Olemme sähköautolla menossa juhannuksen viettoon mutta laturille taas 5-6h jono
Ei taideta päästä tänä juhannuksena perille. Pitää vielä ladata toinenkin kerta ennen kuin ollaan perillä. Sitten pitää laittaa sukulaisten mökillä lataukseen.
Kommentit (339)
Äläpäs vanhalla kotterolla käryttävä bensalenkkari höpsi.
Avaa se kerrostaloluukkusi verhot ja totea.
Juhannusruuhkat olivat eilen. Vain öljyä valuttaa vanha ruostunut kotterosi makaa parkkipaikalla pölyn alla.
Naapurit käristävät makkaraa ja juovat ilolientä.
Menisit mukaan. Mutta öljyä syövä vanha sakemanni valuttaa sitä maahan 5 litraa kuukaudessa. Laita verhot kiinni ja askartele öljypulloista korttitalo.......
Näin yksi päivä työpaikan autotallissa, kun joku oli unohtanut irrottaa laturin kotoa lähtiessään. Laturi auton kyljessä kiinni ja siitä roikkui piuhoja.
Lienee ollut kiire aamusella. Kalliin näköinen auto ja käsittääkseni kallis korjaus
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto on ns nurkka-ajossa ja kotilatauksella tosi hyvä mutta kyllä pidemmille reissuille on ihan muut autot.
me ajamme sähköautolla noin 350 km PÄIVITTÄIN, ei mitään vaikeuksia, yön aikana latautuu seuraavan päivän ajoihin
Vierailija kirjoitti:
Näin yksi päivä työpaikan autotallissa, kun joku oli unohtanut irrottaa laturin kotoa lähtiessään. Laturi auton kyljessä kiinni ja siitä roikkui piuhoja.
Lienee ollut kiire aamusella. Kalliin näköinen auto ja käsittääkseni kallis korjaus
Mietin vain, että eikö auto ilmoita, että ei voi ajaa kun on latauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kai vitsi?
Valitettavan totta, juhanuksena hirveet jonot latureille.
Yhtään minkäänlaisia jonoja ei ollut tänä juhannuksena kun pääväylille on tullut valtavasti lisää latauskapasiteettia.
Joopa joo. Mahtaa olla satoja sähköautoja jonossa. Todella huono trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto on ns nurkka-ajossa ja kotilatauksella tosi hyvä mutta kyllä pidemmille reissuille on ihan muut autot.
Pitkillä reissuilla sähköauto on vielä parempi kun ajaa suurimman osan ajasta itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepon saduissa tapahtuu kaikenlaista. Tosielämässä mikään auto ei suostu liikahtamaan mihinkään jos latauskaapeli on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Otan kahdellasadalla eurolla asioita joita ei tapahtunut, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepon saduissa tapahtuu kaikenlaista. Tosielämässä mikään auto ei suostu liikahtamaan mihinkään jos latauskaapeli on kiinni.
Minä itse näin tämän auton. Musta auto,en katsonut merkkiä kun olin hämmentynyt kyljessä roikkuvasta roinasta. Jälkikäteen harmitti kun en ottanut kuvaa. Sähköpaikkoja ei vielä tallissa ole. Mikä on kyllä outoa. On nimittäin HUSin halli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse näin tämän auton. Musta auto,en katsonut merkkiä kun olin hämmentynyt kyljessä roikkuvasta roinasta. Jälkikäteen harmitti kun en ottanut kuvaa. Sähköpaikkoja ei vielä tallissa ole. Mikä on kyllä outoa. On nimittäin HUSin halli.
No, ainakin apu oli lähellä harhoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En nähnyt parkkihallissa autoa latauskaapelia kyljessä
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta ja 90000km on sähköautolla takana. Useita tuhansien kilometrien lomamatkoja autolla luvussa mukana. Missään kohtaa ei ole auto ole jumittanut matkan tekoa. Joten en oikein ymmärrä mihin enää tarvitsisin jotain pörisijää pitkänkään matkan tekoon. Tenoissa 1000km putkeen vetelevät eläimet ovat sitten erikseen.
Pitää itse omistaa kahdeksan latausasemaa Suomessa, niin hyvin pärjäilee. Toinen vaihtoehto, ettei mene kauaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En nähnyt parkkihallissa autoa latauskaapelia kyljessä
Asian myöntäminen on ensimmäinen askel kohti toipumista. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pitää itse omistaa kahdeksan latausasemaa Suomessa, niin hyvin pärjäilee. Toinen vaihtoehto, ettei mene kauaksi.
Protip: julkisia latausasemia ei ole pakko omistaa ja silti niistä saa nopeasti herkkua matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hommaa hybridiautoa?
Tepolla ei ole varaa, eikä ajokorttia.
Sinulla ei tuollaista ole ja toisaalta, jos olisi, niin varmaan noiden kuskeille tulee Tenat ilmaiseksi mukana.