#ituttaako ainainen siivoaminen?
Oon niin kypsä siivoamaan kaiken ajan viikonloppuisin että oksat pois. Tänään edessä mökin siivous ja kun kotiin päästään niin siellä imurointi, pyykinpesu ja mökkitavaroiden paikalleenlaitto. Koira josta lähtee karvaa koko ajan on yksi tekijä sotkussa mutta muuten en tajua miten koko ajan on jotain roskaa, murua ja sotkua vaikka koko ajan siivoan. Eilen siivosin täällä mökkisaunarakennusta viitisen tuntia - iso lasitettu terassi ja lasit piti pestä muun roskan ja siitepölyn lisäksi. - Yritän koko ajan karsia tavaraa, laittaa kaikelle selvät ja helpot säilytyspaikat mutta silti, ikinä ei ole siistiä :( Mökin jääkaapin pesin alle kuukausi sitten ja taas sielläkin on hyllyllä roskaa/tahroja. En vaan jaksa. Kohtalotovereita?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siivoominen on kivaa. Sotkeminen vielä kivempaa 😁
Heh, muistui taas mieleen oma lapsuus: Sanoin äidille, et leikitäänkö ja kippasin romulootan keittiön laittialle :) Äiti sitten korjasi ne, kun minua ei enää huvittanut.
Lopulta äippä kyllästyi, siihen korjaamiseen ja sanoi, et leikitään vaan, mut korjaat sitten itse omat romusi. Siihen loppu leikit. :)
On muuten valokuvakin, kun sen ajan bestiksen kanssa istuttiin keittiön lattialla, (nysväämässä jotain) . Äippä tais sanoa, et nyt katse kameraan! Minä katsoin, kaveria kiinnosti enenmmän oma "keksintö" :)))
Vierailija kirjoitti:
Juu. Aina on muruja ja hiuksia ja pölyä lattialla, vaikka olisin muutama tunti aiemmin imuroinut.
Täytyisi tyytyä täyteen minimalismiin kai että saisi asunnon pysymään siistinä. Eikä koskaan voi syödä mitään saati laittaa ruokaa, siitä vasta sotkua tuleekin. Ja pyykin käsittelystä pölyä ja nukkaa. Argh
Siivoominen on kivaa. Sotkeminen vielä kivempaa 😁