Miten meni juhannus?
Kommentit (37)
Mitä? Menikö se jo? Just äsken hain vielä yhden lastin olutta.
No, näillä mennään kuitenkin, joten kai se juhannus on kivasti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen viikonloppu kuin muutkin. Hyvää ruokaa, leffoja ja sarjoja, ulkoilua. Ei alkoholia pisaraakaan.
Minä söin huonoa ruokaa, katsoin huonoja leffoja ja sarjoja, en ulkoillut. Alkoholia ei minullakaan mennyt pisaraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Perheen kanssa mökillä ja ystävän kanssa baarissa.
Ihan kiva.
Pojan ja serkkunsa kanssa mökillä ( ja katsomassa kokkoa), itsekseen pienillä festareilla. Tänään ihan vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin muutkin viikonloput. Nukkuen, syöden, nettiä selaillen, tv:tä katsellen, musiikkia kuunnellen ja kirjoja lukien. Juuri juhannukseksi tuli Moog Konttisen kolmiosainen kirjasarja, joka muistelee vuosia 1950-85. Yhteensä lähes 1500 sivua. Kohta olen sivulla 300 ensimmäisessä kirjassa. Hintakin oli vain 60 euroa postikuluineen. Suosittelen!
Kiitti vinkistä!
Juhannus meni kivasti mökillä perheen sekä yhden kutsutun perheystävän kanssa. Kävimme ongella lasten kanssa ja keräsimme kukkia kuistille. Lämmitettiin ulkosauna ja uitiin. Uusia perunoita, grillausta.
Mökissä ei ole sähköä, ulkohuussi jne. Oli sitten tietysti tiskausta ja muita pikku hommia. Mukavasti meni, vaikka en mökki-ihmisiä olekaan. Parhainta oli yhdessäoloa.
Päin pers...että. Olin yksin, vaikka luulin, että yksinäisen syksyn ja talven jälkeen tilanne olisi toinen, mutta ei ollut. Kaikki tahot pettivät.
N.51
Selvinpäin kotona rivarissa yksin herkkuja syöden ja siivoten. Jatkan vielä ensi viikolla siivousoperaatiota, mutta ilman herkkuja.
Kivasti meni. Oli ruokavieraita eilen. Aika paljon duunia oli, mutta kiva laittaa grillattavia yhdessä tyttären ja siskon kanssa. Illalla sitten olutta ja mölkkyä. Kerrostalon pihassa kylläkin, mutta ei haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin kotona rivarissa yksin herkkuja syöden ja siivoten. Jatkan vielä ensi viikolla siivousoperaatiota, mutta ilman herkkuja.
Ihan sama ohjelma, mutta oma nuoriso sentään kotona seurana.
Entä itselläsi, ap? Kerrotko meille muillekin?
Koko juhannusviikko mökillä miehen ja koirien kanssa. Ihan mukavaa, vaikka sää oli kolea ja parina päivänä myös sateinen. Saunomista ja uimista sää ei tosin haitannut, eikä toki syömistäkään. 😁
Yleensä nautin yksinolosta, mutta jostain syystä juhannus on mulle vaikeaa aikaa. Töissäkin kysellään juhannussuumnitelmia, mutta kun ei niitä ole niin vähän hävettää tämä yksinolo.
Jouluna minua ei sen sijaan haittaa olla yksin, saa vaan olla ja laiskotella, katsoa vaikka elokuvia ja käydä iltamyöhällä katsomassa kauniisti valaistua hautausmaata.
Taidan olla vähän erikoinen, mutta tähän erakkoelämään on jo niin tottunut ja olen muuten ihan tyytyväinen elämääni.
Palattu jo näköjään arkeen kun yleradio soittaa kukkurukuuta ja muutakin ankeeta surumusaa. Juhannuksena oli vähän rennompaa ja iloisempaa meno.
Töissä ja juoksulenkillä. Olen ehkäpä palstan huonoin lomailija.
On näköjään muitakin yksinäisiä.