Miksi monet suomalaiset naiset myyvät sitä itseään, pitävät onlyfans tilejä ym? Ei ole pakko, kun tuet riittää ruokaan ja asuntoon.
Ehkä se on kuitenkin niin että jotkut naiset tekee sitä koska ne tykkää siitä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi te miehet ostatte naisilta sitä itseään ja maksatte of-tilien asiakkuudesta? Ilman kysyntää ei olisi tarjontaa.
Ei me, vaan ne 0/10-jämämiehet, joita te palsta-akat saatte puolisoiksenne.
jämämies ei saa puolisoa
Siis maksaako kuukausitilaus alle vitosen?
Ja siihenkään ei juoppo-jusseilla riitä rahat 😂
Varmistan taloudellisen turvan myös myöhempiin elämänvaiheisiin. Pärjäisin kyllä hyvin ilmankin, mutta miksi en keräisi helppoja rahoja? Miehethän aina valittaa "kun naiset on vain heidän rahojen perässä", niin miksi se on ongelma, että nainen tienaa omat rahansa. :D
Ja tiedän kyllä ettei miehille kelpaa mikään mitä nainen tekee. Jos tienaat itse; ei käy kun sinua ei voi kontrolloida rahalla. Jos olet elätettävänä; ei käy kun eläminen maksaa. Jos et tee lapsia; ei käy kun sinua ei voi kontrolloida. Jos teet lapsia; ei käy kun niistä pitäisi huolehtia ja ei jää aikaa palvoa mieslasta. Jos tienaat enemmän kuin mies; ei käy kun sinua ei voi kontrolloida. Jos tienaat vähemmän kuin mies; tuhlaat miehen rahoja, vaikka maksaisit omat kulusi itse.
Ohis, olen luullut, että ilmaus 'sitä itseään tarkoittaa sontaa eli ulostetta, ei sukuelimiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhät tuomitsee. Itsensä myymisessä ei ole mitään väärää. Oma keho, oma lupa.
Paitsi jos se on oma tytär, niin ei käy. Yli kymmenen vuotta sitten suomalaiset miehet palstoilla kehui niin maasta taivaisiin itäblokin alueen naisia ja kaakkoisaasialaisia naisia, myös niitä strippareina tai muina prostituoituina toimineita valittaen, kuinka suomalaisten naisten seksitaidot ovat niin surkeat ja ihailtiin miten muun maan naiset olivat sentään naisia ja vedottiin jopa naisten biologiaan sillä, miksi noilla suunnin seksityö on ihan normimeininkiä. No, nyt kun suomalaiset naisetkin toteuttavat sitä "biologiaansa", niin ei käy.
INCELit kitisee kun ei saa ilmaiseksi.