Hallitus aikoo ajaa Suomen talouden suohon
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010288829.html Hallituksen heikennykset ovat ulkoparlamentaarisen voiman eli EKn sanelemia. Hallitus on siis työmarkkinaosapuoli.
Hallituksen täytyy ymmärtää, että jos se ei peräänny niin sen tilanne menee vain koko ajan huonommaksi.
Lakot ovat päällä niin kauan kunnes vuorineuvos soittaa ja käskee Orpoa perääntymään. Kyllä se kipuraja sieltä löytyy.
Kommentit (63)
Niinpä. Nykyinen hallitus nosti ensi töikseen omaa tulotasoaan veroalen myötä. Sen jälkeen alkoi tavallisten työntekijöiden kyykytys EK:n kanssa. Puhumattakaan siitä kuinka niiltä joilla on jo ennestään vähän leikataan vielä vähän lisää. Eikö tämä nykyinen meno ole jo demokratian vastaista? Alkaa vaikuttaa jo ihan sadistiselta touhulta.
Ei taloutta voi saada liian oikeistolaisella politiikalla suohon. Niinku konkurssia ei voi tehdä liian vähän kuluttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taloutta voi saada liian oikeistolaisella politiikalla suohon. Niinku konkurssia ei voi tehdä liian vähän kuluttamalla.
Kannattaa lukea taloustiedettä.
Suonsilmässä ollaan.Just nokkapinnalla.Ja yks tollo käy kavereiden kanssa Kiovan Hesellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kauppatieteen maisterina pääaineena kansantaloustiede lukenu sitä taatusti enemmän ku ykskään sosialidemokraattien äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kauppatieteen maisterina pääaineena kansantaloustiede lukenu sitä taatusti enemmän ku ykskään sosialidemokraattien äänestäjä.
On kyllä äärettömän uhkarohkeasti sanottu
No onhan tässä positiivista että rinne ja marin ajoi talouden bussillaan jyrkänteeltä alas ja orpo nyt suohon, seuraava hallitus suunnannee sitten metsään. Suunta on kuitenkin vakaammalla ja tasaisemmalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että tunnet kaikki sosiaalidemokraattien äänestäjät.
Vierailija kirjoitti:
Suonsilmässä ollaan.Just nokkapinnalla.Ja yks tollo käy kavereiden kanssa Kiovan Hesellä.
Eikö ole hyvä että hallitus ja pääministeri tukee suomalaisten yritysten menestymistä kansainvälisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä että hallitus ja pääministeri tukee suomalaisten yritysten menestymistä kansainvälisesti?
Niilläkin matka ja kestityskustannuksilla olis saanut isonkasan sotakalustoa.Hese voi omilla rahoilla edistää roskaruokakulttuuriaan.
Jos perssuilla olisi älliä niin nyt viimeistään lähtisivät hallituksesta. Voisi kannatuskin nousta. 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Jos perssuilla olisi älliä niin nyt viimeistään lähtisivät hallituksesta. Voisi kannatuskin nousta. 👍👍👍👍
Juuri näin. Purra ajoi omat köyhät nälkään Orpoa myötäilemällä.
Täällähän palstan talousammattilaiset ovat sitä mieltä että suomen talous saadaan tiukkaan nousuun avokätisillä tulonsiirroilla ja tukiaisilla, ei kannata väitellä tyhmän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisii mutta älli puuttui jo lähtötilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nousee se sit taas ku ihmiset pettyy Lindtmanin punamultaan
Höpöö höpöö.