"Mihin sulla on kiire" ja "kyllä sinä vielä ehdit" on typerimmät neuvot mitä nuorelle miehelle voi antaa seuranhaussa
Minä nimittäin uskoin noita nuorena ja lopputuloksena olen samassa tilanteessa tuon HS:n "Riston" kanssa mutta olen häntä vanhempi, 39-vuotias. Lukiossa lohdutettiin että tytöt aikuistuu ja kiinnostuu sitten yliopistossa, yliopistossa ihmeteltiin mihin on kiire ja sanottiin että rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa. No ei tullut. Baareissa jaksoin roikkua jonkin verran ja joitakin deittipalstoja käytin mutta varsinkin maksulliset palvelut jäi pois hyvin nopeasti. Noin 30 vuoden iässä tavallaan luovutin. Että ei ne naiset kiinnostuneet eikä rakkaus ole tullut odottamatta ja yllättäen. Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä.
Kommentit (135)
Minusta on olleet kiinnostuneet vain alkoholistit jotka näkee äitihahmon. Onko se sitten jotenkin parempaa? Suhteita ollut ja kuolleet omaan mahdottomuuteensa.
"Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä."
Tai sitten tyytymistä siihen mitä saa ja sen hyväksymistä. Ujommilla miehillä se on usein se reteämmän puoleinen puhelias tyttö joka ottaa aloitteen.
Ei kai noita neuvomismielessä sanota, vaan enemmänkin lohdutukseksi tai rohkaisuksi ettet olis menettänyt toivoasi.
Teit sen virheen, että odotit löytäväsi naisen.
Miehillä ikä ei ole samalla tavalla ongelma kuin naisilla.
Sama juttu. Aina sanottiin miten tytöt/naiset kiinnostuvat sitten seuraavassa vaiheessa, kun ovat fiksumpia. Nyt kun maisterinpaperit on kourassa ja työelämää valmistuneena takana sen viitisen vuotta, niin kaikki ovat hiljaa kuin yhteisestä sopimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tyytymistä siihen mitä saa ja sen hyväksymistä. Ujommilla miehillä se on usein se reteämmän puoleinen puhelias tyttö joka ottaa aloitteen.
Miksi pitäisi huomioida naisia joista itse ei ole kiinnostunut?
Nuo aloittajan lauseet ei ole neuvoja, vaan lohdutusta.
Joo, samaa virttä kuulin naisena, plus "Älä etsi, kyllä se kumppani sieltä tulee. Elät vain elämääsi normaalisti, niin kyllä se mies sieltä tupsahtaa jossain vaiheessa".
No en ole etsinyt 20 vuoteen eikä vieläkään näy ketään :D Tupsahduksia ei ole sattunut kuin omien pierujen muodossa.
Aikuistuitko sinä? Enkä puhu ulkoisista puitteista, vaan oletko emotionaalisesti aikuinen? Huolehditko omista asioistasi kaikilla elämän osa-alueilla? Otatko vastuuta toiminnastasi ja sosiaalisista suhteistasi? Kaikista, ei vain mahdollisista romanttisista mutta myös niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi huomioida naisia joista itse ei ole kiinnostunut?
No esim siksi jos haluaa sen parisuhteen? Kyseessä on suurimman osan kohdalla tyytyminen. Ei unelmien täyttymys.
Se vaatii työtä myös naisilta, mutta naisille on itsestään selvää hoitaa se työ. Sitä työtä muuten tehdään jo kauan ennen kuin kiinnostutaan kenestäkään, meinaan itsensä kanssa.
Melkein kaiken muun voi suunnitella, mutta ei kuolemaa eikä sitä sattumaa löytyykö oikeasti se oikea. Se on sattuma.
Voisi sanoa vain että vaihda toimintaympäristöä. Kesällä on hyvä elää irl. Et voi tietää mitä vielä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaiken muun voi suunnitella, mutta ei kuolemaa eikä sitä sattumaa löytyykö oikeasti se oikea. Se on sattuma.
Voisi sanoa vain että vaihda toimintaympäristöä. Kesällä on hyvä elää irl. Et voi tietää mitä vielä tapahtuu.
Ja on höpsötystä uskoa että se prinsessa ruusunen/tuhkimo tai prinssi uljas vaan tupsahtaa elämään ja sitten ratsastetaan yhdessä maailman ääriin onnellisina.
Ensinnäkin kohdatessa ihmisen, jossain kohtaa alkaa kriittisesti syynäämaan vikoja toisessa koska hän on a,b,c yms yms niin eihän hän voi olla oikeasti kiinnostunut/en voi olla oikeasti kiinnostunut ja tulee sanakopua jotka pitää selvittää tai sitten jätetään selvittämättä ja erotaan.
Toinen, että odotetaan sitä suurta kolahdusta ensisilmäyksellä. Eli kun se jää pois niin tämä ihminen ei voi olla minulle se oikea.
Kolmanneksi, ei kerrota omasta kiinnostuksesta koska se on jotenkin noloa. Ihan kuin ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Työtä se vaatii naisiltakin. Huonoja miehiä on aina tyrkyllä, mutta hyvät pitää itse etsiä. Eikä se etsiminen helppoa ole. 100% miehistä valehtelee vain päästäkseen housuihin ja totuus paljastuu vasta myöhemmin. Siellä on tarjolla pettäjiä, alkoholisteja, sovinisteja, autistin kirjolla olevia, tyytyjiä ja muita no no miehiä. Ja kriteerit on kaikilla katossa. Pitäisi olla mallin mitoissa ja iässä, vaikka itse olisi jo 50v. Ja iso osa etsii myös elättämään. Kyllä nainen saa ihan hartiavoimin tehdä työtä seuloessaan kultaa p a s k.a kasasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Teit sen virheen, että odotit löytäväsi naisen.
Työtä se vaatii naisiltakin. Huonoja miehiä on aina tyrkyllä, mutta hyvät pitää itse etsiä. Eikä se etsiminen helppoa ole. 100% miehistä valehtelee vain päästäkseen housuihin ja totuus paljastuu vasta myöhemmin. Siellä on tarjolla pettäjiä, alkoholisteja, sovinisteja, autistin kirjolla olevia, tyytyjiä ja muita no no miehiä. Ja kriteerit on kaikilla katossa. Pitäisi olla mallin mitoissa ja iässä, vaikka itse olisi jo 50v. Ja iso osa etsii myös elättämään. Kyllä nainen saa ihan hartiavoimin tehdä työtä seuloessaan kultaa p a s k.a kasasta.
Mistä lähtien kirjolla oleminen on alkoholismiin verrattavissa?
Mene töihin. Käy parturissa. Hanki kunnon vaatteet. Ja huumorintaju. Sitten käy flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kirjolla oleminen on alkoholismiin verrattavissa?
Onhan se ehkä oikeastaan vielä huonompi asia. Alkoholismista voi parantua. Kirjolla ollaan tonttuja koko ikä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tyttö saa niskoilleen passiivisen kaverin, jota joutuu vetämään perässään kuin kivirekeä. Luultavasti. Mies kun ei oikeasti välitä tippaakaan, ottaa vain hyödyn irti odotellessaan parempaa.
Neuvoja? Eihän tuollaisessa asiassa neuvota. Se on jokaisen oma asia.