Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihalla miehellä on usein lihava puoliso?

Vierailija
22.06.2025 |

Kun kaupassakin seuraa pariskuntia, niin näin se usein on. Ohukainen ja paksukainen.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vaimo syö miehenkin jäätelöt ja pikkuleivät, sekä juo miehen oluet ja viinat.

Vierailija
42/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ymmärtää, että sen pyöreyden mukana tulee myös isommat tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, pariskunnan yhteispaino on nollasummapeli. 

Vierailija
44/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vain hyvä asia, että kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa? Miksi sillä, saati heidän  ulkonäöllä, on sinulle merkitystä? 🌻

Vierailija
45/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisia pareja ja heillä syynä on se, että rouva makoilee viinilasi kädessä sohvalla ja mies tekee kaikki kotihommat päivätyönsä lisäksi.

Rouvakin käy kyllä töissä, mutta hän ei kuulema jaksa työn jälkeen tehdä mitään😅

Vierailija
46/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on hyvin hoikka, alle 60 kiloinen. En vaan pysty pysymään yhtä hoikkana enää tässä iässä. Ei kai se silti tarkoita että rakkaus väliltä häviäisi?

T. yli 5-kymppinen, vaihdevuosinen, 164 cm nainen

Oletko metsästänyt sen satumetsästä jollain kääpiöiden hunaja-ansalla vai mitä :D :D

Vierailija
47/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu ja peppureikä se läskilläkin on

Biokätköilyä

Vierailija
48/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on hyvin hoikka, alle 60 kiloinen. En vaan pysty pysymään yhtä hoikkana enää tässä iässä. Ei kai se silti tarkoita että rakkaus väliltä häviäisi?

T. yli 5-kymppinen, vaihdevuosinen, 164 cm nainen

Oletko metsästänyt sen satumetsästä jollain kääpiöiden hunaja-ansalla vai mitä :D :D

Pärskistä mielikuvalle: läski ei ole saanut muuten miestä niin päättänyt huijata sellaisen kääpiömetsästä herkuilla ansaan ja kantanut kotiinsa.

Vierailija
49/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kortisolitasot nousi miehen jatkuvan mikromanageroinnin, nalkuttamisen, huutamusen,juomisen ja kuorsaamisen takia. Sotki yöunenikin. Samalla nousi paino, olin hoikka 20 vuotta sitten. Nyt, kun olen lähtenyt, paino putoaa kuin itsekseen.

Vierailija
50/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein myös toisin päin.

Njoo niitäkin näkee välillä että punkerolla miehellä on timmi ja hoikka nainen.

Enemmän näitä on, sillä miehillä on enemmän lihavuutta kuin naisilla.

Vierailija
51/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa ylipaino. Tykkään kun naisessa on muotoa. 

Liikkumattomuus häiritsee. Eikä siitä voi sanoa. Jos sanon se tulkitaan ulkonäön arvosteluksi. Nainen joko suuttuu minulle tai alkaa pitää itseään epäviehättävänä. Kumpikin huonoja vaihtoehtoja minulle. 

Vierailija
52/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuten henkinen maailma on kauhean köyhä niin kyllä sitä vauvapalstalla voi aina läskejä haukkumalla koittaa rikastaa.

Vierailija
53/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursyömäri syö miehenkin ruoat.

Vierailija
54/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska satakiloisetkin naiset vaatii normaalivartaloisen miehen. Tämän olen huomannut.

Olisiko sillä miehelläkin sanansa sanottavana?

Vierailija
55/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aimmin nainen usein läskistyi kun söi enemmän kuin kulutuksensa on ja ei harrastanut liikuntaa. Eli mies valitsi hoikan naisen, josta tuli jotain täysin muuta vuosien kuluessa ihan kuin tämä olisi normaali ilmiö. Tätä ilmiötä muuten normalisoidaan vieläkin aineenvaihdunnan hidastumisella ym. paskalla, vaikka kyse on näiden laiskojen yksilöiden elämäntapavalinnoista. Ihan tämä itkuisen näköinen läskejä hyysäävä lääkäri väittää, ettei kyse ole valinnoista jos lihoo. Miten joku lääkäritasoinen henkilö voi puhua tuollaista harhaanjohtavaa shittiä. Nykyisin taas elämäntapa ja ruokatottumukset ovat jo lapsilla niin surkeat, että suurin osa ihmisistä alkaa olla läskejä eli siinä ei paljon vaihtoehtoja ole jos haluaa jonkinlaisen parisuhteen. Toki nämä ovat samalla tasolla ulkoisesti, joten siinä voi olla aidoistakin ajatuksista kyse. Ennen kuitenkin naiset olivat pääasiassa normaalipainoisia jonnekin 30 ikävuoteen saakka ainakin.

Vierailija
56/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tulee kiloja usein lapsien myötä. Mutta mitä sitten. Itse olen pysynyt hoikkana, mutta vanhentunut olen kyllä paljon. Jokainen muuttuu ainakin pitkässä parisuhteessa ulkonäöltään. Ja niin on muuttunut mieskin.

Minusta oli hyvä lohkaisu joskus jossain ohjelmaan "Rakas, sinusta on tullut pullukka." Paljon parempi ohjelma olisi: "Pullukka, sinusta on tullut rakas."

Vierailija
57/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten herkän läskistymisen biologinen tausta on se, että kun nainen on siitetty ja porsinut ja lihoo, on miehen aika etsiä kiinteämpi ja nuorempi naaras siitettäväksi kun aiempi ei enää innosta kikkeliä. :) Tällöin tämä jo porsinut saa keskittyä lastenhoitoon eikä tarvitse tuntea stressiä pimppaa kinuavasta miehestä ja huolehtia mahdollisesta uudesta raskaudesta.

Vierailija
58/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tynnyrivartaloisia taikina-akkoja tuntuu oma olotila vituttavan, usein sitä kompensoidaan ties millä "räväkkyydellä" ja muulla tomeralla jalkaa polkevalla toiminnalla. Lisäksi käyttäytyvät vihamielisesti hoikempia ja kauniimpia kohtaan. Näitä on nähty. 

Vierailija
59/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita tynnyrivartaloisia taikina-akkoja tuntuu oma olotila vituttavan, usein sitä kompensoidaan ties millä "räväkkyydellä" ja muulla tomeralla jalkaa polkevalla toiminnalla. Lisäksi käyttäytyvät vihamielisesti hoikempia ja kauniimpia kohtaan. Näitä on nähty. 

Vaatekaupan myyjänä olen kohdannut kahdenlaisia, yleensä keski-ikäisiä asiakkaita. Niitä jotka pahoittelevat ulkomuotoaan kun eivät ole hoikkia ja hyväkuntoisia (pusero kiristää vyötäröltä), ja niitä jotka kertovat kuinka ovat aina olleet yhtä laihoja (ei ole takapuolta täyttää housuja). Näistä kahdesta vihamielisempiä on ne laihat, jotka jaksavat kertoa kuinka nykypäivänä kaikki ovat niin lihavia, että on vaikea löytää istuvia vaatteita. Ironista. 

Vierailija
60/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella joillakin miehillä on vanhempi harmaantunut kumppani ja katsoo silti muita sillä silmällä. Osa keskittyy taas kumppaniinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän