Huvittaa kun puoliso kokkaa juhlia varten:) On niin polleaa
"Nyt kokataan kunnolla" ja tästä merkkinä jättää kaikki perunankuoret, raparperinkuoret ja kaikki...pöydälle altaisiin ja niinpäin pois.....toisten korjattavaksi.., merkkinä että on t e h t y t ö i t ä.
On kippoa ja kuppia sotkettuna. On öljyistä ja vähennän öljyistä astiaa tasot täynnä....huh huh.
Mitä mietteitä päivitykseni herättää?
Kommentit (17)
Että et yhtään ymmärrä, mitä se ateria vaatii, ennenkuin se on nenäsi edessä lautasella.
Ei raparperia vielä kannata kuoria, loppukesän puisevat vasta.
Että puolisosi on mies. Naiset yleensä ymmärtävät, että myös ne ikävät työt pitää tehdä.
Sano että hän tiskaa ja siivoaa jälkensä itse, kun kerran sotkikin.
Onneksi minun mieheni siivosi jälkensä, kun grillasi eilen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ja lämminhenkiseltä parisuhteelta. Puolisosi on onnekas kun hänellä on sinut.
Eikö olekin:) Olen herännyt hyväntuulisena ja krapulattomana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Että et yhtään ymmärrä, mitä se ateria vaatii, ennenkuin se on nenäsi edessä lautasella.
Mitä se vaatii? Vaatiiko se sen että jättää raparperinkuoret toisten poiskorjattavaksi? Pitääkö se sotkulla näyttää että on tehty jotain?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jälkeä tulee grillaamisesta?
Tulee olo että teillä nuorehko suhde ja olet polleana että toinen kokkaa. "Ihku ville "
Ajan myötä ne ympäriinsä jätetyt raadot alkaa ärsyttämään ihan piip:sti.
Onneksi mun mies ei halua kokata.
Minä auttaisin puolisoa siivoamalla jälkiä. Juhlakokkaamisessa on paljon työtä. Yhdessä tekemällä juhlien laitto sujuu parhaiten.
Mun mies on samanlainen. Siinä on naiset vaan tiellä, kun isältä kokkaa! Mun pitää siivota ja tiskata. Näin meillä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim ne paskaiser grilliritilät jotka pitää liottaa ha hangata puhtaaksi
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin grilli pitää putsata, tuhkat hoitaa ym. Ja kai niitä grillattavia jotenkin valmistellaankin keittiössä, kaikenlaisia leikkuulautoja ja marinadikippoja pestäväksi. Toki jos heittää makkarat suoraan paketista kaasugrilliin niin silloin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin grilli pitää putsata, tuhkat hoitaa ym. Ja kai niitä grillattavia jotenkin valmistellaankin keittiössä, kaikenlaisia leikkuulautoja ja marinadikippoja pestäväksi. Toki jos heittää makkarat suoraan paketista kaasugrilliin niin silloin vähemmän.
No on siinäkin ne muoviroskat ja ottimet. Kaasugrillillä useimmat grillaa, ja meillä mies polttaa grillistä ruuanjämät pois, ja harjaa sitten ne ritilät siinä samalla, joten grillin osia ei meillä pestä. Mutta kyllä täysjärkinen aikuinen tietysti itse siivoaa jälkensä. Ellei ole sellainen tasavertainen sopimus, että jos toinen tekee ruokaa, toinen aina siivoaa ja tiskaa.
Kuulostaa hyvältä ja lämminhenkiseltä parisuhteelta. Puolisosi on onnekas kun hänellä on sinut.