Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mihin sulla on kiire" ja "kyllä sinä vielä ehdit" on typerimmät neuvot mitä nuorelle miehelle voi antaa seuranhaussa

Vierailija
21.06.2025 |

Minä nimittäin uskoin noita nuorena ja lopputuloksena olen samassa tilanteessa tuon HS:n "Riston" kanssa mutta olen häntä vanhempi, 39-vuotias. Lukiossa lohdutettiin että tytöt aikuistuu ja kiinnostuu sitten yliopistossa, yliopistossa ihmeteltiin mihin on kiire ja sanottiin että rakkaus tulee kun sitä vähiten odottaa. No ei tullut. Baareissa jaksoin roikkua jonkin verran ja joitakin deittipalstoja käytin mutta varsinkin maksulliset palvelut jäi pois hyvin nopeasti. Noin 30 vuoden iässä tavallaan luovutin. Että ei ne naiset kiinnostuneet eikä rakkaus ole tullut odottamatta ja yllättäen. Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei käy enää missään niin eihän sinkut voi tavata

Helsingissä oli speed dating-tapahtumaan mieletön ryysis. Ihmisiä oli kadulla pitkässä jonossa.

Vierailija
42/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismieheksi jos syntyy niin pariutumismarkkinoiden raaka todellisuus on sekä netissä että IRL sitä että yrität kaikkea mikä liikkuu ja otat sen joka vaikuttaa parhaimmalta.

Ihan mitä tahansa ei tarvitse hyväksyä mutta äärimmäisen aktiivinen on pakko olla.

Naiset ei itse pyydä treffeille kuin niitä top1% panomiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää ymmärtää ja hyväksyä ettei nainen tuo nykyisellään mitään positiivista miehen elämään, pelkkiä riskejä.

Vierailija
44/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pariutuminen edellyttää miehiltä oikeasti armotonta ja pitkäjänteistä työtä."

Tai sitten tyytymistä siihen mitä saa ja sen hyväksymistä. Ujommilla miehillä se on usein se reteämmän puoleinen puhelias tyttö joka ottaa aloitteen. 

Miksi pitäisi huomioida naisia joista itse ei ole kiinnostunut?

No esim siksi jos haluaa sen parisuhteen?  Kyseessä on suurimman osan kohdalla tyytyminen. Ei unelmien täyttymys.

Tuollainen "unelmien täyttymys"- ajattelu pilaa oikeasti paljon tässä maailmassa. Sit kun se löytyykin, ja parin vuoden päästä tulee riitaa ja erotaan niin kaikki onkin pilalla. 

Kyllä järkiavioliitoissa on omat hyvät puolensa. Tutkimusten mukaan onni kasvaa näissä ajan mittaan, ja päinvastoin käy alun rakkauden huuma-liitoissa.

Toisekseen, avioliitto ja rakkaus ON ennen kaikkea työtä sen toisen onnen eteen. Itsekkyydestä pitää luopua ja kompromisseja tehdä, kun elää toisen kanssa.

Ja kyllä se on työtä välillä se sopivan puolison etsintäkin. Meilläkin oli porukoissa valtava kuhina, mutta niin vaan viimeisetkin löysi puolisonsa n. 35-vuotiaina, naiset sekä miehet.

vanha rouva tietää

Vierailija
45/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asioita kannattaa edistää, mutta paniikki ei koskaan auta.

Vierailija
46/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismieheksi jos syntyy niin pariutumismarkkinoiden raaka todellisuus on sekä netissä että IRL sitä että yrität kaikkea mikä liikkuu ja otat sen joka vaikuttaa parhaimmalta.

Ihan mitä tahansa ei tarvitse hyväksyä mutta äärimmäisen aktiivinen on pakko olla.

Meinasin tykätä, mut vika lause pilasi taas.

Itse olen pyytänyt treffeille täysin taviksia koska sellainen olen itsekin, ja näin on tehneet monet ystävistänikin. Kumppaneitakin on tällä tavalla löytynyt. Älä viitsi siis heittää typeriä ja vääriä yleistyksiä.

Vierailija
47/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaiken muun voi suunnitella, mutta ei kuolemaa eikä sitä sattumaa löytyykö oikeasti se oikea. Se on sattuma.

Voisi sanoa vain että vaihda toimintaympäristöä. Kesällä on hyvä elää irl. Et voi tietää mitä vielä tapahtuu.

Ensimmäiseksi Ap:n kannattaa miettiä missä hänen ikäisiään naisia yleensä liikkuu ja suunnata sinne. Jos Ap:n tavallinen puhetyyli on kovin ronski ja vilisee rumia sanoja naisista, olisi viisasta hieman siistiä käytöstä. En osaa antaa muita neuvoja.

Vierailija
48/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat sinkkuäidin, he etsivät vain elämään helpottajaa ja hovikuskia.

No saat kyllä nimen aisankannattaja mutta voit ajatella että olet suhteessa ja sinua muka rakastetaan.

tämä on kyllä itsemurha lapsettomalle miehelle :DDD

Mies ei voi etukäteen tietää pystyykö hän saamaan lasta tai saako niitä jonkun kanssa. Siinä mielessä yh-äiti lapsi mukanaan voi jollekin olla ok. Palstan mukaan monille se ei ole ok, no kukaan ei pakota heitä parisuhteeseen. Mitä enemmän on ehtoja ja vaatimuksia, sitä huonompi mahdollisuus on löytää joku. Toinen ei ole saanut olla seksisuhteessa kenenkään kanssa, ehkä joku löytää ehdot täyttävän ihmisen nuorena. Myöhemmin se lienee vaikeaa.  Ei saa olla eronnut, vain niin, heitä nyt vaan on aika paljon. Mitä enemmän on ikää, sitä useampi ihminen on ollut aikaisemmin naimisissa tai avoliitossa. Ei saa olla lapsia, joillakin on jo lapsi ja lasta ei voi taikoa pois samoin kuin lemmikkikoiraa. Harva on nykyään valmis luopumaan lemmikistä, jos toinen vaatii sitä. Pitää olla tietyn pituinen, tietyn värinen tukka, tietty olemus ja luonne - taas mahdollisuudet heikkenevät. Kannattaa mieluummin olla realisti.

Vierailija
49/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyytänyt treffeille täysin taviksia koska sellainen olen itsekin, ja näin on tehneet monet ystävistänikin. Kumppaneitakin on tällä tavalla löytynyt. Älä viitsi siis heittää typeriä ja vääriä yleistyksiä.

Naisten käsitykset tavismiehistä ovat vähän häilyvät. Vanha kunnon okcupid-selvitys:

https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:s…

Haluan uskoa sinua, mutta vähän epäilen.

Vierailija
50/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa virttä kuulin naisena, plus "Älä etsi, kyllä se kumppani sieltä tulee. Elät vain elämääsi normaalisti, niin kyllä se mies sieltä tupsahtaa jossain vaiheessa".

No en ole etsinyt 20 vuoteen eikä vieläkään näy ketään :D Tupsahduksia ei ole sattunut kuin omien pierujen muodossa.

Kyllä se näin naisenakin vaatisi joko laajan sosiaalisen piirin, jossa ihmisiä tapaisi aktiivisesti, tai sitten niin kauniin ulkonäön, että treffikutsuja satelee ruokakaupan maito-ostoksillakin.

Itselläni kun ei ole kumpaakaan, niin nyt kun on ollut etsimättä (=en ole deittisovelluksissa tms), niin itsekseen tosiaan saanut olla. Ei ole tässä muutamiin vuosiin ketään vaan ilmestynyt kun "vähiten odottanut".

Vierailija
51/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten käsitykset tavismiehistä ovat vähän häilyvät. Vanha kunnon okcupid-selvitys:

https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:s…%

Niin, naiset eivät yleensä pidä miehiä fyysisesti kovinkaan puoleensavetävinä. Se on miehille monesti etu, sillä älyllä ja luonteella saa naisen helpommin kuin hyvällä ulkonäöllä. 

Vierailija
52/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://substackcdn.com/image/

Itse en kyllä naisia halua edes lähestyä jos minua pidetään niin luotaantyöntävänä.

Vierailija
53/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität että aviomieheni ei olekaan tavis, vaan vain tyytyi minuun? Ehkä niin, mutta mitä väliä sillä kun elämä soljuu mukavasti näinkin.

Nyt ainakin viimeistään on tavis ja tilanne tasan, kun hänellä on valtava kaljamaha ja kaljuuntunutkin, ja minä taas olen lihonut alipainoisuudesta vain normipainoiseksi ;)

29v jälkeen

Vierailija
54/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, naiset eivät yleensä pidä miehiä fyysisesti kovinkaan puoleensavetävinä. Se on miehille monesti etu, sillä älyllä ja luonteella saa naisen helpommin kuin hyvällä ulkonäöllä." 

Tuskinpa. Komeilla miehillä on aina paljon kysyntää riippumatta älykkyydestä. Toisaalta älykkäitä ja kouluttautuneita ikisinkkumiehiä on paljon.

Vierailija
55/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä uskon kyllä että naisilla on tiukempi seula, mutta ehkä se vain on lainalaisuus. 

Eihän sille voi mitään, jos toinen tuntuu itsestä epäviehättävältä.

Vierailija
56/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit sen virheen, että odotit löytäväsi naisen. 

Työtä se vaatii naisiltakin. Huonoja miehiä on aina tyrkyllä, mutta hyvät pitää itse etsiä. Eikä se etsiminen helppoa ole. 100% miehistä valehtelee vain päästäkseen housuihin ja totuus paljastuu vasta myöhemmin. Siellä on tarjolla pettäjiä, alkoholisteja, sovinisteja, autistin kirjolla olevia, tyytyjiä ja muita no no miehiä. Ja kriteerit on kaikilla katossa. Pitäisi olla mallin mitoissa ja iässä, vaikka itse olisi jo 50v. Ja iso osa etsii myös elättämään. Kyllä nainen saa ihan hartiavoimin tehdä työtä seuloessaan kultaa p a s k.a kasasta.

Sä oikeasti kutsut aloitteellisia miehiä huonoiksi ja paskoiksi? 

Vierailija
57/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://substackcdn.com/image/

Kuitenkin miehiä pidetään pinnallisina ja sanotaan että laske rimaa jos kyllästyttää olla sinkku.

Vierailija
58/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n puolellakin on sanottu siitä Bulgariasta. Bulgaria kuuluu EU:seen, jolloinka nainen voi vapaasti matkata Suomeen. 

Vierailija
59/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää ymmärtää ja hyväksyä ettei nainen tuo nykyisellään mitään positiivista miehen elämään, pelkkiä riskejä.

Luultavasti ainakin puolella kokemattomista miehistä karisisi ne vaaleanpunaiset parisuhdekuvitelmat välittömästi kun pääsisi naisen kanssa tekemisiin ja sitten elelläänkin tyytyväisinä sinkkuina. Näinhän se naisilla menee kun naisista moni pääsee kuitenkin kokeilemaan miltä miehen kanssa oleminen oikeasti on eikä ilmeisesti heilläkään ole aina kivaa.

Vierailija
60/135 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa virttä kuulin naisena, plus "Älä etsi, kyllä se kumppani sieltä tulee. Elät vain elämääsi normaalisti, niin kyllä se mies sieltä tupsahtaa jossain vaiheessa".

No en ole etsinyt 20 vuoteen eikä vieläkään näy ketään :D Tupsahduksia ei ole sattunut kuin omien pierujen muodossa.

Kyllä se näin naisenakin vaatisi joko laajan sosiaalisen piirin, jossa ihmisiä tapaisi aktiivisesti, tai sitten niin kauniin ulkonäön, että treffikutsuja satelee ruokakaupan maito-ostoksillakin.

Itselläni kun ei ole kumpaakaan, niin nyt kun on ollut etsimättä (=en ole deittisovelluksissa tms), niin itsekseen tosiaan saanut olla. Ei ole tässä muutamiin vuosiin ketään vaan ilmestynyt kun "vähiten odottanut".

Treffikutsut ruokakaupan maito-ostoksilla eivät kyllä lisää todennäköisyyttä löytää itselle sopiva kumppani. Nuohan ovat ihan hakuammuntaa, random ihmisiä, joille riittää pelkkä ulkonäkö. Jos itse haluaisi oikeaa kumppanuutta ja henkistä kohtaamista, niin eihän se tuollaisten ihmisten kanssa olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän