Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään lehteä joka vielä julkaisee yli 100.000eur tienanneet?

Vierailija
11.01.2025 |

Ärsyttää kun pääsin just johonkin 110.000euroa viime vuonna, mutta ymmärtääkseni ainakin isot lehdet julkaisee vain yli 120k tai 150k tienanneiden nimiä. Miten saataisiin myös 100k tienanneet takaisin listoille?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, ketä kiinnostaa

Vierailija
2/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tunne yhtään ihmistä joka tienaisi noin paljon. Kenties joku Helsinkiläinen ministeri tai maisteri voisi noin ansaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma ilmoitus lehteen vuosituloistasi, ettei kukaan pidä köyhänä tai sit teetät vaikka hupparin, jossa teksti, et tienasin yli 100 000...

Vierailija
4/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei kehtaisi koko ajan olla leijumassa sillä paljonko tienaa, niin olisihan se reilua että ihmiset voisivat itse kollaa sen tidningenistä jos info kiinnostelee

Vierailija
5/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tunne yhtään ihmistä joka tienaisi noin paljon. Kenties joku Helsinkiläinen ministeri tai maisteri voisi noin ansaita

Nykyisin inflaation takia ihan riviasiantuntijat voivat päästä listoille esim. IT-alalla. Eihän se vaadi kuin vähän päälle 7000 e/kk peruspalkkaa ja siihen päälle bonukset. Myy muutamia osakkeita ja pääsee alemmillakin tuloilla. Puhumattakaan lääkäreistä.

Lista menettänyt pointtinsa jos sellaisten keskiluokkaisten ihmisten tuloja julkistetaan. 

Vierailija
6/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että se nyt jonkin sortin uutinen on jos joku oikeasti yli puoli miljoonaa mummon markkaa tienaa!

Vierailija
7/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin harmittaa, niin ilmoita Facebookissa kaikille paljon tienasit! Ihan hyvä, että nostavat rajoja! Ei jonkun 100k tienaavan taviksen nimiä tarvitsisi median julkaista!

Vierailija
8/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratkaisin tuon ongelman nostamalla Suomessa verotettavien tulojen määrää.

Vierailija
9/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä tuloja lisäisit verotettavien tulojen listalle? Vai tarkoitatko että ap:n pitäisi tänä vuonna enemmän, että pääsisi listalle?

Vierailija
10/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin inflaation takia ihan riviasiantuntijat voivat päästä listoille esim. IT-alalla. Eihän se vaadi kuin vähän päälle 7000 e/kk peruspalkkaa ja siihen päälle bonukset. Myy muutamia osakkeita ja pääsee alemmillakin tuloilla. Puhumattakaan lääkäreistä.

Lista menettänyt pointtinsa jos sellaisten keskiluokkaisten ihmisten tuloja julkistetaan. 

Tämä on totta, on hyvä, että julkaisurajaa on päivitetty inflaation myötä. Tuon listan julkaisua ylipäätänsä on perusteltu lähinnä sillä, että kovat tulot ja valta kulkevat käsi kädessä, joten on tehtävä näkyväksi, keillä tässä yhteiskunnassa on valtaa. Mutta nykyään ne hikiseen sataseen yltävät ovat valtaosa tavallisia insinöörejä ja muita tietotyöläisiä, joilla on valtaa korkeintaan omassa kodissaan, jos sielläkään. 

Vierailija
11/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkiposti

Hymy

Seiska

Vierailija
12/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkien tiedot julkaistiin.

Vierailija
13/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulotaso on Suomessa noussut niin nopeasti, että ei joku 100 000 € ole enää mitään. Tuon tienaavia ihmisiä on ihan liikaa, että kannattaisi julkaista pitkää listaa.

Vierailija
14/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen merkonomia ja putkaria jotka tienaa yli tuon. 

Vierailija
15/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaatio on ollut +20% sitten vuoden 2019 joulukuun että 120k on uusi 100k.

Vierailija
16/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkat ei ole noussut 20% siksi pitäisi julkaista vanhoilla spekseillä

Vierailija
17/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkat ei ole noussut 20% siksi pitäisi julkaista vanhoilla spekseillä

Ei pitäisi koska tilanne vastaa sitä että palkkoja olisi laskettu. Ei ennenkään 80k+ tienaavia listattu.

Vierailija
18/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato verokoneesta. Sieltä löydät tuhansia nimiä...ehkä jonkun tutunkin esim. kouluajoilta...

Vierailija
19/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä tuloja lisäisit verotettavien tulojen listalle? Vai tarkoitatko että ap:n pitäisi tänä vuonna enemmän, että pääsisi listalle?

Tiedä tuota ap:n mahdollisuuksista ja osaamisesta mutta jos (sun oma) ulkomaille rekisteröity yhtiö maksaa sulle palkkaa suomeen niin se on suomessa verotettavaa tuloa. Itse voit päättää paljonko tuota on.

Vierailija
20/26 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tienaa kaikki lääkärit, juristit ja lähes jokaisen firman toimitusjohtaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä