Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mieheni vain tyytynyt minuun?

Vierailija
21.06.2025 |

Mistä merkeistä sen voisi nähdä? Sanoo kyllä rakastavansa mutta silti epäilen. Minä häntä lähestyin ja olen aina ollut se aloitteellinen osapuoli?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kasvattaisit terveen itsetunnon?

Vierailija
2/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.

Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt huomaa kaikesta onko aidosti rakastunut vai tyytynyt.

Vierailija
4/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät valitse naista rakkauden perusteella.

Vierailija
5/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kyllä myöntää että olen tyytynyt vaimooni. Minulla ei ollut mahdollisuutta sellaiseen naiseen jonka olisin halunnut ja tämä nyt oli minusta kiinnostunut. Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii, mutta oikeaa ihastumista en koksaan kokenut.

Mitäpä väliä sillä edes on vaikka olisikin tyytynyt jos sitä ei koskaan toiselle sano?

Miten ihmeessä pystyy olemaan jonkun kanssa jos ei ole ihastunut? Itse olisin mieluummin yksin.

Vierailija
6/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Monet naiset sen sijaan pariutuvat hyöty perusteilla, Katso vaikka miesten parisuhdestatuksen ja tulotason välistä tilastollista korrelaatiota.

Vierailija
7/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy siihen onko ap:n mies tyytyjä vai ei?

Vierailija
8/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat jossainmäärin tyytyneet. Jos ihmiset saisi valita ihan kenet tahansa niin kaikilla menisi puoliso vaihtoon.

Vierailija
9/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa vaan olla tahdoton tossu ja olisi samanlainen kaikkien naisten kanssa, ei sen kummempaa.

Vierailija
10/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voivat rakastaa vuosien yhteiselon jälkeen.

Vierailija
11/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Todennäköisesti sinäkin.

Vierailija
12/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat jossainmäärin tyytyneet. Jos ihmiset saisi valita ihan kenet tahansa niin kaikilla menisi puoliso vaihtoon.

Uppista, ei ehkä kannata noin reippaasti yleistää. Minä en ainakaan vaihtaisi, ja tästä puolisosta on kokemusta yli 40 vuotta. Upeampia ihmisyksilöitä taatusti maailmasta löytyy, mutta sellaisia, jotka sopivat juuri minulle, ei varmasti ole montaa. En uskaltaisi ottaa riskiä.

Vierailija
13/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se liittyy siihen onko ap:n mies tyytyjä vai ei?

Terveen itsetunnon omaava ihminen ei edes ala pohtia onko toinen tyytynyt.

Vierailija
14/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voivat rakastaa vuosien yhteiselon jälkeen.

Nykyajan suhteet kestää tunnista muutamaan vuoteen.

Vierailija
15/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi sanoa vain ihminen, joka ei ole ollut koskaan rakastunut. Toki rakastuminen hiipuu ja usein rakkauskin, mutta kai nyt suurin osa liitoista on kuitenkin saanut alkusysäyksen siitä. Ja rakastuneelle ei kelpaa muu kuin oma mielitietty, vaikka tämä ei objektiivisesti ajatellen mitenkään täydellinen olekaan. 

N54

Vierailija
16/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa vaan olla tahdoton tossu ja olisi samanlainen kaikkien naisten kanssa, ei sen kummempaa.

Sille oli joku hienompikin sana joka kuvasi tuollaista virran vietävänä olevaa jolla ei itsellään ole oikein mitään kiinnostusta mihinkään ja sitä sitten muut ihmiset vie ja tökkii paikasta toiseen.

Vierailija
17/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et vissiin ole koskaan ollut ihastunut tai rakastunut.

Vierailija
18/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jotenkin sukupuolittunut huolenaihe. Ajatelkaas, jos miehetkin ajattelisivat samoin.

Minun vaimoni teki aikoinaan aloitteen, kun en olisi ikinä uskonut, että niin ihana nainen voisi olla minusta kiinnostunut. 

Ujona leidinä kirjoitti servettiin: "Would you go out with me?"

Nyökyttelin hämmentyneenä ja sovittiin illaksi tapaaminen. Otin sitä kiireesti kädestä kiinni ja vaimo puristi niin tiukasti takasin, että tällä tiellä on oltu jo neljännesvuosisata. Terveisiä vaan kaikille miesten metsästysvietistä vouhottaville pelkureille! 

Vierailija
19/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoillakin?

Vierailija
20/101 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä pystyy olemaan jonkun kanssa jos ei ole ihastunut? Itse olisin mieluummin yksin.

Arvelen että tästä löytyy syy "Seksi on ihan hyvää ja arki pyörii"