Sinä joka nakkasit puunrungon mereen Kalajoen edustalla, ota yhteyttä rantahotellit ja jätä yhteystietosi muuten asia joudutaan viemään poli
Elikkä sinut on nähty joka heitot ison puunrongon veteen, vähemmällä selviät kun itse otat yhteyttä poliisin. Meille tuo ilkityösi maksoi nyt lomapäivän ja veneemme potkurin, onneksi ei sentään käynyt pahemmin vaikka onnettomuuden ainekset jo olivatkin koossa typeryytesi takia!
Vahingot nyt jo melko mittavat joten parempi että välittömästi jätät yhteystietosi myös poliisille. Heittämäsi puu oli ajautunut lähelle laivaväylää joten suuronnettomuus en riskit olivat hiustupsun varassa toteutua!
Maksathan aiheuttamaan vahingot, ikävää ja kallista sinulle jos poliisikin joutuu sotkeutumaan asiaan!
Teko paikka siis Kalajoki ympäristöineen ja mereen nakattu puu luultavasti koivuntukki!
Kommentit (81)
Se olin minä. Tänään viskoin männyn juurineen. Mikä sinä oot kieltämään minun voimaharjotteluni.
Veneily on kallis harrastus. Maksa itse moottorisi, ei kenenkään tarvitse kustantaa hesalaisten turhia ja kalliita veneilyharrastuksia.
Naurattaa toi suuronnettomuuden vaara 😂 Olisko nyt vähän liiottelun makua?
Kalsarini repesivät haaroista, kun kävin puskapissalla. Olin aiemmin nähnyt jonkun heittävän risuja puskaan. Heittäjä ilmoittautukoon, maksajaa kaivataan.
Onpahan taas TODELLA uskottava aloitus.Millä todennäköisyydellä luulet löytäväsi henkilön tätä kautta?
AP on sitä porukkaa, jolle minkä tahansa vahingon kuuluu aina jonkun toisen maksaa. Nämä pitäisi kaikki viedä saunan taakse.
Yhdelle täällaiselle olnekin jo hiukan fyysistä palautetta antanut, kun tuli syyttelemään lapsia autonsa maalipinnan pilaamisesta. Oli niin varma, että oli nimenomaan juuri meidän tenavat siinä nähty. Kyselin, että oletkos nyt aivan varma päivästä ja tenavista ja kuulemma oli. Tuossa vaiheessa nappasin pillistä kiinni, koska ei oltu edes paikkakunnalla tuolloin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nähty, niin eihän sitten tarvitse ilmottautua?
Ei tartte jos ei haluu. Poliisi hakee kotoa tai työpaikalta sitten.
Joku poliisi ei saapastele meille kuin johonkin hollitupaan..
Ei ne sulta lupaa kysy.
Jos et päästä, löydät vain itsesi lattialta raudoissa ja ulosvietäessä sattuu pääsi kummallisesti osumaan joka ovipieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saisi koivuntukkia hievahtamaankaan enkä tunne ketään niin vahvaa joka sellaisia vaan nakkelisi rannalta veteen.
Koivutukkeja on monenkokoisia, kuten miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
AP on sitä porukkaa, jolle minkä tahansa vahingon kuuluu aina jonkun toisen maksaa. Nämä pitäisi kaikki viedä saunan taakse.
Yhdelle täällaiselle olnekin jo hiukan fyysistä palautetta antanut, kun tuli syyttelemään lapsia autonsa maalipinnan pilaamisesta. Oli niin varma, että oli nimenomaan juuri meidän tenavat siinä nähty. Kyselin, että oletkos nyt aivan varma päivästä ja tenavista ja kuulemma oli. Tuossa vaiheessa nappasin pillistä kiinni, koska ei oltu edes paikkakunnalla tuolloin :)
Paljonko sait sakkoja, entä paljonko tuli korvauksia maksettavaksi? Entä veikö poliisi aseet?
Tainnut jäädä ap:lla lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Veneily on kallis harrastus. Maksa itse moottorisi, ei kenenkään tarvitse kustantaa hesalaisten turhia ja kalliita veneilyharrastuksia.
Hesalainen veneellä Kalajoella?
HUH! Hetken jo säikähdin että olen minä, mutta heitetty puu onkin näemmä koivutukki, minä heitin kuusen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä joka viskasit anopin Kallavetteen tiällä Kuopijon edustalla, niin tiedoks vuan, että nyt ei naarata!
;)
Ja kuka s. . .tana heitti kiven Porvoon edustalle? Nyt on vesitasollaan kellojen mäsänä. Kuka korvaa, onneksi heittäjä on nähty, melkein kuution kivi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä joka viskasit anopin Kallavetteen tiällä Kuopijon edustalla, niin tiedoks vuan, että nyt ei naarata!
Nykkö se on viimeinnii lentännä järäveen se nii palijo perräänkuulutettu kokkarhuorra?
Ei se poliisitutkinta lisää korvauksen määrää idíootto.
Ja tutkimatta jää.
Minä en saisi koivuntukkia hievahtamaankaan enkä tunne ketään niin vahvaa joka sellaisia vaan nakkelisi rannalta veteen.