Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pilluni ei ole tunnoton

Vierailija
22.06.2025 |

Täällä on joku keskustelija, joka jankkaa naisten tunnottomista pilluista. Itsellä ei ole pillu tunnoton, eikä ole koskaan ollutkaan. Ryhdyn yhdyntään vain kiihottuneena, ehkä se on myös siitä kiinni, koska eihän kiihottumattoman elimen työstäminen tosiaan tunnu hyvältä. Jos pilluni olisi tunnoton, en harrastaisi yhdyntää ikinä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Pilussa ei ole mitää pitseitä, joissa olistuntoa. Uskokaa jo että se klitorin on sepiste josta naset nauttii. Mihet on tyhmiä eikä tiedä mitään!

Vierailija
2/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Pilussa ei ole mitää pitseitä, joissa olistuntoa. Uskokaa jo että se klitorin on sepiste josta naset nauttii. Mihet on tyhmiä eikä tiedä mitään!

Häh? Sinä siis tiedät paremmin sen, onko pillussani tuntoa vai ei? Todella kummallista. Klitoris ei ole mikään piste, se on iso elin. Itse nautin eniten klitoriksen sisäisten osien hyväilystä. Se, että sinun pillusi on tunnoton, on varmasti sinulle tragedia, mutta älä pura vihaasi muihin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun sisässä ei ole mitään pisteitä vaan klitorin on se piste. Mihet ei tätä tajua aina saa kertoa sa maa. Pillu on ihan tunoton sisältä.

Vierailija
4/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun sisässä ei ole mitään pisteitä vaan klitorin on se piste. Mihet ei tätä tajua aina saa kertoa sa maa. Pillu on ihan tunoton sisältä.

Ei minun pilluni ole tunnoton sisältä. Olen pahoillani, että sinun on.

Vierailija
5/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä munkaan. Mä nautin todella paljon ihan vaan panemisesta ja se ei tuntuis niin hyvältä jos ois tunnoton. 

Vierailija
6/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääketiede väittää toista. Mutta kai muutama mies sitten tietää paremmin.

Vierailija
7/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä munkaan. Mä nautin todella paljon ihan vaan panemisesta ja se ei tuntuis niin hyvältä jos ois tunnoton. 

Paneminenhanon vaan mihiä varten. pelkkääryn kytystä ilman naisen nautintoa. Siinä nainen on pelkkä runkkualusta mihelle. uskokaa jo se klitorin on se juttu!

Vierailija
8/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, klitorisvihaaja heittäytynyt vitsikkääksi.

Vierailija
9/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lääketiede ei tunne minun pilluani riittävän hyvin, jos väittää sitä tunnottomaksi.

Vierailija
10/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama mies? Olen itse nainen ja pilluni on kaukana tunnottamasta.

Vierailija
11/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminenhanon vaan mihiä varten. pelkkääryn kytystä ilman naisen nautintoa. Siinä nainen on pelkkä runkkualusta mihelle. uskokaa jo se klitorin on se juttu!

No miksi sitten monet naiset nimenomaan haluavat yhdyntää? Itselle yhdyntä on se juttu, nautin eniten juuri siitä kun kalu liikkuu pillussa.

Vierailija
12/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos, klitorisvihaaja heittäytynyt vitsikkääksi.

Mitä klitorisvihaa se on jos haluaa nauttia klitoriksen sisäisistä osista?

Vierailija
13/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei oo pakko panna, jos pillusi on tunnoton. Voit aivan yhtä hyvin harrastaa vain suuseksiä miehesi kanssa. Me joilla ei ole tunnoton pillu, nautimme miestemme kanssa myös yhdynnästä.

Vierailija
14/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten monet naiset nimenomaan haluavat yhdyntää? Itselle yhdyntä on se juttu, nautin eniten juuri siitä kun kalu liikkuu pillussa.

Koska suostuttevaan mihien vuoksi siihen. ne ei edes koske klitorkseen j ahalua vaan tyhjentää pallinsa sinäänne. Parin minuutin rynkytys omaksi nautinn oksi. Mitäs naine siitä muka saa?

Vierailija
15/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suostuttevaan mihien vuoksi siihen. ne ei edes koske klitorkseen j ahalua vaan tyhjentää pallinsa sinäänne. Parin minuutin rynkytys omaksi nautinn oksi. Mitäs naine siitä muka saa?

Ok eli lapaset naiset, jotka toimivat miehille patjoina ovat raivoissaan siitä, että jotkut naiset eivät suostu olemaan patjoja vaan haluavat itsekin nauttia yhdynnän fyysisistä tuntemuksista. Ymmärrän. Itsellä on itsetunto kohdillaan, niin ei tarvitse hakea hyväksyntää yhdynnällä eikä harrastaa seksiakteja jotka eivät tunnu miltään. Yhdyntää harratan siksi, että MINÄ nautin siitä.

Vierailija
16/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on miehiä jotka ei tiedä mitä tekevät niin saa opettaa saa siinä itsekkin sanalla.

Tyydyttävät itsensä minuun niin samalla minutkin tietämättään. Kyllä saa kun antaa.

Vierailija
17/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tunnet emättimen joka sentillä yhtä hyvin? Oot sitten lääketieteellinen ihme. Normaalisti suurin osa emätintä on melko tunnotonta. Emättimen tuntoherkkyys on erilainen eri kohdista. Erityisen herkkiä osia ovat klitoris ja emättimen suuaukolla (sisääntulo) on myös runsaasti  hermopäätteitä.

Vierailija
18/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tunnet emättimen joka sentillä yhtä hyvin? Oot sitten lääketieteellinen ihme. Normaalisti suurin osa emätintä on melko tunnotonta. Emättimen tuntoherkkyys on erilainen eri kohdista. Erityisen herkkiä osia ovat klitoris ja emättimen suuaukolla (sisääntulo) on myös runsaasti  hermopäätteitä.

Vihdoinkin joku tajuaa, että pillussa eio le tutoa! Ihan höpö puheita ne on. kalu eu tunnu miltään sisälläni , mutta onneksi miheni osaa hieroa klitorstani niin ihnanasti ettäei mitään rajaa orkussa. Monta kertaa päivässä tehää näin. Klitorrista se kaikki lähtee.

Vierailija
19/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä. On sen takia käytännössä lähes tunnoton. 

Vierailija
20/46 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emättimen pohjukassa ei ole hermopisteitä. On sen takia käytännössä lähes tunnoton. 

Eikä missään muullkaa. Klitorksessa on tuhansia ja vastaa kalun päätä. Ei mihetkään halua pelkkää pallin hiplautsa,

tyhmät mihet, siis useat ei tätäkään tajua! Mistä ne muka tietää mist änainen nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä