Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko olla sellaisen miehen kanssa julkisesti parisuhteess, joka on kiinnostunut melkein kaikista?

Vierailija
21.06.2025 |

Minä en.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jos se asia olisi vielä kaikkien tiedossa. Olen ollut miehen kanssa josta tuo paljastui vasta suhteen jälkeen ja olisi ottanut kenet vaan. Luulin olevani erityinenkin mutta satuin olemaan ensimmäinen joka hänelle ikinä teki aloitteen. 

Vierailija
2/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos on kiinnostunut. Pidän vain huolen, että sen jälkeen, kun aloittaa minun kanssani, ei jaksa nussia muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoiselta ihmiseltä kuulostaa joten ei kiitos. 

Vierailija
4/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Olisi noloa jos oma mies olisi ehdotellut ihan kaikille ja olisi jossain vonkaajan maineessa. 

Vierailija
5/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos on kiinnostunut. Pidän vain huolen, että sen jälkeen, kun aloittaa minun kanssani, ei jaksa nussia muita. 

T. Incel trolli

Vierailija
6/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhaukasta et uskollista miestä saa.

Vierailija
7/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on huono mies

Vierailija
8/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threads-sovelluksessa pystyy näkemään kohdasta Vastaukset henkilön kaikki kommentit muille, joilla on julkinen profiili. Kehotan tutustumaan näissä tapailusuhteissa. Samoin voi laittaa ko. henkilön seurantaan siitä kello painikkeesta. Tällöin esim. tapailumiehen kommentit muille naisille tulevat feediisi reaaliaikaisena.

Vierailija
9/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin miestä, joka tietää mitä haluaa ja tähtää korkealle kaikessa mitä tekee. Keskinkertaisuus ja tyytyminen eivät kuulu hänen maailmankuvaansa eikä minunkaan.

Vierailija
10/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihanana mies jollekin miehelle. Ei mulle.

Vierailija
11/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluhaukasta et uskollista miestä saa.

Munahaukka majoittaa yöksi, ettei yöllä tarvi matkustaa. Köyhä ja pihi.

Vierailija
12/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin miestä, joka tietää mitä haluaa ja tähtää korkealle kaikessa mitä tekee. Keskinkertaisuus ja tyytyminen eivät kuulu hänen maailmankuvaansa eikä minunkaan.

Kaikki ihmiset ei ole mitään uratykkejä ja menestyjiä. Ei kaikkien tarvii kurkottaa kuuhun.

Vierailija
13/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kehtaamisesta. Vaan en usko, että ikinä kiinnostuisin miehestä, joka on kiinnostunut kaikista. Joten ei ikinä edettäisi tilanteeseen, jossa suhdetta edes harkittaisiin.

Vierailija
14/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin. Sama jokaisen naisen tuijottelu, flirttailuyritykset ja lähes kielen lipominen naisia katsellessa valitettavasti jatkuivat myös suhteen aikana ja minun ollessa vieressä. Kiinnostus minuun lopahti kerrassaan. Ja minä kun päin vastoin kuvittelin, että kaikki se miehen energia olisi suuntautunut minuun, kun aloimme suhteeseen. 

Vierailija
15/22 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ei ole mitään uratykkejä ja menestyjiä. Ei kaikkien tarvii kurkottaa kuuhun.

Ei tarvitsekkaan, mutta koska itse arvostan korkealla tähtäämistä kaipaan myös samallalailla ajattelevan rinnalleni. Ei niinkään maineen tai kunnian vuoksi, vaan siksi, että arvostan syvää merkityksellisyyttä ja jatkuvaa kasvua. Mielestäni vielä tärkeämpää kuin ura on se, että kumppaninvalinnassa tähtää korkealle eikä kelpuuta ihan ketä tahansa.

Vierailija
16/22 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan edes seksuaalisesti viriili ja tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa, näitä ominaisuuksia yleensä toivotaan. 

Vierailija
17/22 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle kelpaa kuka vaan epäluotettava... epätoivoista

Vierailija
18/22 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, miksi ihmeessä edes olisin? Mun kanssa on äärimmäisen vaikeaa päästä parisuhteeseen asti, joten tuskin nyt kukaan epätoivoinen saisi mua kiinnostumaan :D

Vierailija
19/22 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Threads-sovelluksessa pystyy näkemään kohdasta Vastaukset henkilön kaikki kommentit muille, joilla on julkinen profiili. Kehotan tutustumaan näissä tapailusuhteissa. Samoin voi laittaa ko. henkilön seurantaan siitä kello painikkeesta. Tällöin esim. tapailumiehen kommentit muille naisille tulevat feediisi reaaliaikaisena.

Kenellä edes on mikään threads? :D

Vierailija
20/22 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän hänelle ei kaikki kelpaakaan. Mitä väliä mitä kaikki ei tee, kun eivät ole hänen tyyppiään, kuten jo kirjoitti. Valitsee sellaisen joka on uratykki.

Miten te luette näitä 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän