Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihoviimeinen juhannus todella!

Vierailija
22.06.2025 |

Tuotiin sovitusti kaikki ruuat appipoppoon mökille. Valitettavasti myös mieheni halun mukaan alkoholia. Sen juominen miesporukalla alkoi heti kun pihaan päästiin. Lankoni vaimoineen toi samantapaiset lastit. Yöllä mieheni oksensi sänkyymme, siirryin lasteni luokse kattohuoneeseen lattialle nukkumaan pariksi tunniksi. Viideltä herätin lapset, pakkasin heidät ja kaikki tavaramme ja paljon ruokaa autoon, jossa lapset jatkoivat nukkumista. Hiljaa kävelin mökissä ottaen kuvia sammuneista aikuisista, oksennuksesta ja muusta sotkusta, ennenkuin starttasin auton. Seitsemältä pidimme aamupalatauon, jonka aikana lähetin mökille jääneille kuvat ja tekstin ,,Ei ikinä enää juhannusta kenenkään teidän kanssa. Olemme matkalla kotiin - lapset ja minä,, 

Tänäiltana tulee mieheni kotiin, veljensä tuomana. Kymmenet anteeksipyynnöt tulleet jo, ja kertomukset siitä miten olivat siivonneet ja siivonneet ja siivonneet. Saas nähdä millainen sunnuntai-ilta tulee. . .

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea "provo"-kommentteja, sillä sehän kertoo vain sen että näillä kommentoijilla ei ole tuollaista juhannusta koskaan ollut. Noin 35v sitten eksäni harrasti oman sukunsa kanssa tuota myös. Pullot auki ja taju kohta pois, aamulla viimeistään oksensivat. Kuvasin myös kun eksä oli pää pöntössä, sanoin että muistoksi otin kuvan. Ero tuli hyvin pian.

Oma isäni oli lakkiaispäivänäni (ja myös juhannuksena, jouluna, vappuna, viikonloppuna, arki-iltana jne) niin umpitukossa että en kehdannut viimeisiä vieraita päästää sisään. Äiti rääkyi häpeästä, jälleen kerran, mutta minä selitin vieraille itkemättä että en kehtaa päästää heitä sisälle. Muistan sen kuin eilisen päivän 40v sitten. En ikinä unohda enkä koskaan anna anteeksi. Isä on jo mullan alla, luojan kiitos. En käy edes haudalla.

Vierailija
22/24 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle,minun myös kaikki kesälomat meni pieleen.Miksen tehnyt valintaa 20v?lopettanut tämän tyhmän elämän.Olen olen sanonut ääneen.Enää en jaksa .Tämä niin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat tunnettuja maailmassa juoppoudestaan. Täällä valitetaan ja solvataan hallitusta ettei ole rahaa mihinkään mutta yllättäen rahaa löytyy just noihin myrkkyihin.

Vierailija
24/24 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tiedät, että tuollainen kuvaaminen ja niiden lähettely on rikos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan