Uusi miesystäväni taitaa olla aika tyhmä =/
Muuten hän on oikein mukava mies, ja komeakin, mutta ei penaalin terävin kynä niin sanotusti.
Kun olemme sängyssä, hän luulee panevansa minua kakkoseen, jos panee takaapäin. Lauantaina aloitimme niin, että minä olin päällä, ja lopetimme siihen että minä olin alla ja hän takanani. Aktin jälkeen hän sanoi, että olen ainoa nainen jota hän on pannut ensin pildeen ja sitten perseeseen.........
Eduskuntavaaleja hän kutsui kunnallisvaaleiksi, eikä tiennyt mitä eroa niillä on.
Hän ei myöskään ollut tietoinen ovulaatiosta, siis siitä, että nainen voi tulla raskaaksi vain oviksen aikoihin eli muutamana päivänä kuussa (kun ottaa huomioon sen, että siittiöt elää naisen sisässä joitain päiviä).
Jne.
Muuten oikein hyvä mies, mutta niiiiiin tyhmä!!!
Kommentit (16)
miten kehtaan sanoa onnensa kukkulalla olevalle miehelle, että se on muuten mun pilde mihin työnnyit, vaikka oletkin takanani? Luulisi sen nyt muutenkin huomaavan eron. Tai otanko kohteliaisuutena (olen kuitenkin synnyttänyt kaksi lasta!). *huokaisee*
-ap-
että hän on kyllä tosi mukava tyyppi, mutta että sinun on aika siirtyä eteenpäin, että se ei johdu hänestä vaan sinusta itsestäsi, että sä et juuri nyt voi olla kenenkään kanssa, kun sun on opittava ensin tuntemaan itsesi...
Höh. Niin mun tuuria: komea mies, joka tulee toimeen lasteni kanssa, tienaakin ihan hyvin, ei juo liikaa alkoholia, ei polta, urheilee, vaikuttaa olevan rehti ja rehellinen, mutta tyhmyys alkaa paljastua ja häiritsee yhä enemmän =/
-ap-
Ja jos hänen oli tarkoitus sua anukseen panna, mutta ei tähdännyt kunnolla ja osuikin ihan sinne perinteiseen reikään (ja aiempia kokemuksia b-rapusta ei ole) niin ihan hyvin on voinut luulla ' panneensa sua eka pildeen ja sit kakkoseen' ..
Joskus kun se anatomia ei kaikilla ole niin hyvin tiedossa ja ne reiät on kuitenkin aika lähellä toisiaan.. valitettavasti!
t. muutaman kerran vahingon reiän valinnassa miehiltä kokenut
Inttääkö vastaan, kun kerrot miten joku asia oikeasti on? Loukkaantuuko jos häntä oikaisee? Vai nauraako itselleen ja toteaa " ai, noinko se meneekin" ?
Jos kolmosvaihtoehto, niin ehkä hänessä on potentiaalia. Laske miehen plussat ja miinukset.
Vierailija:
Ihan tuo siltä kuullostaa.
Vierailija:
Inttääkö vastaan, kun kerrot miten joku asia oikeasti on? Loukkaantuuko jos häntä oikaisee? Vai nauraako itselleen ja toteaa " ai, noinko se meneekin" ?
Jos kolmosvaihtoehto, niin ehkä hänessä on potentiaalia. Laske miehen plussat ja miinukset.
Minulla on kokemusta monesta insinööristä, ja raukat voivat kyllä olla vähän nörttejä seksiasioissa.
Mutta jos antaa oikaista eikä siitä ota nokkiinsa, voi olla ihan mukava.
No, annoin anteeksi kun oli tässä vaiheessa vasta 18v. (tuleva insinööri...). Nää asiat (raskaaksi tuleminen ja naisen anatomia) voi olla nuorelle miehelle kuitenkin vähän outoja juttuja, eihän niitä hirveästi missään opeteta ja koulussakin tunnit menneet aika lailla leikin laskuksi siinä 15v. iässä...
Mutta mies taitaa olla sua nuorempi?! Ehkä sun kannattais sille ihan hienovaraisesti sanoa, että se osui nyt ihan siihen samaan reikään ku aikasemminkin...
Tuosta muusta tyhmyydestä sitten paha sanoa, mikä on kiinnostuksen puutetta ja mikä tyhmyyttä?!
Jopa täydellinen mies ärsyttää kun yhteisiä vuosia on tarpeeksi takana, puhumattakaan, että jo alkumetreillä pidät häntä vähän hönttinä.
Näin se vain on, ainakin mulla.
Mies on mua alle vuoden nuorempi. Eihän se oikeasti voi kamalan tyhmä olla, kun on kerran insinööri (kai ne opinnot älliä vaatii?). Ehkä se vaan sitten on kiinnostuksen puutetta, ainakin se ettei tiedä mitkä vaalit on, yms.
Täytyy varmaan alkaa opastaa sitä oikealle tielle, kun muuten on aika hyvä löytö =) Hyvä minulle ja lapsille, se on tärkeää se.
-ap-
Vierailija:
No, annoin anteeksi kun oli tässä vaiheessa vasta 18v. (tuleva insinööri...). Nää asiat (raskaaksi tuleminen ja naisen anatomia) voi olla nuorelle miehelle kuitenkin vähän outoja juttuja, eihän niitä hirveästi missään opeteta ja koulussakin tunnit menneet aika lailla leikin laskuksi siinä 15v. iässä...Mutta mies taitaa olla sua nuorempi?! Ehkä sun kannattais sille ihan hienovaraisesti sanoa, että se osui nyt ihan siihen samaan reikään ku aikasemminkin...
Tuosta muusta tyhmyydestä sitten paha sanoa, mikä on kiinnostuksen puutetta ja mikä tyhmyyttä?!
Älä anna sen tyhmyyden häiritä sua, kyllä sä pääset siitä yli. Ja sun seurassa varmasti vielä viisaantuu.
Että älä nyt heti lemppaa, jos muuten on löytö...
t. 18
Vierailija: