Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitkät ihmiset morkkaa lyhyitä ihmisiä?

Vierailija
20.06.2025 |

Luuletteko että näin reilu 150 senttisen on kiva kuunnella teidän pitkien naljailua koko ajan? Pituudelle kun ei mitään voi. Mikä teidän ongelma on?  Voisinhan minäkin alkaa vittulemaan teidän ulkonäösta, oisko se kivaa?  Onko jotenkin mieltä ylentävää latistaa toisia? Kasvattaako se teidän selkärankaa tai egoa? 

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä kuullut pitkien sanovan pahaa sanaa minusta. Ainoastaan yksi kateellinen nuoruudenystäväni joskus letkautti että "hukkapätkä". Ei hän itsekään hirveän pitkä ollut.

t. 155 cm

Vierailija
2/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että oikeasti pitkät ihmiset naljailevat kenenkään lyhyydestä.

Itse olen tipan alle 180 cm pitkä nainen, enkä erota kuka on lyhyt. Mutta vaikka työkaverit aina viittaavat ihmisiin esim. että Riitta on se tosi pieni/lyhyt nainen.

Olen tottunut siihen että kaikki ovat minua lyhyempiä, joten huomaan kyllä jos joku on minun pituiseni tai pidempi, mutta ns. lyhyet ja normaalipituiset ihmiset näyttävät minusta kaikki saman korkuisilta keskenään. 

Ajattelisin, että sellaista hukkapätkä- ja tappi-naljailua harrastavat ihmiset, joilla on jonkinlainen kompleksi omasta pituudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulen koko ajan ja oikein vielä vedetään vitsiä ja nauretaan päälle. Vieläpä hoitoalan ihmisiltä ja taksinkuljettajilta. Ravintolassakin syömässä kun olin niin vieresessä pöydässä nainen nauroi ja sanoi kääpiöksi. 

T. 152 cm Ap

Vierailija
4/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että ihmiset oikeasti ilkeilevät pituudestasi? Vaikea uskoa. Suosittelen, että mietit, onko kyseessä sittenkin huumori. En sano, että se automaattisesti on hyvää huumoria. Suurin osa huumorista ei ole kovin oivaltavaa.

Vierailija
5/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että oikeasti pitkät ihmiset naljailevat kenenkään lyhyydestä.

Itse olen tipan alle 180 cm pitkä nainen, enkä erota kuka on lyhyt. Mutta vaikka työkaverit aina viittaavat ihmisiin esim. että Riitta on se tosi pieni/lyhyt nainen.

Olen tottunut siihen että kaikki ovat minua lyhyempiä, joten huomaan kyllä jos joku on minun pituiseni tai pidempi, mutta ns. lyhyet ja normaalipituiset ihmiset näyttävät minusta kaikki saman korkuisilta keskenään. 

Ajattelisin, että sellaista hukkapätkä- ja tappi-naljailua harrastavat ihmiset, joilla on jonkinlainen kompleksi omasta pituudestaan. 

Juuri näin se menee.

Vierailija
6/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen myös, erityisesti pitkä ex-anoppi naljaili pituudesta. Olen 152 cm.

Vierailija
7/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun lyhyt muija ottaa suikkiin seisaaltaan.

Vierailija
8/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haukkuu pitkiä.

Vierailija
9/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös lapsuuskaverit naljailleet ja mikä naurettavinta yksi heistä tekee edelleen sitä vaikka olemme jo 35-vuotiaita. Luulen, että yksi syy on se, että olin erityisen kaunis tyttö nuorena ja nätti nainen toki edelleen. Jos olisin ollut kovin vaatimattoman näköinen, tuskin kukaan kavereistani nuoruudessakaan olisi viitsinyt ulkonäöllistä asiaa kommentoida ja naljailla?

Ensi kerralla, jos tätä tapahtuu vielä lapsuuskaverini toimesta, aion sanoa suoraan, että on se kummallista, että et ole vielä tottunut minkä pituinen olen vaikka olen ollut tämän pituinen jo 25 vuotta. 

Vierailija
10/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?

T. 152cm ap

Vierailija
11/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa joskus olla itsensä pituisen naisen kanssa. Haaveeksi taitaa kuitenkin jäädä :(

Mies 189cm

Sinun pituisesi miehet ottavat asentoa, kun tulee 180 nainen vastaan. Eikö se riitä? 

Vierailija
12/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?

T. 152cm ap

Kerro, miten he veetuilivat pituudestasi. Missä yhteydessä, millaisin sanoin.

Vierailija
13/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa joskus olla itsensä pituisen naisen kanssa. Haaveeksi taitaa kuitenkin jäädä :(

Mies 189cm

Sinun pituisesi miehet ottavat asentoa, kun tulee 180 nainen vastaan. Eikö se riitä? 

180 on liian lyhyt.

Mutta kai ymmärrät, että koko Suomessa ei välttämättä ole naista, joka on 189? 

Vierailija
14/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naljaile ikinä lyhyemmille pituudesta enkä kyllä pidemmillekään. Saatan joskus kyllä kommentoida kun kaikki on suunniteltu keskimittaisille mutta sama ongelmahan se on lyhyilläkin. Minulla selkä kipeytyy liian matalien työtasojen takia ja vaatteita on vaikea löytää, vastaavasti lyhyellä on sitten ongelmaa myös samoissa asioissa.

Ei pituus mitenkään kiva asia ole, itseäni ahdistaa että muut joutuvat usein katsomaan ylöspäin. Joskus kun on sattunut osumaan pidempien joukkoon vaikka Saksassa on tuntunut hetken että kiva kun voi hävitä väkijoukkoon. Pitkiä naisia kyllä useammin haukutaan liian isoiksi ja miehekkäiksi kuin kehutaan jotenkin. Selkävaivat on vaan lisääntyneet iän myötä ja tätähän joutuu selittelemään kun ei se välttämättä ulospäin näy joten miksi alkaisin haukkua ketään pituuden vuoksi?

Vierailija
15/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat hyvin usein kusipäitä ja huonokäytöksisiä, buustaavat egoansa tekemällä itsestään tärkeitä ja parempia.

Vierailija
16/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jotain muuta kompleksisuutta tai sitten vain pidemmälle aikuisuuteen jatkuvaa henkistä kypsymättömyyttä. 

Vierailija
17/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat yleensä miehekkään näköisiä. Kateellisia lyhyemmille naisellisille naisille. Olisko se syy? 

Vierailija
18/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pituutta heti? Monet johtajat ulkomailla idässä on tappeja, skäfä. Puuttuuko niiltä jotai? Kanjoni paistoi kun timitri kumartui

Vierailija
19/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia morkataan paljon enemmän. 

Vierailija
20/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sanonut pahasti muiden ulkonäöstä. En ole edes antanut takaisin silloin - aika harvoin - kun joku on yrittänyt loukata minua pituuteni vuoksi. Arvelen, että moittijoita vaivaa jokin ihan muu kuin toisen ihmisen ulkomuoto.

Minusta on kivaa olla 180-senttinen (ja muutama sentti lisää kengillä).