Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tyhmä ja vammainen tähän yhteiskuntaan

Vierailija
22.06.2025 |

En pärjännyt koulussa vaan sain huonon todistuksen. En pärjännyt ammattikoulussa vaan piti helpottaa että pääsin juuri ja juuri läpi. En pärjännyt työelämässä, paloin loppuu. En pärjää sosiaalisissa tilanteissa. Olen psyykkisesti sairas. Olen fyysisesti sairas. Olen vammainen. Olen eläkkeellä. Ei ystäviä, kavereita eikä koskaan ole ollut tyttöystävää.

Elämänhalu nollissa, ei mielenkiintoa. Päivästä toiseen ahdistusta ja tyhjyyttä.

Odotan että pääsisin pois pian, muuten joudun yrittämään sitä itse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti. Hallituksessa istuu pahimmat yksilöt. Hekin pystyvät elämään, joten kyllä kai sinäkin.

Vierailija
2/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jaksaisit hakea apua itsellesi. Sinä olet arvokas ihminen, vaikka kaikki ei ole mennytkään niin kuin olisit halunnut <3 Elämällä voi olla sinulle vielä jotain ihanaa annettavaa, älä luovuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti. Hallituksessa istuu pahimmat yksilöt. Hekin pystyvät elämään, joten kyllä kai sinäkin.

Siitä luultavasti on apua jos he saavat 10+ tonnia kuussa tilille ja ap joitain satasia ehkä.

Vierailija
4/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös alisuoritin ylä-asteen ja lukion. Pidin itseäni todella tyhmänä ja juuri samalla lailla- arvottomana elämään. 

Noh pikkuhiljaa olen ymmärtänyt, ettei "syy" ole pelkästään minun. Olisin tarvinnut apua. Kotonta tai koulusta. Sitä ei koskaan tullut. Ihmettelen myös koulun puolelta, kun poissaolojakin oli niin paljon, miksi kukaan ei kysynyt onko kaikki hyvin. 

Tarkoitukseni ei ole syyttää ketään, mutta minun on nyt helpompi olla ja tiedostaa, että vaikka alisuoritin, niin se ei tarkoita, että alisuoritan koko loppuelämäni. Aloitan nyt myös ammattikorkeakoulussa opinnot ja motivaatio on todella korkealla ja oikein odotan, että pääsen oppimaan. Ennen pelkäsin sitä.

Tsemppiä sinulle paljon, sinulla on merkitystä!! Ja mieluummin yksin kun ystävien kanssa, jotka eivät ansaitse sinua. Niitä oikeitakin tulee vastaan vielä 😊

Vierailija
5/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity parantamaan terveyttäsi silloin muutkin asiat helpottuvat. Terveellinen ruokavalio, riittävät uni, liikunta oman jaksamisen mukaan, meditiointi kaikki auttaa. Kun perusasiat ovat kunnossa niin muutkin asiat helpottuvat. 

Vierailija
6/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta on vain yksi suunta: ylöspäin. Pitää yrittää ottaa itseä niskasta kiinni ja aloittaa elämäntapamuutos, johon kuuluu myös positiivisempi elämänasenne. Kärsivällinen pitää tietysti olla - iso muutos ei ole koskaan helppo.

Varmasti on asioita, joissa olet hyvä ja joista olet kiinnostunut. Niiden tiimoilta löytyy varmasti tekemistä ja mahdollisuuksia hakeutua muiden ihmisten seuraan. Mutta muutoksen on lähdettävä itsestä.

Vierailija
7/7 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjalta on vain yksi suunta: ylöspäin. Pitää yrittää ottaa itseä niskasta kiinni ja aloittaa elämäntapamuutos, johon kuuluu myös positiivisempi elämänasenne. Kärsivällinen pitää tietysti olla - iso muutos ei ole koskaan helppo.

Varmasti on asioita, joissa olet hyvä ja joista olet kiinnostunut. Niiden tiimoilta löytyy varmasti tekemistä ja mahdollisuuksia hakeutua muiden ihmisten seuraan. Mutta muutoksen on lähdettävä itsestä.

Ei minua hyväksytä omana itsenäni. Vaikka olisin kiinnostunut joistakin asioista ja ehkä jossakin hyvä niin vaikka olisi positiivinen jne. niin olisin liian outo omana itsenäni minkä takia pitää maskata kokoajan että edes pohjanoteerauksena on muille ihmisille edes roskapussi ilmassa kuin pelkkää ilmaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi