En ole ikinä kenenkään syövän sitä jalopenoa mikä tulee kebab annoksen mukana
Kommentit (52)
Se turkinpippuri salaatissa on koko salaatin kohokohta. Kismittää jos unohtavat sen.
Pepperoni se kyllä yleensä on. Tilasin karvakädeltä Mexicana pizzan, mihin pitäisi tulla jalopenoa, mutta pepperonia siihenkin oli lykätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole jalapeno. Se on pepperoni. Aina syön sen.
Ei se ole kyllä pepperonikaan, pepperoni on makkaraa. Se on jokin mieto chilipaprika.
Pepperoniksi kutsutaan joskus myös kreikkalaista pepperonia, joka on jalapeñon kaltainen pitkä paprika.
"The term pepperoni is a borrowing of peperoni, the plural of peperone, the Italian word for bell pepper. The first use of pepperoni to refer to a sausage dates to 1916 at the latest.[1] In Italian, the word peperoncino refers to chili peppers." (wikipedia)
Siis italian sana peperone (monikko peperoni) tarkoittaa paprikaa. Pepperoni tarkoittaa mausteista makkaraa.
Sehän on sen annoksen ainoa terveellinen osa. 🤓
No toisaalta onhan avokadossakin sen siemenessä 70 % avokadosta löytyvistä hyldyllisistä aminohapoista ja useimmat ihmiset heittävät sen siemenen roskiin.
Sehän on siinä parasta. Syön sen aina :P
On niin tulinen, ettei voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole jalapeno. Se on pepperoni. Aina syön sen.
Ei se ole kyllä pepperonikaan, pepperoni on makkaraa. Se on jokin mieto chilipaprika.
Pepperonimakkara on maustettu chilillä. Siitä tulee nimi.
Opetetaan juntti-einarille ruokakulttuuria.
Kun ette tiedä mistä keskustelette, niin olisiko liikaa vaadittu kirjoittaa jalapeno? Se on oikea kirjoitusasu.
Mä en syö myös, minä tunkee se bärsse. Ihanaa poltetta koko päivä parikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön. Me otetaan miehen kanssa 2 kebaboa ranskalaisilla. Minä syön molempien salaatit ja toiset ranskalaiset, miehelle jää toiset ranut ja molemmat lihat.
Vai ihan "kebaboa"🤣
Vierailija kirjoitti:
Kun ette tiedä mistä keskustelette, niin olisiko liikaa vaadittu kirjoittaa jalapeno? Se on oikea kirjoitusasu.
Juuri tämä. Kiitos.
Mulle on kyllä aina tullut jalapenoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön. Me otetaan miehen kanssa 2 kebaboa ranskalaisilla. Minä syön molempien salaatit ja toiset ranskalaiset, miehelle jää toiset ranut ja molemmat lihat.
Vai ihan "kebaboa"🤣
On sulla halvat huvit kun typo itkunaurattaa. Arvaas mitä, meidän jo aikuinen lapsi sanoi sitä kebanakiksi. Kuvittele, kebanakki! Hohohohoo!
Jos vatsa kestää se voi olla maukas joskus. Niiden joiden sisuskalut eivät kestä enää ja on sappikiviä, turha edes yrittää.
Minä syön sen ja jossain buffassa otan niitä vähintään viisi.