En ole ikinä kenenkään syövän sitä jalopenoa mikä tulee kebab annoksen mukana
Kommentit (52)
Minä en ole nähnyt että kukaan söisi sitä salaattia
Minä syön. Me otetaan miehen kanssa 2 kebaboa ranskalaisilla. Minä syön molempien salaatit ja toiset ranskalaiset, miehelle jää toiset ranut ja molemmat lihat.
En tiedä onko se jalopeno per se. Mutta minä olen syönyt, rakastan niitä. Usein niiden sisältä purskahtaa sellainen etikkainen suolaliemi.
Hyvää on. Kaikki syödään paitsi kanta. Ei kai sitä turhaan tosiaan laiteta.
Ei se ole jalapeno. Se on pepperoni. Aina syön sen.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön. Me otetaan miehen kanssa 2 kebaboa ranskalaisilla. Minä syön molempien salaatit ja toiset ranskalaiset, miehelle jää toiset ranut ja molemmat lihat.
Meillä mies uhrautuu puolestani, syö puolet mitä jää ranskiksista ja lihasta. Syön oman salaatin ja miehen jalopenon.
Pätee myös pitsaan.
Missä yhteydessä sinä seuraat muiden syöjien toimintaa?
Syön. Ostan niitä myös tölkissä kotiin ja käytän esim. nachopellin kanssa.
Just äsken kävin kebabilla ja harmittelin, kun ei ollut pepperonia laitettu annokseen :(
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kyllä pepperonikaan, pepperoni on makkaraa. Se on jokin mieto chilipaprika.
Kaikkihan sen syö, paitsi minä. Luulin olevani ainut.
Kovin rajoittunut olet. Puuttuu uskallusta syödä ja puuttuu lauseista verbit. Puuttuuko aivotkin?
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/royal-chili-pepperoni-280110g-tulin…Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kyllä pepperonikaan, pepperoni on makkaraa. Se on jokin mieto chilipaprika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen nimi lienee peperoncini, joka on muiden paprikoiden ja chilien tavoin capsicum sukua, ja ei ole tulisimmasta päästä.
Ihan hyvää on