Siis ihan oikeasti naiset, onko jonkun mielestä se jotenkin erikoinen juttu että mies on juhannuspäivänä ajokunnossa?
Näin Prismassa työkaveria (nainen) ja hän totesi minulle jotain siihen suntaan, että sinähän oot freesinä kaupassa liikenteessä. Totesin, että joo, mitä nyt eilen tuli jonkin verran otettua, mutta ei sitä koko juhannusta ja tulevan viikon alkua viitsi pilata monen päivän ryyppäämisellä. Hän voivotteli, että voi kun omakin mies ajattelisi noin, mutta koko ajan on jonkin asteen kännissä ja ei varmasti tule olemaan ajokunnossa ennen maanantaita.
Siis mistä hemmetin "poistomyyntikorista" noita ukkoja oikein kaivatte, jos ajokunnossa oleminen tuntuu olevan jo naisen silmissä saavutus :D
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin tänään molemmat aamusta ajokunnossa, vaikka tuli kummallakin ainakin 2-3 annosta alkomahoolia otettua eilen. En pidä poikkeuksellisena.
No eihän tuo ole mitään. Tuon määrän jälkeen voisi käytännössä ajaa vaikka lähes suoraan. Minä join noin 15-17 annosta ja kun yöllä noin kolmen aikoihin lopetin, niin hyvin olin alkuillasta viiden jälkeen ajokunnossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alaluokille tyypillistä. Ota fiksu ja koulutettu mies, voit olettaa normaalia käytöstä. Alkoholistit on sitten oma lukunsa.
Ei koulutus katso yhtään sitä miten paljon joku käyttää päihteitä. Erona on se mitä käytetään. Köyhemmät käyttävät pääsääntöisesti halvimpia aineita, varakkaammat kalliimpia.
Minäkin olen jo kauan ihmetellyt sitä, että mistä ihmeestä monet naiset tuntuvat löytävän aina ne idiooteimmat miehet. Erityisesti nuorempana naispuoleisilla kavereilla tuntui aina olevan vain ääliöitä kumppaneina ja kun ero tuli niin sen jälkeen kaikki miehet olivat tietenkin sikoja. Kohta kierros lähti kuitenkin alusta. Iän myötä homma on onneksi rauhoittunut.
mies80
Onhan se kun oikeasti moni mies ja nainen ajaa töihin joka päivä kännissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan ajokunnossa koska piti hakea tyttöystävä 100 km päästä.
Miksi se ei ajanut omalla autollaan? Vai oliko se kännissä?
Ei sillä ole autoa.
Onko hän sinua köyhempi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kun oikeasti moni mies ja nainen ajaa töihin joka päivä kännissä
Erityisesti maanantai-aamuisin krapulaisia ja ihan humalaisiakin on liikenteessä. Työpaikalla tietää aina milloin on maanantai koska osa on niin huonovointisen näköisiä esimiestä myöten. Tiistainakin moni on vielä aika "kulahtanut".
En usko hetkeäkään että kukaan kehtaisi työkaverilleen myöntää että voi voi kun oma mieskin ajattelisi noin
0/5
Noin kolmekymmentä ensimmäistä vuotta olin. Ketä kiinnosti. Seuraavat kaksikymmentäviisi vuotta olenkin ollut tolkuttomassa kännissä. Olkaa hyvät! Tätä ne silloiset tyttöystävät toivoivat. Että olisin kännissä.
Joskus saa mitä tilaa!