Onkohan seksipalsta vähän väsähtänyt?
Yhä enemmän on aloituksia, miltä mikin tuntuu, ikään kuin oikeat keskustelun aiheet olisivat lopussa. Miten tuonlaisiin aloituksiin edes vastataan? Tekohengitystäkö, kun yrittää saada viimeisetkin pisarat puristettua fantasioinnin tueksi?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette taas pihalla kuin lumiukot. En ole tähän päivään mennessä esiintynyt muuna kuin itsenäni. Ei ole ollut pienintäkään tarvetta esiintyä naisena. Eräillä on täällä ollut jo pitkään kirjoittaa kahdella persoonalla ja vielä peräkkäin hokea samaa asiaa. Tämä selvinnyt, kun muuten olisi täysin mahdotonta olla aina molemmat paikalla kirjoittamassa samasta asiasta samalla hetkellä. Sitten koittaa syyttää minua kahden persoonan käytöstä. Ei tarvitse kun on ihan tarpeeksi iso ego jo muutenkin. Kaiken lisäksi ette edes läheskään aina tunnnista kommenttejani. Sitten menee naurettavuuksiin väittää kaikkea shaibaa minun kirjoittamakseni. Varsin vainoharhaista porukkaa. Kaiken lisäksi kuvittelette, että olen keksinyt ja kertonut satuja seksistämme. En ole, ei ole mitään tarvetta siihen. Mutta toisia totuus näyttää sattuvan, kuten Ficakin oli huomannut. Eräskin munaton on jo ale
Ei paljoa kannata välittää tosta sivupersoonajankkaajasta. Se yrittää sua ja Ficaa provosoida vaan, kun on ite väsähtänyt juttelemaan itsensä kanssa. Ficakin tais tajuta jo poistua lukemasta shaibaa.
Taisi poistua..
In your dreams.
Fica
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla varma että tuo kyseinen Reddit-postaaja ei ole ns. Pate?Tuon profiilin tuotteita on tänne postattu aiemminkin ml. juopottelut opiskeluaikokna ja nykyinen raittius. Jotka siis ovat osumatarkkuudeltaan ällistyttäviä. Iso kalu Patella kyllä on. Se on ihan totta.
No eihän tuossa tekstissä ollut mitään samankaltaisuutta Paten juttuihin. Eläkeläisyys nyt ei ehkä ihan riitä, Sherlock...
On teilläkin harrastukset, Paten näkeminen maalla, merellä ja ilmassa.
Olenko minäkin mielestäsi kenties Pate?
Näytä kulli niin sitten tiedän. Niin Patekin toimii ;)
Aina lapsellisemmaksi menee. Auta armias...
Vierailija kirjoitti:
Aina lapsellisemmaksi menee. Auta armias...
Menköön, nautin siitä, sillä kukaan muu kuin Pate - sanoinko jo Parkinsson-Pate, ei millään tavoin noteeraisi tätä keskustelua.
Ei vois vähempää kiinnostaa joku M62-M72-M82/Pate papparainen. Muistisairaan samoja höpinöitä vuodesta toiseen sekä huomionhakua.
Lisäksi tuntuu, että koulukiusaajia, vaikkakin kai aikuisia. Oletteko koskaan ajatelleet, mitä tällainen vaino voi aiheuttaa? Maalitus palstalla kiellettyä.
Minua kiinnostaa, voit siis lopettaa tämän ketjun seuraamisen; kyllä mä hoidan homman maaliin joka on tässä tapauksessa pullakahvit Paten ja vaimonsa kanssa. Tietääköhän vaimo että pillunkuvat on netissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa joku M62-M72-M82/Pate papparainen. Muistisairaan samoja höpinöitä vuodesta toiseen sekä huomionhakua.
Sille on kivaa laskea miina ja odottaa, kuinka pian se singahtaa paikalle.
Se on wanharouva Tyhjäpää jonka miesviha-avaukset ja miesviha-viestit jotka väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuntuu, että koulukiusaajia, vaikkakin kai aikuisia. Oletteko koskaan ajatelleet, mitä tällainen vaino voi aiheuttaa? Maalitus palstalla kiellettyä.
Pahoittelen että olin oikeassa.
Olen aina, koska olen sinua huomattavasti älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille on kivaa laskea miina ja odottaa, kuinka pian se singahtaa paikalle.
Kyllä jän kertoi kaiken ihan pyytämättäkin. Ei tarvinnut syöttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina, koska olen sinua huomattavasti älykkäämpi.
Kenen kanssa muuten luulet keskustelevasi?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, voit siis lopettaa tämän ketjun seuraamisen; kyllä mä hoidan homman maaliin joka on tässä tapauksessa pullakahvit Paten ja vaimonsa kanssa. Tietääköhän vaimo että pillunkuvat on netissä?
Sulla on ilmeisen vilkas mielikuvitus vai haaveiletko vain? Pillunkuvia ei ole edes olemassa, ei edes minulla. Joten saat runkkujasi varten tyytyä kuvitteluun. Toki voit väittää löytäneesi kuvia, vaan et edes tiedä onko karvoja vai posliini vai jotain väliltä, saati karvojen väriä jos karvoja näkyy. Joten kaikenmaailman pellehermmanneja näyttää saitti olevan täynnä.
Mutta kiva, että kirjoituksiani luetaan, tosin luulette lukevanne useammin kuin mitä olen kirjoittanut. Sitten ette usein edes tiedä kenen kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina, koska olen sinua huomattavasti älykkäämpi.Kenen kanssa muuten luulet keskustelevasi?
Tuomon.
Edelleen todellakin älyttömiä muutamat.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen todellakin älyttömiä muutamat.
Kerro, ketkä?
Eiköhän tämä ollut tässä. Syyllinen on saatu selville ja niin edelleen.
Pate hakee vaan huomiota. Paras ignoorata kokonaan.
Jos Pate tai pete koskaan tahtoo keskustella kuin mies miehelle niin tänne vaan!
No eihän tuossa tekstissä ollut mitään samankaltaisuutta Paten juttuihin. Eläkeläisyys nyt ei ehkä ihan riitä, Sherlock...
On teilläkin harrastukset, Paten näkeminen maalla, merellä ja ilmassa.
Olenko minäkin mielestäsi kenties Pate?