Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KesäHeinät vko13

26.03.2007 |

[color=FF3030][size=3][color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[/quote]

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttänyt kukaan muu aloittaneen (tai sitten olen tullut sokeaksi), joten pistetääs tän viikon pino pystyyn.

Täällä töissä menee aika rauhallisesti, ilma on ihana ulkona ja kiva katsella täällä kutoskerroksessa ikkunasta tuota pilvetöntä taivasta =(

Yritän päästä ajoissa lähtemään jos saisi vaikka itsensä houkuteltua ulos kävelylle töiden jälkeen.

Jollakin oli tänään 4D ultra jos muistan oikein, kukas se olikaan ja miten meni?

-Ellu ja Julle 25+4-

Vierailija
2/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö mä tänään olen linjoilla....

Herätys kesäheinät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikus77: teillä on sitten samoina päivinä/aikoina ne synnytysvalmennukset kuin meillä! Tuon listan mukaan teillä on LA päivää meitä myöhemmin (meillä on 26.6). Me näemme sitten ainakin siellä valmennuksessa =) Ja ehkä synnytyksenkin yhteydessä, mutta sinne ei nyt tietysti voi etukäteen treffejä tehdä ;)

Siitä epiduraalista vielä; voihan olla, että sitten tositoimissa sen haluaakin, mutta mun lähtökohta on se, etten sitä ota. Minusta tuntuisi hassulta päättää jo etukäteen, ettei sitä synnytystä kestä ja sen puudutuksen ehdottomasti haluaa. Ja toisaalta olen ajatellut sen asian niinkin, että onhan sitä ennenkin synnytetty ilman kivunlievityksiä, että miksei sitä nytkin voisi, en sinänsä sitä kipua siis pelkää. Lähinnä tosissaan vaan pelottaa se henkilökunta ja sairaalassa olo yleensä - ja sekin, että jos se hlökunta ihan väenvängällä sitä puudutusta tuputtaa..

Minä kävin pe sokerirasituksessa, ei se niin kamala ollut kuin olin kuvitellut. Tuloksen saan ke neuvolassa, silloin on nlalääkäri. Ens ma on sitten se 4d.

Eilen mulla oli ne " vauvakutsut" eli pari kamua kylässä, sain yhden vaatekerran sellaisia ihania pääosin valkoisia vaatteita. Ja toiselta sain pari pussillista vanhoja vaatteita. Tänään pitäis saada vielä miehen siskolta käytettyjä vaatteita. Sitten on jo ihan hyvin vaatettakin, yhtään siis itse ostettu (pari kipaletta kirpparilta vain)...

Äh, tarttee yks ruotsin tehtävä tehdä valmiiksi...

Kuutar rv26+6

Vierailija
4/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellup weppana tiälä yksisseen... :)

Mie kävin tänään törsäämässä ja ostin vauvalle kaukalon! Vähän oli turhankin kallis mutta kun oli vaan niin keväisen ja ihunan värinen etten sitten voinut olla ostamatta :( ja ukko tykkää :) hih!!

Huamena olis neuvola/lääkäri ja vähän ehkä jänskättää mikä tuon alakerran tilanne on kun on noita suppareitakin ihan kiitettävästi ollut...

Ja ah, ihanaa joku teistä oli todennut, että pöyräily onnistuu mukavammin kuin kävely ja täytyy sanoa, että kun eilen kävin kaivaan fillarin esiin ja kävin jopa pyöräilemäsä niin eip supparit samal taval kiusanneet kun tuosta kävelypolitiikasta!

mutta oli mulla asiaakin...onko kellään vinkkejä miten sitä saisi pakaran auki?? Mulla on toinen kankku niin jumis, että kävellessä oikeen vihloo. Nyt ei oikeen löydä edes semmosta sopivaa venyttely asentoa X(

No jees eeipä omaan vointiin muuten ihmeitä/ uutta.

Ryhdyn tässä ellup:n seuraksi odottelemaan muiden kuulumisia?!

Vierailija
5/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli loppuviikon niin hienoa keliä, että piti väkisellä linjoilta pois. Ihanaa, kun pääsee kaikista paksuista talvikamppeista eroon ja tulee kevät kohisten.

Liitoskivut alkaa oleen tällä tulevalla mammalla niin pahat, että haittaa jo liikkumista. Olo alapäässä on kuin joku olis lekalla humauttanut. Paikallaan on ihan ok olla, mutta pienikin liikkuminen tekee kamalaa kipua. Yölläkin herään kun käännän kylkeä.

Lääkärin kanssa olis kans kiva jutella, mutta kun kerroin neuvolassa että käyn 4d ultrassa, niin neuvolantäti ilmoitti, että sittenhän hän ottaa sulta pois tän toisen neuvolalääkärin, kun kerran sinne menet. Onks toikaan nyt oikein, et jos menen omalla rahalla jonnekin, niin sitten saa ottaa kunnalliset peruspalvelut pois multa? Aika touhua tää terveyspalvelujen säästäminen :(

Minä olin kans tänään siinä sokerirasitustestissä, ja siellähän vietetään puoli päivää. Mulla alko kyllä puolen tunnin päästä siitä litkun juomisesta huippaan päässä aika lailla. Menin vessaan piteleen päätä polvien välissä, kun en siinä odotustiloissa kehannu näyttää ihan sairaalta :D

Pakko palata kirjan pariin, kun aloin tos lukeen sitä Lauren Weisbergerin Paholainen pukeutuu Pradaan, ja vasta pari lukua olen lukenut, mutta kirja koukutti ainakin mut heti, sopivan humoristinen ja ilkeä kirja, ja kevyttä lukea, suosittelen.

Vierailija
6/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sitten käytyä kontrollissa, jota suositeltiin siis lähinnä mun oman sydänvian ja edellisen keskenmenneen (rv 21) kaksosraskauden takia. Kiva käynti, Ilmarilla kaikki hyvin ja kasvotkin päästiin näkemään. Isältänsä näyttää, ainakin nenä ;) Toisaalta, kuvan voi kyllä tulkita aika monella tavalla, on se sen verran epäselvä...

Ultran mukaan Ilmari ois viikon " aikaansa edellä" , mitat vastasi 27+5. Painoa arviolta 1060g ja napanuoran virtaukset ok. Keskikäyrää menee painossa, loppupaino olis n. 3.6kg, jos samaa tahtia jatkaa. Nyt sitten odottelen kutsua NKL:lle synnytystapa-arvioon, sektio on varsin todennäköinen, kun en synnytyksessä saisi omaa leikattua sydäntä liikaa kuormittaa.

Vaunuissa siirryin nyt arpomaan Gessleinin Swingejä... Näyttää olevan mahdotonta tämä meikäläisen päätöksenteko!

Kiharalle vertaistukea liitoskipujen kanssa, täällä sama juttu. Yöllä ja aina jos paino on yhdellä jalalla (myös kävellessä...) niin kipu on melkoinen. Kipujen vuoksi lääkäri katsoi tänään myös kohdunsuun, ja hienosti oli kaikki kiinni eikä mitään " outoa" näkyvissä. Kai se on vaan liitoskivut ja satunnaiset supistelut kestettävä. Vaikka tulee kyllä pitkät 3 kk, jos kivut edelleen lisääntyy... No, onpahan hyvä syy ja kai särkylääkekin auttaa, jos ihan mahdottomaksi menee.

Terkkuja kaikille,

Koala ja Ilmari (rv 26+5)

Vierailija
7/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan niin kaunista ilmaa pidellyt, että enemmän kuluu aikaa ulkona kuin sisällä. No, hyvä näin.

Viikonloppuna kyselin niistä ulkohousuista ja joku ryökäle (en millään muista kuka) kertoi mahtuvansa vielä omiin vaatteisiinsa :) Mulla ei ole toivoakaan. Mulla lähtöpaino n. 62kg ja kun tuo maha on jo aika komea ja kilojakin tullut, niin eipä ole omiin housuihin ollut asiaa sitten joulun :) Mutta onneksi näillä keleillä voi olla jo ihan ns. sisähousuilla ulkona. Eilen pääsin ensimmäisen kerran jo haravan varteenkin ja olipa mukavaa hommaa taas vaihteeksi.

Kiharalle kävi juuri niin kuin mä pelkäsin mulle käyvän, jos menen neuvolassa kertomaan 4d suunnitelmistani. Ajattelin, että jos kerron sinne meneväni, niin täti pian ottaa multa pois sen rv 32 olevan lääkärin, joka siis mulle vasta ensimmäinen laatuaan. Niinpä olin sitten hiljaa. Mutta kyllä on kurjaa tollanen. Ei kai sitä voi jokaiselle kuuluvia palveluja tosiaan siksi vähentää, että haluaa itse maksaa jostain muusta.

( .) Liitoskivut on vaivana täälläkin :( Ja vasemman lonkan puutuminen. Mutta en vielä valita, kun liikkeelle pääsen kuitenkin. Tiedossa todennäköisesti vielä pahempaa :/ Vauva onneksi liikkuu ihan hyvin. Mies jo yhtenä iltana kysyi, että sattuuko tuo, kun vauva oikein kunnolla potkaisi iskää kämmeneen :)

Nyt iltapalalle.

Misti ja masu 25+3

Vierailija
8/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa taas pitkästä aikaa Tampereelta!

Kiva kuulla Kuutar78 että joku " tuttu" on osunut samaan valmennusryhmään. Minä olen alustavasti ajattelun hoitaa synnytyksen juhannusaattona - eipä silloin voi mitään muutakaan tehdä... :-)

Vatsa kasvaa ja vaavi möyrii totuttuun malliin. Vielä viikko 3D ultraan...

Töissä kaamea kiire ja reissupäiviä liiankin paljon kalenterissa (vain kotimaassa, mutta nekin rasittavempia tavis-toimistopäivään verrattuna). Kunpa vaavi nyt vaan pysyisi masussa ja kunto näin hyvänä, huhtikuun loppuun asti saa painaa kuin pieni eläin- sitten onneksi vähän helpottaa. Ja äippälomahan alkaa jo kesäkuun alusta :-)

hyvää yötä ja loppuviikkoa,

t. Fiikus

Vierailija
9/61 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollu sen 12 h liikenteessä eli töissä, on aika rampa olo. Supistanut tän mamman kaksinkerroin jo muutaman kerran tänään..

Misti, älä mittään :D Vaikka olin ryökäle, niin kostautui kyllä tänään; farkut repes kesken työpäivän x) Oli mukava fiilinki suunnilleen paljaalla reidellä vetää loppupäivä, niin kiire etten kerennyt vaihtamaan missään välissä.. Mulla lähtöpaino 69, tippu siitä ja sit alimmillaan 60, nyt taas 68. Tuntuu että alkaa tota laardiakin tulla jo kun housutkin hajoo päälle.. Näytän varmaan aika hienolta makkarankuorissani.

Nyt ei selkä kestä tätä asentoo enää ja olis kahdeksalta töihin menokin aamulla..

-pals 26+3

Vierailija
10/61 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ilmat ollu ja kiva katsella ulos työpaikan ikkunasta..

4D:tä ja valmennuksia ollut monella. Täällä säästeliäässä Keski-Suomessa ei järjestetä edes valmennusta enää. Kummikätilö pitää yhden istunnon ja siinä kaikki. En muista pitääkö sekin mennä kuuntelemaan ja katselemaan sairaalaan.

Mulla on lääkärineuvola ensi viikolla ja sitten kai ne käynnit siitä vähän tiivistyy loppua kohti. Vointi on ihan ok, paitsi tänä aamuna heräsin viiden maissa ja toivon, ettei se valvominen nyt pahemmin alkais. Työpäivän jaksaa painaa, mutta illat menee huhhaillessa. Lonkkakipuja on välillä kovastikin:-(

Unohtui, mitä piti kommentoida..Painoasiaa kirjoittelinkin joskus aikaisemmin ja kuulun siis niihin, joilla se ei pysy hanskassa. 80kg on jo komeesti puhki ja lähtöhän oli 71kg..

Hankintoja en ole tehnyt. Amme pitää muistaa ostaa vaipparoskiksen lisäksi ja ehkä hoitoalusta. Kantoliina mukaanlukien taitaa noihin se 140 egee jo mennäkin..

Vierailija
11/61 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa täältäkin.

Kiva huomata, että muutkin oli sittenkin elossa vielä, taisi vaan hieno keli lamauttaa netissä käymisen =)

Senniinalle lohdutukseksi, että itse aloitin myös 71stä ja eilen illalla mittailin, että nyt mennään jo 77:ssa. 80 alkaa uhkaavasti lähenemään. Pahin puoli mulla on, että kaikki on tullut reisiin (ja sitten noi teinijenkkakahvat lisäksi, joista jo aiemmin mainitsinkin).

Jullella on taas sambakurssi ollut päällä koko päivän. Olen sitä yritellyt rauhoitella silittelemällä (joko päätä tai persusta, tiedä kumpi tuossa kylkiluun päällä möllöttää esillä), mutta ei sitä oikein ole kiinnostanut äitin rauhoitusyritykset =)

Nyt pitänee jatkaa taas hommia, edelleen ihana päivä ulkona ja täällä sisällä saa mädäntyä.

Vierailija
12/61 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, väsytti illalla törkeenä, mut sängyssä aloin kuitenkin piristyä ja pölötellä miehelle kaiken maailman asioita. Huomasinpa myös että eivät housut syyttä revenneet, on nimittäin tullut tota luontaista hyvää aika kunnolla, kasvot, kädet reidet ja jenkat pyöristyneet ihan entisiin mittoihin ja ylikin. Mieskin myönsi huomanneensa.. Ja oon syönytkin sikahuonosti, oikein himottaa ranskanleipä ja paksusti oivariinia :[ Mutta lähdinpäs raiteilta, en sitten illalla saanut unta vaan pyörin koko yön enemmän tai vähemmän ja sain unta sopivasti pari tuntia ennen herätystä. Pikkusen aamulla sitten väsytti ja haukottelin töissäkin koko päivän.. Onneksi pääsi aikasin kotiin.

Hehe, en tiedä oliko se meidänkään valmennus nyt niin valmennusta, se kätilö vaan kertoi sairaalan auditoriossa puoltoistatuntia kaiken maailman kivunlievityksistä ja sydänkäyristä. Ei me livenä niitä paikkoja nähty, vaan valokuvista ;) Siistiä..

Potkii ja painaa herranen masussa aika mukavasti tohon rintalastan paikkeille, tai kylkiluihin mitälie, ihan kipeesti ottaa välillä mutta hyvä että toinen on kasvanut ja voimakas :)

Ihana pilvetön taivas täällä!

-pals 26+4

Vierailija
13/61 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on kertakaikkiaan ihana :) Edes se, että pari päivää on ollut kurkku kipeä ja nyt nokkakin vähän tukossa, ei saa mua masentumaan. Niin kauan kun aurinko paistaa, niin nou hätä. Sitä paitsi, itseäni saan varmaan syyttää, kun pyykkinaruilla palloilen aina ilman takkia, vaikka eihän tuolla sentään kesä vielä ole.

Pals oli nukkunut huonosti. Sama täällä. Mä olen nyt jo muutamana yönä nähnyt inhottavia unia ja ne sitten herättelee. Viime yönäkin tungin itteni sitten miehen kylkeen kiinni ja sehän tietysti heräs, että ahaa, nytkö ;) Kello oli noin 04.00. Että en sentään SEN takia siihen aikaan herätellyt :) Unen päästä kiinni saamiseen sitten menikin jonkun aikaa ja seiskalta soi kello. Ihmeen hyvin olen kuitenkin jaksanut, pihallakin touhuttiin kuopuksen kanssa pitkät ajat.

Minä jo kovasti odottelen sen uuden äitiyspakkauksen kuvia kelan sivuille. Mutta taitaa vielä tovi mennä, ennen kuin sinne ilmestyvät. Siksipä -ja muistakin syistä kyllä- taidamme lähteä ens lauantaina niille Lapsimessuille. Viikonlopuksi on luvattu jo viilenevää keliäkin, joten joutaa sitä sisällä ja autossa sitten kökkiä.

Iskeekö kenellekään muulle keväisin muuttovimma? Meille aina keväällä tulee kova hinku katsella taloja, vaikka tässä nykyisessäkin ollaan oltu vasta vajaa 2 vuotta. Eikä siis varmastikaan olla menossa mihinkään, mutta kun niitä myynnissä olevia on aina niin kiva katsella :)

Juu, nyt lähden löpisemästä joutavia :)

Misti rv 25+4

Vierailija
14/61 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinko! Tosin siellä etelässä on varmaan ollut vielä lämpimämpi kuin täällä Oulussa. Mutta on täälläkin jo AIVAN kevät. Ihmeellistä.

Pals ja Misti (ja muut unettomat): Täällä myös uneton. Pari yötä nyt oon pyörinyt sängyssä ja rampannut vessassa. Olen väsynyt, mutta en saa nukutksi. Uskon, että alitajunnassa jyllää pieni pelko uuden elämän astumisesta taloon. " Saammeko kaiken valmiiksi" jne... Unettomista öistä johtuen oon tosi poikki töissä ja pää on räjähtämispisteessä. Hartiat ja niskatkin jumissa. =( Toivottavasti hyvä uni tulee meille kaikille ensi yönä!

äp81:llä oli pakarat jumissa... Mullakin aika ajoin. Onneksi mies hieroo niitä parhaansa mukaan. Laita sinäkin ukko hommiin! Kihara, musta ei oo kyllä yhtään oikein että neuvolassa ottivat sulta sen lääkäriajan pois! Avaahan suu ens kerralla ja avaudu vähän tädille! ;)

Oma maha kasvaa hitaasti, mutta varmasti. VIELÄKIN menee suurin osa vanhoista vaatteista. Että eipä tässä enää kovin monia raskausvaatteita kannata käydä ostelemaan... Lähtöpaino mulla oli 52kg ja nyt lukemat pyörii siinä 55kg:n tienoilla. Onneksi vauva sentään potkii kovasti ja sf-mitat on kunnossa niin tiedän vauvalla kaiken olevan hyvin. Vaikka välillä sekin jännittää, että kasvaakohan vauva nyt varmasti.

Me ei siis sitten laiteta sitä hoitopöytää. Vielä ois hankkimatta monia asioita, kuten kestovaipat, kantoliina, sitteri, rintapumppu, jalallinen amme... Kaikennäköstä. Kuka sen Baby björnin sitterin oli hankkinut? Tai meinasi hankkia? Meille tulee varmaan sellanen samanlainen, se abc. Mutta sellasena oliko se nyt beige se väri. Kait se on hyvä? Ainakin suht hintava... huh huh.

Itekin mietin jo vähän Senniinan tapaan, että jättäiskö äitiyspakkauksen ottamatta, mutta sisko oli kovasti sitä mieltä että kyllä nyt ekalle lapselle täytyy ottaa! Ja kyllä kait mä sen sitten haluankin. Toivottavasti kerkee uudet kuosit! ;)

Ens viikko vuosilomaa! JEEE! Lisää auringonpaistetta vaan kaikille!

-Veruska 26+4 & Sirriäinen-

Vierailija
15/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisesti nukuttu yö takana. Jotain kummaa unta näin nytkin, mutta enemmän vaivasi tukkoinen nenä :( Kummasti vain toinen puoli nenästä tukossa ja siksi nukuinkin vain toisella kyljellä lähes koko yön. Allergiaa tää ei vielä kuitenkaan ole, se on erilaista.

Kävin tuossa äsken kurkkaamassa tuota heinähelistinten pinoa, jonne minäkin joskus alkumetreillä olen ilmoittautunut, mutta jonne en sittemmin ole kirjoitellut. Ja siellä oli vauvauutisia! Siis heinävauva syntynyt ja pieni tietysti ollut, mutta onneksi voi hyvin.

Mutta nyt on mentävä, tulen myöhemmin takaisin :)

Misti ja masu 25+5

Vierailija
16/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistille:

Jännää kuulla tuollaisia uutisia. Kävi itseäkin jännittämään, että mitä jos tulis nyt ulos, HUI.

Veruska:

Se olin minä joka kävi ostamassa sen BabyBjörnin sitterin. Ostin mustan jossa on edessä pepitaruutua. Oli alennuksessa ja maksoi 85¿ Lauttasaaren vaunuaitassa.

Täällä päivä lähtenyt normaaliin tapaan käyntiin, Julle potkii virtsarakkoon ja mä yritän pidätellä ettei tarvisi palavereista kokoajan juosta vessassa.

Pitäisi käydä pyörähtämässä Kelassa iltapäivällä, heitän noi äippärahahakemukset. Ei hirveesti enää viitti venyttää kun muuten unohtuu kuitenkin kokonaan =) Jos tulee vanha paketti niin sitten tulee.

Ja tietty sen jälkeen käymään Hulluilla päivillä. Näytti ainakin vauvan bodyja olevan halvalla.

Vierailija
17/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Juuri tulin nlalääkäristä... Ekaa kertaa siellä olin, kun käytiin silloin ekan nlalääk. aikoihin siellä lapsettomuuspolilla np-ultrassa ja peruin sitten sen ekan...

Eipä tuosta kyllä paljoa kostunut =( Kunhan nyt pikaisesti kokeili kohdunnapukkaa, siinä se.. Ja tosi nopsaan kuunteli niitä sydänääniä, onneksi mies ei ollut mukana tuolla nyt, olis pettynyt, taval. nlakäynnillä kuunnellaan niitä ääniä enemmän. Ja sitten vielä kun siinä odottelin niin eikös sinne pölähtänyt joku 20 hengen porukka japanilaisia opiskelijoita, kiva oli sitten istua siellä terkan huoneessakin, kun ovi oli auki ja ne kuvas koko ajan :O

Ei siis ihme, että verenpaine oli 142/90! (Mutta kotona olen mitannut 110-116/68-73 tuloksia)

Pissa oli puhdas.

Sydänäänet tosi hyvät, ja pikkuinen touhusi koko ajan ;)

Painoa oli tullut nlavaa`an mukaan 1.9kg ed. käynnistä..

Sf-mitta oli 21cm, nlakortin mukaan siis hieman keskitasoa alempana, mutta oma terkka viimeksi sanoikin, että lääkäri saa sitten alhaisempia lukuja.

Paikat oli kiinni, ts. saan pyöräillä :)

HB:tä ei otettu ollenkaan, olisin kyllä halunnut senkin tietää, viimeksi se oli 132, ehkei sitä siksi siis otettu..

Sokerirasituksen tulos, eka arvo 4.1, toinen 5.0 ja kolmas 4.4, eli tosi hyviä kaikki.

Mun tarttee nyt alkaa tehdä kotihommia, siivota jne.

Aurinkoista päivää kaikille :)

Kuutar rv27+1

Vierailija
18/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuinen vauvan saanut!! Vaikka minä mietinkin joka päivä, että onhan se mahdollista jos jotain tapahtuu, että nyt jo syntyisi, mutta silti ihan HURJAA. Toivottavasti kaikki menee heillä hyvin :)

Tänä yönä nukuin vähän asiallisemmin, tosin toi issias(?)kipu tuli uneenkin; olin puuskuttamassa supistusten välillä jossain hedelmäosastolla kaupassa, se oli niinku sairaala. Hassua..

Heh, musta on ihan kesä, tai kevät nyt ainaski ku 15 lämmintä niin kuuma jo tulee ulkona jos yhtään liikaa pukee :D Eilen oli piinaavaa kävellä töistä kotiin kun oli saappat farkkujen päällä, tuntu että läkähtyy jalat niihin. Illalla oli pakko käydä lyhyissä housuissa ja kesäkengissä kaupassa, niin kamalan kuuma oli. Ainut vaan mikä ärsyttää on toi pöly, ihan harmaata tuolla alailmoissa kun ei oo satanutkaan. Hih, asutaan 7. kerroksessa itse, koira kahtoo ikkunasta kadulle ja päivittelee autoja :)

Eilen kävi taas vauvavieras, semmoinen 3kk vanha, sain jopa päästä siihen mystiseen vaipanvaihtoon ja pyllyä pesemään ;) Ja näin kestovaippojakin käytännössä, kuinka käteviä. Nyt pitää alkaa täydellä tohinalla itsekkin hommaamaan!

Ja ihanaa kun saadaan varmaan kehto miehen isovanhemmilta, oonkin haaveillut semmosesta.

Hurjaa kun viikot vaan vierii, kohta päästään mekin uudelle kymmenluvulle :)

-pals 26+5

Vierailija
19/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitäänpäs täältäkin pitkästä aikaa. Nyt on mennytkin tovi etten ehtinyt käväistä katsomassa edes muiden kirjoituksia joten hieman " pihalla" olen. Kaikenlaista tapahtumaa ja ultrakuulumisia ihania ja tarvikehankkeita teillä ollut :) nyt en edes yritä kommentoida kun en muista kenelle mitäkin kuuluu, kun juuri luin viestinne.

(.) saikulla taas makoilen ja tänään kävin taysis näyttäytymässä.

Insuliinin sain nyt mukaani ja alan pistellä iltaisin ja neljän viikon päästä katsotaan riittääkö tämä määrä. Vauvan painoarvio 930g ja kyllä alkaa masussa aikamoiset potkut jo tuntuakkin...taitanee tytöstä tulla jonkinmoinen peppi pitkätossu-voimatyttö, hih.

Mutta nyt ei tämän enempiä, viikot alkavat tosiaan lähennellä uutta kymmentä, huimaa! Nauttikaa ihanasta säästä kun vielä ei helteet piinaa.

terkuin s@ri@ ja peppi-tossu 25+5

Vierailija
20/61 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan toi viime viikko sellanen, etten saanu ittestäni irti millään kirjotella mitään järkeviä aatoksia. Selkeesti on tullut ulkoiltua paljon enemmän, kun on lämmintä ja aurinko paistaa. Toi kellojen siirtokin tekee aika paljon jo päivää lisää. Koiran pesemistä meillä riittää, 2,5 kiloo valkoista pumpulikarvaista yksilöä näyttää vähintäänkin mielenkiintoiselta, kun lenkillä on kierretty kaikki kuraojat. Miehen olen laittanut parina päivänä peräkkäin jo koiran pesemään, kun ottaa toi asento pestessä selkään :D (repskops)

Viettelen kans huomenna vapaapäivää ja hulluille päiville olis tarkoitus suunnata, kodin1:ssä olis vissiin myös jotkut alepäivät. Aurinko kun paistelee, niin näyttää koti niiiiiin nuutuneelta talven jälkeen.

Mistilläkös oli nenä tukossa. Mulle joku sanoi, että raskausaikana on kaikki limakalvot turvoksissa, jotta voi olla nenäkin siis tukossa. Vissiin suht yleistä siis tässä tilassa, vaikka onhan ne kaikki pähkinäpuun pölytkin jo liikkunu keskieuroopasta tänne pohjoseenkin.