Mitä ruokia saa edullisesti?
Tonnikalaa, nuudeleita, ranskanperunoita, pestoa, vettä tulee raanasta, suolaa, pippuri, jauhoja, kananmunia.
Kommentit (25)
Tekee ruuan itse. Kauden kasvikset. Unohtaa kaiken eineksen, joka on kallista, epäterveellistä ja päälle vielä paskan makuista! Nyt on grillauskausi ja porsaan ison kassler palan kilohinta pieni ja päälle aivan loistava grilliliha. Tuostahan saa myös tehtyä pulledporkkia tai pataruokaa. Varhaisperunoita ja kasviksia. Lihaa yhteen annokseen ei tarvita edes paljon. Kananmunat ovat myös edullisia ja todella monipuolisesti saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ruuan itse. Kauden kasvikset. Unohtaa kaiken eineksen, joka on kallista, epäterveellistä ja päälle vielä paskan makuista! Nyt on grillauskausi ja porsaan ison kassler palan kilohinta pieni ja päälle aivan loistava grilliliha. Tuostahan saa myös tehtyä pulledporkkia tai pataruokaa. Varhaisperunoita ja kasviksia. Lihaa yhteen annokseen ei tarvita edes paljon. Kananmunat ovat myös edullisia ja todella monipuolisesti saa ruokaa.
Kananmunat monipuolista ruokaa? Keitettynä tai paistettuna, miten muuten?
Itdetehden mellein kaikki tulee edullisemmaksi. Kananmunien hinta on noussut, mutta on edelleen edullisin eläinproteeni (jos ei lahnaa satu olemaan kalatiskissä). Halvimmat juustot on 6€/kg.
Halpaa on kairapuuro, hetnekeitto, nokkoskeitto, perunamunakas, kaalilaatikko jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat monipuolista ruokaa? Keitettynä tai paistettuna, miten muuten?
Kananmunat on monipuolista ruokaa, niissä on kaikkia muita ravintoaineita , paitsi c- vitamiinia .
Teen itse tortillatkin prässillä. Siis ne letut.