Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meni juhannus?

Vierailija
22.06.2025 |

Miten sinulla meni juhannus?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen oli tämä juhannus.

Vierailija
2/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisesti. Kävin monta kertaa uimassa. Muutaman kerran salilla. Pötköttelin sohvalla ja katsoin muutaman hyvän ohjelman. Surffailin netissä. Laitoin itselleni välillä hyvää ruokaa ja nautiskelin sekä ruoanlaitosta että ruoasta. 

Ehdin toki myös siivota ja hoitaa pois muitakin juoksevia asioita - kaupassakin oli kiva käydä, kun siellä oli tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin kotona kerrostalossa.

Vierailija
4/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin hyvin mennyt.Odotin parempaa.Hieman pettynyt olen.

Vierailija
5/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen oli tämä juhannus.

Yksinäinen oli tämäKIN juhannus, mutta jotenkin meni yllättävänkin nopeasti ohi vaikken tehnyt sitten yhtikäs mitään muuta kuin kävin lenkillä joka päivä. Toisaalta jees, toisaalta harmittaa koska olisi ollut kiva tehdä jotain ja vaikka vähän hienostellakin kukkamekolla.. Yksin ei vaan viitsi eikä huvita istua sohvalla mekko päällä. Sitäkin on joskus tullut kokeiltua kun oikein voimaantui ja päätti, että minähän en muita tarvitse vaan laittauduin kivasti ja pistin oikein kiharatkin hiuksiin ja oli erilaisia syötäviä ja juotavia.. Ihan katastrofi ja tunsin itseni vaan täydelliseksi luuseriksi, koska ei mikään korvaa sitä yhdessäoloa vaan ilman sitä puuttuu kaikki.

Vierailija
6/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin hyvin mennyt.Odotin parempaa.Hieman pettynyt olen.

Odotin edes jotain, mutta ihan yhtä ankeaa oli kuin tavisviikonloppuna tai ihan kuin minä vain tiistaina. Tämä yksin kotona kökkiminen alkaa oikeasti riittää, mutta enää en jaksa myöskään sitä että aina pitää olla, mennä ja tehdä yksin. Ei tässä elämässä ole mitään mieltä.

Vierailija
7/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ja aktiivisesti. Tänään olen laiskotellut.

Vierailija
8/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona meni vähän överiksi. Tai siis ei kestä samalla tavalla, kuin 15 vuotta sitten. Mutta muuten ok, näin paljon ystäviä.

Vierailija
9/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 3kg, enimmäkseen krapulassa

Vierailija
10/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa mökillä ja ystävän kanssa baarissa.

Ihan kiva.

Vierailija
11/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään koska ei näillä juhlapyhillä ole minkäänlaista merkitystä tai väliä ainakaan minulle joka olen totaaliyksinäinen. Ihan tasan samaa saatanan paskaa ja vastoinkäymistä oli sitten joulu, juhannus tai joku muu päivä vuodesta.

Vierailija
12/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen kanssa mökillä ja ystävän kanssa baarissa.

Ihan kiva.

Tuohan kuulostaa aivan täydelliseltä jos vaan perhe on mukava ja ystäväkin kiva ja hyvä tyyppi.

Vierailija
13/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelin ja jatkan edelleen harrastusta.

Vierailija
14/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähä tuo vuan tuassii män.

Vierailija
15/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin muutkin viikonloput. Nukkuen, syöden, nettiä selaillen, tv:tä katsellen, musiikkia kuunnellen ja kirjoja lukien. Juuri juhannukseksi tuli Moog Konttisen kolmiosainen kirjasarja, joka muistelee vuosia 1950-85. Yhteensä lähes 1500 sivua. Kohta olen sivulla 300 ensimmäisessä kirjassa. Hintakin oli vain 60 euroa postikuluineen. Suosittelen!

Vierailija
16/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie e muista mittöö. Vua tokkiisa. 

Vierailija
17/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi parhaista. Sekä ystäviä, tuttavia ja yhdessä oloa, että rauhaa kahden mieheni kanssa.

t. kukkahattutäti -78

Vierailija
18/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen viikonloppu kuin muutkin. Hyvää ruokaa, leffoja ja sarjoja, ulkoilua. Ei alkoholia pisaraakaan.

Vierailija
19/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivujen kuiskailua, usvan mystistä katselua. Teetäkin? Yksinäisyys. Olisipa joku kun minusta joskus aika jättää. Itkin.

t. Vela

Vierailija
20/37 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän