Miksi laihalla miehellä on usein lihava puoliso?
Kun kaupassakin seuraa pariskuntia, niin näin se usein on. Ohukainen ja paksukainen.
Kommentit (80)
Pulskaa naista on kiva halia kun joka paikka mihin käsillä koskee on pehmeätä.
Laihalla miehellä on usein laiha äiti, ja laiha tyttöystävä muistuttaisi liikaa äitiä. Siksi mies valitsee lihavan naisen.
Näin helsinkiläisenä olen huomannut tuon ilmiön kylläkin lähinnä maaseudulla tai pienemmillä paikkakunnilla. Olen miettinyt, voisiko se johtua siitä, että maaseudulla on vähemmän naisia, joten pulleammillekin riittää näyttäviä miehiä?
Sinä näet laihan henkilön parisuhteessa lihavan kanssa ja ihmettelet "miten-se-voi". Henkisesti tasapainoiset ja kypsemmät ihmiset eivät edes noteeraa painoeroa vaan näkevät toisiaan tukevan, rakastavan pariskunnan.
Siinä on se ero ja selitys miksi olet yksin. Ja miksi tulet myös aina olemaan yksin. Ei, sinun ei tarvitse kelpuuttaa tuhtia tai muuten itsellesi "epäsopivaa" partneria. Mutta pelkkää ulkokuorta tuijottamalla et ketään löydä. Voin myös kertoa 110% varmuudella että sinun ulkonäkö ei ikipäivänä tule riittämään iskemään top 10 tyttöjä. Ei tarvitse edes nähdä sua livenä tietääkseni tämän.
Useinhan tuollaisten pariskuntien miehet ovat anorektikkoja. Olen huomannut tämän kun seuraillen heitä kaupoissa ja sitten ajan takaa metsässä, osoittelen sormella ja huudan ja heittelen kiviä ja keppejä!
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin, ett'ä suomalaisesta naisesta tulee tuollainen lähes poikkeuksetta, oli puoliso millainen hyvänsä.
Sittenhän se selkeästi on suomalaisten geeneissä. Ja ne geenit ovat vallalla koska miehet ovat halunneet paritella sellaisten naisten kanssa, ja geenit (kummaltakin) siirtyvät eteenpäin.
Mä olen syönyt sen eväät. Siitä se johtuu.
Joskus molemmat suhteen osapuolet ovat tukevia. Tällöin yleensä myös lapset ovat pulleita.
Kaikki vinkit miten vaimon saa laihtumaan, niin ettei laihtumisen sivutuotteena vaimo vihaa sinua, olisi tarpeen.
Ei ole minulle hirveästi iloa jos vaimo hankkii kostokropan.
Ihan hyvä vaimo on muuten.
Pillu ja peppureikä se läskilläkin on
Vierailija kirjoitti:
Koska satakiloisetkin naiset vaatii normaalivartaloisen miehen. Tämän olen huomannut.
Ja normaalivartaloinen mies ei sitten voi sille mitään kun satakiloinen nainen tulee ja vie kotiinsa?
Koska laiha mies ei saa kaunista naista niin on pakko tyytyä punkeroon.
Olen nähnyt myös päinvastaisia pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus molemmat suhteen osapuolet ovat tukevia. Tällöin yleensä myös lapset ovat pulleita.
Tai laihoja, siinäpä ne vaihtoehdot mahtavat olla. Laihalla tarkoitan myös normaalia.
Syy voi olla siinä että nainen on mukava ihminen ja hyvä äiti.
Lihavilla naisilla on usein valtavat rinnat, ehkä tämän vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavalla naisella on usein laiha puoliso?
Jos se nainen syö niin, että mies on nälissään?
Meitä on moneksi.
Huomiosi kiinnittyy epäsuhtaisiin pareihin.
Järkyttävää ulkonäkökeskeisyyttä naisten palstalla.
Ei uskoisi.
Jaa, no jotkut miehet tykkää ehkä uhkeammista ja muhkeammista. Tai sitten nainen on lihonnut.