Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka nakkasit puunrungon mereen Kalajoen edustalla, ota yhteyttä rantahotellit ja jätä yhteystietosi muuten asia joudutaan viemään poli

Vierailija
22.06.2025 |

Elikkä sinut on nähty joka heitot ison puunrongon veteen, vähemmällä selviät kun itse otat yhteyttä poliisin. Meille tuo ilkityösi maksoi nyt lomapäivän ja veneemme potkurin, onneksi ei sentään käynyt pahemmin vaikka onnettomuuden ainekset jo olivatkin koossa typeryytesi takia!

Vahingot nyt jo melko mittavat joten parempi että välittömästi jätät yhteystietosi myös poliisille. Heittämäsi puu oli ajautunut lähelle laivaväylää joten suuronnettomuus en riskit olivat hiustupsun varassa toteutua!

Maksathan aiheuttamaan vahingot, ikävää ja kallista sinulle jos poliisikin joutuu sotkeutumaan asiaan!

Teko paikka siis Kalajoki ympäristöineen ja mereen nakattu puu luultavasti koivuntukki!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veneily on kallis harrastus. Maksa itse moottorisi, ei kenenkään tarvitse kustantaa hesalaisten turhia ja kalliita veneilyharrastuksia.

Ei se ollut moottori, ku vaivainen propelli, persaukinen lähteny veneileen. Ota se propelis sieltä ja oikase, äläkä valittele täällä vaavi palstalla!

Vierailija
62/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatui ja kierähti

Aaltoihin vierähti

Potkurin irrotti

Kirosanan kirvoitti

Eeppinen haiku!

On vauvalla vielä hauskojakin ketjuja 😂.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toi suuronnettomuuden vaara 😂 Olisko nyt vähän liiottelun makua?

Miten niin vähän, ap.n tulkinnan mukaan oli tosi lähellä ettei siiten "tukki" puuhun ajanut öljytankkeri tai joku muu valtameri laiva...ai niin, mutta niiden propellit onkin kolme metriä vedenpinnan alapuolella...oliks tää siis sellainen sukelteleva tukki?

Vierailija
64/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisia kiinnostaa varmasti jokin puupölkky, jota todistettavasti et ole oikeasti nähnyt kenenkään heittävän

Ei pelkästään tukin vaan vielä ison kiven heitti puolen kilometrin päähän rannasta ja veneen pohja osui siihen. Hirveä vuoto että joku muu saa kyllä nyt maksaa kuin veneen kippari itse.

Vierailija
65/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saisi koivuntukkia hievahtamaankaan enkä tunne ketään niin vahvaa joka sellaisia vaan nakkelisi rannalta veteen. 

Koivutukkeja on monenkokoisia, kuten miehiäkin.

Mikä tahansa puu ei ole tukki. Tukki on kooltaan 8m ja siittä ylös päin. Yleensä n. 12-15m korkea/pitkä, painaa useita satoja kiloja...

Vierailija
66/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli juu uutinen, 500 kuutiota koivupölliä pyörinyt veteen.

Vierailija
67/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli juu uutinen, 500 kuutiota koivupölliä pyörinyt veteen.

Rauman lähellä. Proomusta lähteneet. Merivaroitus annettu veneilijöille tiesi Maaseudun tulevaisuus -lehti.

Vierailija
68/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se polttaa kellä on puuta. tukkia vaan uittoon

Vierailija
69/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on keksitty tarina ja ap on lars-johan jocke grönholm.

Vierailija
70/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saisi koivuntukkia hievahtamaankaan enkä tunne ketään niin vahvaa joka sellaisia vaan nakkelisi rannalta veteen. 

Koivutukkeja on monenkokoisia, kuten miehiäkin.

Mikä tahansa puu ei ole tukki. Tukki on kooltaan 8m ja siittä ylös päin. Yleensä n. 12-15m korkea/pitkä, painaa useita satoja kiloja...

Höpöhöpöhöpö.

Tukki on mitoiltaan väh. 3,1m pitkä ja latvaläpimitaltaan väh. 15cm männyllä ja kuusella 16cm.

Pikkutukki on väh. 3,1m pitkä ja yleisin minimi latvamitta männyllä 12cm ja kuusella 13cm

Vierailija
71/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veneily on kallis harrastus. Maksa itse moottorisi, ei kenenkään tarvitse kustantaa hesalaisten turhia ja kalliita veneilyharrastuksia.

Ei se ollut moottori, ku vaivainen propelli, persaukinen lähteny veneileen. Ota se propelis sieltä ja oikase, äläkä valittele täällä vaavi palstalla!

No hesalaiset on just sellaisia, että mennään rahat edellä ylimitoitetulla moottoripelillä kaislikkoon ja sitten itketään maksumiehiä apuun, kun joku "tukki" osuu moottoriin.

Vierailija
72/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli oikein juhannusjuttu. Ja syyllinenkin varmaan joku vauvapalstan lukijoista.

Vierailija
73/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nähty, niin eihän sitten tarvitse ilmottautua?

Ei tartte jos ei haluu. Poliisi hakee kotoa tai työpaikalta sitten.

Juu, tietysti. Mutta aloittajan mielestä pitäisi mennä ilmoittautumaan, vaikka tietävät jo että minähän se olin.

Vierailija
74/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä rikollisen tuntomerkkejä esiin! Varmasti niitä on kun kerta on nähtykin.

Vierailija
75/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUH! Hetken jo säikähdin että olen minä, mutta heitetty puu onkin näemmä koivutukki, minä heitin kuusen.

Minäkin säikähdin ensin kun juuri kaliforniassa nakkasin punapuun mereen, mietin että onpa virrat vienyt nopeasti kun kalajoella jo. Mutta se olikin koivu niin ei hätää, mutta AP:n kannattaa varoa sitä mun punapuutakin. 

Vierailija
76/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meidän kuivunut joulukuusi joka sai lähdön vaimon alettua suursiivouksen.

Vierailija
77/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakkaasti trollauksen makua. Mikä kielenkääntäjää tuottaa kuvauksen hiustupsun varassa?

Vierailija
78/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsarini repesivät haaroista, kun kävin puskapissalla. Olin aiemmin nähnyt jonkun heittävän risuja puskaan. Heittäjä ilmoittautukoon, maksajaa kaivataan. 

Tuli suuronnettomuuden vaara

kun housuista ratkesi haara

Vierailija
79/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vähän, ap.n tulkinnan mukaan oli tosi lähellä ettei siiten "tukki" puuhun ajanut öljytankkeri tai joku muu valtameri laiva...ai niin, mutta niiden propellit onkin kolme metriä vedenpinnan alapuolella...oliks tää siis sellainen sukelteleva tukki?

Eli uppotukki

Vierailija
80/81 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko vahingoittanut puunrunkoani?!

Tajuatko paljonko tämä tulee sinulle maksamaan?