Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tykkäätte Kreikasta?

Vierailija
22.06.2025 |

Neutraali kysymys, ei ole tarkoitus tehdä vastakkainasettelua.

Monena vuotena olen miettinyt, että voisin pitkän tauon jälkeen käydä Kreikassa. Sitten kuitenkin muistan, että siellä ei oikein ole mitään. Kauniit rantamaisemat on juu, hyvää ruokaa ja lämpöä. Nämä kiinnostaa, mutta sitten taas kun ei ole oikein mitään nähtävää. Ateenassa on nähtävää, mutta saarilla ei. Nähtynä on Kos, Skiathos, Parga ja Hania Kreetalla.

Kertokaa, Kreikan ystävät, mikä teitä Kreikassa viehättää ja mikä paikka erityisesti on mieluinen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieltymyksesi kerrottuasi on pakko todeta että älä edes yritä pitää Kreikasta niin paljon että matkustaisit sinne. Aurinko, luonto, ihmiset, rannat, ruoka ja musiikki, eivät taida sinua kiinnostaa."

Minähän kerroin vain, että tykkään pitkistä kävelyistä. Ruoan haluan olevan hyvää olin missä olin. Rantoja löytyy muualtakin, samoin takuuaurinkoa. Luontoa ja vielä kauniimpaakin luontoa on esim. Madeiralla. Musiikki on Kreikassa paras juttu. Diggailen heidän popiskelmiään. Nikos Vertis on suurin suorikkini ja Dromos fm on kuunnelluin radiokanavani.

Ap

Karpathoksella kuin Kalambakassakin kutsuttiin keittiöön katsomaan mitä ruokaa haluaisit tilata. 

Vierailija
62/62 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ei ole nähtävää. Rannat on kauniita ja lämmintä oli. Olut oli halpaa joku 1.3 eurolla sai oluen rantabaaristakin. Mutta ei nähtävää juuri ollut, tyttöystävä halusi makoilla 3 päivää rannalla. Oli vähän tylsä loma. Enemmän tykkään tutkia paikkoja itse ja katsella jotain vanhoja rakennuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän