vierailija kirjoitti:
Me vietimme cityjuhannuksen.
Jälkikäteen kuulin, miten yksi mukaan pyydetty haukkuu minua nyt selän takana, kun poistin hänet juhannus whatsup ryhmästä.
Ryhmässä mukana siis 7 henkilöä, joiden kanssa sovimme kulkemiset, tapaamiset, syömiset, juomiset, juhannuspäivän backupit pikinille, kun satoikin kaatamalla jne.
Aluksi meitä oli 9 ja kun 2 ilmoitti, että eivät pääsekään, niin jätin ryhmään meidät 7, ketkä osallistuimme.
Toiselta poistetulta kysyin tänään lounaalla, että mitä mieltä hän oli. Hän vaan totesi, että miksi ihmeessä olisi halunnut whatsupin piippailevan, kun me sovimme käytännön asioista ja muuttuvista tilanteista jne.
Anna loukkaantua rauhassa. Jos ei kerran ole tulossa, niin miksi ihmeessä pitäisi olla ryhmässä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä loukkaantunut
Kyllä loukkaantui. Ei vastausta on vastaus.
Ihmettelen vaan että onko ihminen niin ylpeä ja itsekäs että ei kestä jos joku ei pääse kutsuilleen
Ystäväsi kutsuille oli ilmeisesti kutsuttu muitakin?! Hän vietti aikaa mukavien ihmisten parissa kutsuillaan. Luulitko, että olet kaiken huomion keskipiste. Olit ihminen, joka ei saapunut paikalle, mutta juhlat jatkuivat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ei ketään häiritse että itse päätän milloin menen ja minne ;)
Tekisit, aloittaja, kerrankin jotain hyödyllistä, äläkä vingu täällä toisten loukkaantumisista.
Kun mää saan viestin ja asia on ok niin en mää siihen mitään vastaviestiä laita. Maksan jokaisesta viestistä.
Miksi tuohon nyt pitäisi vastata mitään. Se oli ilmoitus ettet pääse, joten ei aiheuta toimenpiteitä. Miksi painaisin peukkua, että onpa kiva kun et pääse tai välitä tulla? Ja Ok on ihan sama kuin se, että on lukenut viestin, jonka hän todennäköisesti on tehnyt.
Ilmoitusluontoinen viesti ei tarvitse kuitteausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on muutakin tekemistä niiden kutsujen järjestämisessä, kuin kuitata sinulle, ette viesti vastaanotettu? Ja olisiko pitänyt tulla vielä suuret harmittelut ja pikkuitkut, kun sinä et pääsekään?!
Hitto oot outo xDD mitä hemmettiä selität. Ai että ehtii lukea viestin mutta ei laittaa esim peukkua? Oot varmaan ite samanlainen eli tällainen joka ei kestä jos joku KEHTAA jättää MINUN KUTSUNI VÄLIIN
😂 nyt on kyllä itsetuntosi heikoilla! Sinä tässä pahimman kerran oot loukkasntunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi ei ketään häiritse että itse päätän milloin menen ja minne ;)
Naulan kantaan :) Ketään ei kiinnosta milloin menet ja minne. Koitahan sinä saada nukuttua ensi yönä, kun et saanut vastausta viestiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on muutakin tekemistä niiden kutsujen järjestämisessä, kuin kuitata sinulle, ette viesti vastaanotettu? Ja olisiko pitänyt tulla vielä suuret harmittelut ja pikkuitkut, kun sinä et pääsekään?!
Hitto oot outo xDD mitä hemmettiä selität. Ai että ehtii lukea viestin mutta ei laittaa esim peukkua? Oot varmaan ite samanlainen eli tällainen joka ei kestä jos joku KEHTAA jättää MINUN KUTSUNI VÄLIIN
Jos olisi laittanut pelkän peukun, niin sittenhän aloitus olisi varmaan ollut että miten kehtasi tykätä siitä että MINÄ en nyt pääse paikalle hänen kutsuihinsa. Että ihan peukkuja näytti kun kerroin etten tule, hävytön!
👍 😂
Parin tutun kanssa on yleisesti ottaen erittäin vaikea sopia mitään. Ja yleensä he ovat vielä itse niitä, jotka ideoivat ja ehdottavat kaikkea mahdollista mutta sitten kun pitäisi sopia päivä ja löydä lukkoon jotain, niin yhtäkkiä onkin niin niin vaikeaa.
Tai jos sovitaan, niin sitten peruvat. Mä en yksinkertaisesti enää sovi tällaisten kanssa mitään. Tai sitten menen ikään kuin mukaan siihen ideointiin ja ajattelen samalla että paskan marjat tällaista läppää tällä kertaa.
Mutta. Mun mielestä on lähtökohtaisesti epäkohteliasta olla vastaamatta viestiin. Tietysti jos taustalla on se, että ap peruu joka kerta (kuten nämä tuttuni) niin eipä paljon kiinnosta vastailla.
"Naulan kantaan :) Ketään ei kiinnosta milloin menet ja minne. Koitahan sinä saada nukuttua ensi yönä, kun et saanut vastausta viestiisi."
Ei selkeästi kiinnosta ;) ja koita sinä kestää sitä että et ole maailman napa jonka egoa jokaisen pitää nuolla. Kutsusi eivät ole linnan juhlat :)
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, yhyy minulle ei vastattu.
Oletko äo 85?
Et tietenkään, koska haluat jakaa tapauksesta ainoastaan sinulle edullisemmat seikat.