Ok, katellaan! Miten pitkään pitää katella?
Henkilö itse esim ehdottaa leffaa, ja laittaa pari päivämäärää. Vastaan et 30. pv sopisi. "Katellaan" vastaa toinen.
Onko tuo nyt sovittu vai miettiikö hän vielä ett lähtiskö sittenkään? Mihin asti tuossa yleensä katellaan? Ottaako katellaan -ihminen vielä yhteyttä jossain vaiheessa tai pitäisikö minun ruinata tietoa että oletko jo katellut tarpeeksi? Kokemuksia?
Kommentit (37)
jos kyse on parisuhdemarkkinoista, niin et kiinnosta tarpeeksi.
Jos ei pysty varmaksi sanomaan, niin ei tuo koskaan toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole parisuhdejuttuja vaan ihan kaveri.
Kokemukseni mukaan noin 10v jälkeen ottaa yhteyttä, joka ei johda mihinkään.
Se tarkoittaa sitä, että mikäli sille ei tule jotain mielekkäämpää tekemistä sille päivälle, niin se saattaa lähteä sun kanssa, jos se jaksaa. Sen näkee sitten edellisenä päivänä, että mikä on tilaane ja fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty varmaksi sanomaan, niin ei tuo koskaan toteudu.
Naulan kantaan! Mutta miksi itse edes ehdottaa 🙄
Katselijat - jos ette halua lähteä vaikka toisen kysymään paikkaan niin ilmoittakaa et ei nyt tällä kertaa. Voi toinen sitten kysyä jotain toista tai varata paikan vaan itselle, eikä jää koko homma väliin.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että mikäli sille ei tule jotain mielekkäämpää tekemistä sille päivälle, niin se saattaa lähteä sun kanssa, jos se jaksaa. Sen näkee sitten edellisenä päivänä, että mikä on tilaane ja fiilis.
Ymmärrän kyllä mutta tuo blokkaa minulta mahdollisuuden kysyä jtn toista henkilöä mukaan. Sitten voi olla liput loppu jne niin ei kukaan pääse minnekään.
Näitä katselijoita ei kannata itse katsella. Kommunikaatiokyvyttömiä venkoilijoita loppuviimein.
Katellaan tarkoittaa, että ei halua lähteä, mutta ei uskalla sanoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ehdottaa itse?🙉
Onko tuossa teidän "suhteessa" jotain epämääräistä minkä takia ei voi sanoa suoraan? Onko joku salattava asia, kyseenalainen kaverisuhde, toinen roikkuu toisessa yms? Mielestäni voi tuossa tapauksessa varmistaa että onko tuo nyt siis sovittu vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa teidän "suhteessa" jotain epämääräistä minkä takia ei voi sanoa suoraan? Onko joku salattava asia, kyseenalainen kaverisuhde, toinen roikkuu toisessa yms? Mielestäni voi tuossa tapauksessa varmistaa että onko tuo nyt siis sovittu vai ei?
Ei mielestäni. Ehkä voi olla että "katellaan" on myös tottumuksesta tuleva heitto eikä toinen ehkä tajua miten se hankaloittaa/ärsyttää :/
Itse en enää jaksa pyydellä häntä sinne sun tänne tuon jahkailun takia vaan menen sitten vaikka itsekseni. Mielenkiinnosta vaan kyselin että onko muilla ollut samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Eli on joku diagnoosi.
Joskus tuntuu, että nykyään on jotenkin trendikästä toimia omien fiilisten mukaan. Selittää, että en ole nyt sosiaalisella päällä, olen kuormittunut tai uupunut ja tarvitsen omaa rauhaa. Ja joo, tavallaan arvostan rehellisyyttä, ettei keksi tekosyitä. Mutta vielä enemmän arvostan sitä, että asioita sovitaan, lyödään lukkoon ja pidetään. Kovasti kuormittuva ihminenkin voi ennakoida tilannetta. Tai jos se ei onnistu, pinnistellä sen verran epämukavuusalueella lupauksen pitämiseksi. Sellainen "en varmuuden vuoksi koskaan lupaa mitään" -toiminta ei minusta ole mitenkään jaloa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kelpaat varalle roikotettavaksi ja se "katellaan" toteutuu jonain aamuyönä baarien pilkun jälkeen, kun ei käynytkään flaksi, mutta panemaan pitäisi päästä ja ehkä aamupalakin maistuisi eikä taksistakaan viitsisi maksaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ehdottaa itse?🙉
Jotkut kuvittelee, että pitää heitellä ehdotuksia ihan vaan lämpimikseen koska on omasta mielestään niin joviaali tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole parisuhdejuttuja vaan ihan kaveri.
Sama pätee silti eli olet varakaveri jonka seura ei kiinnosta tarpeeksi muuten kuin silloin kun kukaan muu ei pääse tai lähde seuraksi.
Outo vastaus. Hän itse antoi päivämäärät ja hyväksyit niin se on sitova.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes edellisenä päivänä vaan vasta max varttia ennen, koska viimeiseen asti tuollainen yrittää löytää itselleen jotain parempaa seuraa ja parempaa tekemistä. Se siis voi edellisenä päivänä sanoa joo, onnistuu ja kiva juttu mutta sitten peruukin just vartin varoitusajalla koska tulikin joku kumminkaiman terassiremppa joka on ihan pakko hoitaa just nyt.
Nämä ovat vihoviimeisiä. Ei niille voi edes loukkaantua. Mutta toista kertaa ei tule.