no voi kekäle
miesten logiikasta . . .
mitä tällaisesta pitäisi ajatella?
mies moikkailee aina kun satutaan näkemään, tekee " tikusta" asiaa eli kommentoi säätä (satoi tai paistoi) kyselee monesti et mites aamu on mennyt ja aina jos olen esimerkiksi värjännyt hiuksia tai ne on erinlailla, se heti huomaa ja kommentoi et hei sulla on uudella tavalla hiukset tms .
siis tokihan nuo ihan tavallisia asioita mut mä oon aistinut jotain väreilyä ilmassa, esimerkiksi, se aina ilostuu nähdessään mut ja moikkaa iloisesti hymyilee, (on jopa hieman hämillään monesti) <- eli hieman ujo? no tuskin kovin hirveän ujo on koska se aina alottaa ne keskustelut (siis kyselee tosiaankin niinkin " tyhmää" asiaa et miten aamu meni)
eli miksi se ois kiinostunu niin mun aamuista , ilostuu nähdessään mut, vilkuilee hymyilee, haluaa aina jutella ohimennen mun kans jos se ei ois tippaakaan kiinostunu???
joten viimeviikol kysyin siltä et haluaisko se joskus käydä tupakalla mun kans yhdessä, johon se vastas et ehkä joskus, mut nyt pitää mennä kun on kiire (ja se oli just silloin menossakin johonkin, jouduin huikkaamaan " lennosta" kommenttini)
nyt kun nähtiin tänään, se vaan moikkas ja jatko matkaa. . ei hymyillyt iloisesti, ei jäänyt poriseen, ei vilkuillut. . .
eli missä kohtaa tein virheen? se ei sit vissiin ees kaverimieles taho tupakille mun kans . .
mitä pahaa nuinkin viattomassa kysymyksessä oli et sen suhtautuminen muuttu? tää kuulostaa tosi tyhmältä mut meitti ei ymmärrä
Kommentit (2)
antaa ymmärtää et on kiinostunut edes vähän ja sit kun saa vastakaikua niin on kuin ei mitään
millaseen logikkaan tuo perustuu?
Ja kerran kun lopetin aikaisin ja kysyin jos hän tulee kahville (100m töpisteestä) niin johan piiritys loppui!