Voiko supistukset olla vihlasuja alapäähän?
Kommentit (7)
Tunne on sama, kun kuvittelisi jonkun pistävän vaikka sukkapuikolla sisään... :/ Näihin ei kuitenkaan liity kohdun kovettumista, joten en ole pitänyt supistuksina. Jotain tuolla on kuitenkin meneillään...
Kohtua kovettavat supistukset sen sijaan tuntuvat mulla kuukautiskiputyyppisenä " aaltona" , jossa ei voi määritellä kivun tarkkaa sijaintia. Sellaisiakin on jo tuntunut..
Saapa nähdä, kauanko tässä vielä ihmetellään. Kahdessa aiemmassa synnytyksessä kivuliaat supparit ovat ilmaantuneet vasta siinä vaiheessa, kun on ollut jo tosi kyseessä. Toivottavasti tämä etukäteiskipuilu tietäisi nyt sitten lyhyempää synnytystä..
Rv 38+1
Mulla alkoi synnytys noilla " puukoniskuilla" . kertaakaan ei supistanut ns. oppikirjojen mukaan. Eli ei tuntunut vannetta vatsan ympärillä, selkää ei kivistänyt eikä maha kovettunut. Vain helvetilliset viillot häpyluun kohdalla aina ponnistusvaiheeseen asti joka taas oli täysin kivuton!
Miltä susta tuntuu, enemmän liitoskivuilta vai suppareilta?
Mulla synnytys käynnistettiin rv 38+3 joten en tiedä sitten miten olis tullut itsestään...
Vaikea selittää. Niitä sillon tällön tulee ja se tekee aika ilkeetä. Niitä tulee jos istun, kävelen tai makaan. Toivon todellakin että olis supistuksia.
Mutta ei ne minusta suppareita silti olleet... Niihin ei liittynyt sitä mahan kovettumista, joka supistuksissa tulee. Mutta jotain ne vihlaisut varmasti kertoo siitä, että kohdunsuulla tapahtuu.
Yleensä yöllä tai kävellessa. Mielestäni ne on kuitenkin vaan liitoskipuja. Mitään mahan kovetumista niihin ei ei liity.