Ystävä loukkaantui kun en päässyt kutsuillensa
Laitoin viestin jossa ilmoitin että en pääse. Ei reagoinut mitenkään, eli loukkaantui.
Miten tällaisia ihmisiä jaksaisi?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on muutakin tekemistä niiden kutsujen järjestämisessä, kuin kuitata sinulle, ette viesti vastaanotettu? Ja olisiko pitänyt tulla vielä suuret harmittelut ja pikkuitkut, kun sinä et pääsekään?!
En ole AP, mutta itse laittaisin tuossa tilanteessa viestin, että OK, kiitos kuin ilmoitit, nähdään joskus toiste.
Löysihän ketjuun ainakin yksi fiksu ja kypsä. Kiitos.
-ap
Olet ilmeisesti ihminen, joka ei ole ikinä itse järjestänyt mitään juhlia. Ymmärrän, että sairastumisia voi tulla, mutta jos syy on tyyliin "minua ei nyt huvita tulla" tai "tuli tärkeämpi meno", niin sellaiselle tyypille ei mitään tarvitse vastatakaan.
Meille oli kerran sukulainen luvannut tulla tiettynä päivänä. Odottelimme häntä kylään sovittuna aikana. Oli siivottu, haettu kaupasta tarjottavia, leivottu kakku ja varattu yksi lomapäivä tähän. Mitään ilmoitusta ei tullut, että ei pääsekään. Illalla sitten soitettiin ja kysyttiin, että mikäs oli homman nimi. Joku epämääräinen homma oli kuulemma tullut, josta ei sitten viitsinyt meille ilmoittaa. Päätettiin, että se oli sitten viimeinen kerta, kun tuhlaamme kesälomapäivämme tuohon tyyppiin ja järjestämme hänelle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti ihminen, joka ei ole ikinä itse järjestänyt mitään juhlia. Ymmärrän, että sairastumisia voi tulla, mutta jos syy on tyyliin "minua ei nyt huvita tulla" tai "tuli tärkeämpi meno", niin sellaiselle tyypille ei mitään tarvitse vastatakaan.
Meille oli kerran sukulainen luvannut tulla tiettynä päivänä. Odottelimme häntä kylään sovittuna aikana. Oli siivottu, haettu kaupasta tarjottavia, leivottu kakku ja varattu yksi lomapäivä tähän. Mitään ilmoitusta ei tullut, että ei pääsekään. Illalla sitten soitettiin ja kysyttiin, että mikäs oli homman nimi. Joku epämääräinen homma oli kuulemma tullut, josta ei sitten viitsinyt meille ilmoittaa. Päätettiin, että se oli sitten viimeinen kerta, kun tuhlaamme kesälomapäivämme tuohon tyyppiin ja järjestämme hänelle yhtään mitään.
Niin sukulaisesi ei ilmoittanut mitään? Osaatko lukea? Minä ILMOITIN
Ja etkö ymmärrä eroa siinä että järjestää kutsut joihin on kutsuttu monta ihmistä ja siinä että on 1 ihminen tulossa kylään jota varten on varauduttu?
Mikä ongelma tässä nyt oikein on? Olisi parempi, että aloittajakaan ei lukisi rivien väleistä asioita, joita siellä ei ehkä ole.
Vierailija kirjoitti:
On tyhmiä. Sitten on älyllisesti kehitysvammaisia. Ja sitten tulee AP.
Ottaako egolle kun kaikki ei juokse kutsuillesi sinua palvoen? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala miten ihmiset ovat nykyään outoja, ilkeitä ja kärkkäitä. En tarkoita nyt aloittajaa vaan näitä joitain kommentoijia.
Esimerkiksi 18/18: kyllähän se on niin, ettei varsinkaan nykyisillä hinnoilla voi ostaa paljon ylimääräistä lisävaraa tarjottaviin. Jos joku/jotkut ilmoittavat samana päivänä lähellä ajankohtaa, ettei huvitakaan tulla niin harmittaahan se kutsujen järjestäjää. Ilman mitään venkoilua egon nuolemisesta yms.
Älä selitä :D jos järjestät kutsut niin sinä tiedostat sen että kaikki kutsutut eivät välttämättä pääse paikalle, ja et rupea lapsellisesti vinkumaan jostain TARJOILUJEN KUSTANNUKSISTA
edelleen: sinä itse olet vapaaehtoisesti kutsut järjestänyt ja tarjottavat päättänyt- oli ne sitten colaa ja suolatikkuja tai kaviaaria - et jumalauta voi käyttää sitä jonain itkusyynä loukkaan
Etkö ihan oikeasti tajua eroa siinä, että ilmoittaa heti kutsun saatuaan ettei pääse, tai jos ilmoittaa ensin tulevansa ja sitten vasta pari tuntia ennen tilaisuuden alkua peruu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on muutakin tekemistä niiden kutsujen järjestämisessä, kuin kuitata sinulle, ette viesti vastaanotettu? Ja olisiko pitänyt tulla vielä suuret harmittelut ja pikkuitkut, kun sinä et pääsekään?!
En ole AP, mutta itse laittaisin tuossa tilanteessa viestin, että OK, kiitos kuin ilmoitit, nähdään joskus toiste.
Löysihän ketjuun ainakin yksi fiksu ja kypsä. Kiitos.
-ap
Toisin sanomien yksi joka on samaa mieltäsi kanssasi. Sehän se on äärimmäisen fiksua ja kypsää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tässä nyt oikein on? Olisi parempi, että aloittajakaan ei lukisi rivien väleistä asioita, joita siellä ei ehkä ole.
Mitä et ymmärrä? Ongelma on se että lapsellisesti loukkaantuu siitä että vieras ei pääse kutsuille.
Millaisilla sanoilla ilmoitit, ettet pääse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sukulaisesi ei ilmoittanut mitään? Os
Ymmärrän. Mutta miksi oletat, että olet niin tärkeä ihminen, että sinulle pitäisi heti vastata. Hän on lukenut viestisi. Hänellä on varmasti muutakin tekemistä kuin itkeä sinun perääsi. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ymmärrä? Ongelma on se että lapsellisesti loukkaantuu siitä että vieras ei pääse kutsuille.
Ap tässä tuntuu olevan se joka on lapsellisesti loukkaantunut siitä ettei saanut viestiinsä vastausta.
"Ymmärrän. Mutta miksi oletat, että olet niin tärkeä ihminen, että sinulle pitäisi heti vastata. Hän on lukenut viestisi. Hänellä on varmasti muutakin tekemistä kuin itkeä sinun perääsi. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa."
Ei ole vastannut ollenkaan. Tajuatko? Äläpä käännä tätä niin että minä olisin jotain väärää tehnyt xD
Ottaako sinuakin koville jos joku kehtaa jättää upeat kutsusi väliin?
"Mitä et ymmärrä? Ongelma on se että lapsellisesti loukkaantuu siitä että vieras ei pääse kutsuille."
Ongelma on sinun päässäsi. Miksi tuo vastaamattomuus vaivaa sinua? Syytät kaveriasi loukkaantumisesta, vaikket todellisuudessa edes tiedä, onko hän loukkaantunut. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten? Todellinen ongelma tässä taitaa olla sinun hankala luonteesi. Laita välit poikki, jos noin kovin hiertää.
"Ap tässä tuntuu olevan se joka on lapsellisesti loukkaantunut siitä ettei saanut viestiinsä vastausta."
Miten voi ihminen kääntää tällaisen asian näin?
Et ole niin tärkeä ja upea ihminen että jokaisen kutsutun pitäisi juosta kutsuillesi jalkojasi nuollen
Miten onnekas onkaan ap:n ystävä eikä sitä itse edes tiedä, voin vaan kuvitella miltä draamalta hän välttyi kun ap ei tule hänen kutsuilleen.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä et ymmärrä? Ongelma on se että lapsellisesti loukkaantuu siitä että vieras ei pääse kutsuille."
Ongelma on sinun päässäsi. Miksi tuo vastaamattomuus vaivaa sinua? Syytät kaveriasi loukkaantumisesta, vaikket todellisuudessa edes tiedä, onko hän loukkaantunut. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten? Todellinen ongelma tässä taitaa olla sinun hankala luonteesi. Laita välit poikki, jos noin kovin hiertää.
Vaikka olisi niin mitä sitten?
No sitä sitten että halusin herättää keskustelua että miten näin lapsellisia ihmisiä voisi jaksaa :D kyllä, voi olla että en enää ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
"Ap tässä tuntuu olevan se joka on lapsellisesti loukkaantunut siitä ettei saanut viestiinsä vastausta."
Et ole niin tärkeä ja upea ihminen että jokaisen kutsutun pitäisi juosta kutsuillesi jalkojasi nuollen
Alan epäillä, että ystäväsi on huokaissut helpotuksesta, kun sanoit ettet pääse. Eikä vastannut, ettei vahingossa kirjoittaisi luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten onnekas onkaan ap:n ystävä eikä sitä itse edes tiedä, voin vaan kuvitella miltä draamalta hän välttyi kun ap ei tule hänen kutsuilleen.
No siinähän tapauksessa olisi pitänyt olla vaan tyytyväinen jos en kutsuille mennyt, ei loukkaantunut ;)
-ap
Vierailija kirjoitti:
No siten että se on ap joka on loukkaantuneena avannut tällaisen ketjun jossa kiukuttelee kaikille vastaajille, ei suinkaan se kutsujen pitäjä josta emme voi edes tietää vaikka hän viettäisi elämänsä parasta aikaa kun sai tietää ettei joudu juhlissaan kestämään ap:tä.