Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkät ihmiset morkkaa lyhyitä ihmisiä?

Vierailija
20.06.2025 |

Luuletteko että näin reilu 150 senttisen on kiva kuunnella teidän pitkien naljailua koko ajan? Pituudelle kun ei mitään voi. Mikä teidän ongelma on?  Voisinhan minäkin alkaa vittulemaan teidän ulkonäösta, oisko se kivaa?  Onko jotenkin mieltä ylentävää latistaa toisia? Kasvattaako se teidän selkärankaa tai egoa? 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että oikeasti pitkät ihmiset naljailevat kenenkään lyhyydestä.

Itse olen tipan alle 180 cm pitkä nainen, enkä erota kuka on lyhyt. Mutta vaikka työkaverit aina viittaavat ihmisiin esim. että Riitta on se tosi pieni/lyhyt nainen.

Olen tottunut siihen että kaikki ovat minua lyhyempiä, joten huomaan kyllä jos joku on minun pituiseni tai pidempi, mutta ns. lyhyet ja normaalipituiset ihmiset näyttävät minusta kaikki saman korkuisilta keskenään. 

Ajattelisin, että sellaista hukkapätkä- ja tappi-naljailua harrastavat ihmiset, joilla on jonkinlainen kompleksi omasta pituudestaan. 

Miten kaikki voi olla sinua lyhyempiä, kun puolet miehistäkin on sinua pidempiä?

Itse olen saman pituinen kuin hän ja kyllä tuntuu siltä, että suuri osa miehistäkin on lyhyempiä. Erityisesti jos kyse vanhemmista miehistä. 

Vierailija
42/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun saisi joskus tuon kokoisen taskuraketin nussittavaksi. Voisi samalla kuvitella että se on joku kiree teiniritsa

Mulla on kiikarissa päästä köyrimään erästä taskurakettia, lämmittely on jo aloiteltu ja saalis periaatteessa on haavissa, koska hän on jo luvannut tullla 'kahville'. Kyselipä tuo jo ajankohtaa, joten positiivisia signaaleja ilmassa,

-LeiJoona 190/88

Alle 160 senttiset naiset joilla on viel AA-kuppikoko ja sheivaa itsensä.... ai että

Pedo keskustelee itsensä kanssa, kun kukaan ei tarttunut provoon. 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on valitettavasti tarve purkaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin. Minuakin eräs asiakas nimitteli persjalkaiseksi. Eihän se tietenkään hyvältä tuntunut, eikä pituuteni edes liittynyt millään tavalla asiakaspalveluun.

Ratkaisin asian niin, että siirsin seuraavan tapaamisen tämän asiakkaan kanssa toiselle asiakaspalvelijalle. Ei kenenkään tarvitse kuunnella törkeyksiä työssään.

N 162 cm

Vierailija
44/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?

T. 152cm ap

Kerro, miten he veetuilivat pituudestasi. Missä yhteydessä, millaisin sanoin.

Tätä ajattelin itsekin kysyä. Tuntuu keksityltä tarinalta. Miksi taksikuski kettuilisi maksavalle asiakkaalle pituudesta(?!)

Vierailija
45/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on valitettavasti tarve purkaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin. Minuakin eräs asiakas nimitteli persjalkaiseksi. Eihän se tietenkään hyvältä tuntunut, eikä pituuteni edes liittynyt millään tavalla asiakaspalveluun.

Ratkaisin asian niin, että siirsin seuraavan tapaamisen tämän asiakkaan kanssa toiselle asiakaspalvelijalle. Ei kenenkään tarvitse kuunnella törkeyksiä työssään.

N 162 cm

Persjalkaisuus ei kyllä liity pituuteen vaan kehon mittasuhteisiin. Persjalkaisuus tarkoittaa selän pituuteen nähden suhteettoman lyhyitä jalkoja. 

Vierailija
46/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun saisi joskus tuon kokoisen taskuraketin nussittavaksi. Voisi samalla kuvitella että se on joku kiree teiniritsa

Mulla on kiikarissa päästä köyrimään erästä taskurakettia, lämmittely on jo aloiteltu ja saalis periaatteessa on haavissa, koska hän on jo luvannut tullla 'kahville'. Kyselipä tuo jo ajankohtaa, joten positiivisia signaaleja ilmassa,

-LeiJoona 190/88

Alle 160 senttiset naiset joilla on viel AA-kuppikoko ja sheivaa itsensä.... ai että

Ai nyt se onkin pedari kun pitää lyhyestä naisesta?

Huomaatko ap, näitä on mahdoton miellyttää

Vierailija
47/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rautakanki.

Vierailija
48/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä pidemmät piuhat, sitä himmeämpi valo ". ( wanha wiisaus )

Vierailija
49/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen, pituus joku 145, paino 40kg

Sellaisen kun heittää sängylle ja näkee oikein kuinka se värisee kun 190/90 hyvin varusteltu mies työntyy sen sisään... pohjaan asti

Vierailija
50/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli 165 senttinen ja nuorena kaunis. Hänen serkut 10 senttiä lyhyempiä. Nuorena serkut haukkuivat häntä jatkuvasti heinäseipääksi. 

Oho. Minä olen 164 cm ja saan jatkuvasti kuulla olevani pieni ja aika lyhyt. Eräs mies kenen kanssa seurustelin kutsui mua muka hauskasti tontuksi ja kääpiöksi. Näköjään sitten riippuu minkä mittaisten kanssa on tekemisissä. Italian lomalla taas tunsin itseni jättiläiseksi, kun moni nainen oli mua päätä lyhkäsempi. 

Vierailija
51/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun kehäurheiltiin niin päätään pidemmät vinoilivat mitastani... Mutta sitä kovempaa ne kaatuivat ;)

Vierailija
52/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt pahantahtoisuuteen kumpaankaan suuntaan törmätessäni eri pituiseen naiseen kuin mitä itse olen. En edes ajattele asiaa.

Vierailija
53/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-LeiJoona 190/88

Ai nyt se onkin pedari kun pitää lyhyestä naisesta?

Huomaatko ap, näitä on mahdoton miellyttää

Kannattaa myöntää itselleen taipumuksensa, tässä ihannoidaan lapsenomaista kehoa, rinnat pienimmät mahdolliset ja posliini pitää olla: "Alle 160 senttiset naiset joilla on viel AA-]kuppikoko ja sheivaa itsensä.... ai että"

Vierailija
54/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?

T. 152cm ap

Kerro, miten he veetuilivat pituudestasi. Missä yhteydessä, millaisin sanoin.

Tätä ajattelin itsekin kysyä. Tuntuu keksityltä tarinalta. Miksi taksikuski kettuilisi maksavalle asiakkaalle pituudesta(?!)

No kyllä näin kävi että taksikuski ja vammaisen äitini avustaja näin teki, että taksissa keljuilivat yhdessä pienikokoisille ihmisille. Taksikuski kehui oikein olleensa 8 päivää sairaalassa jossa oli joku pienikokoinen hoitaja jonka oli nimennyt pikku myyksi ja naurua päälle. Äitini ja minä ollaan 150 senttisiä. Että näin. Kerronko vielä missäpäin Suomea ja invataksin numeron? Haluatko tietää nimet ja päivämäärät, kellonajat ja ottaa selvää onko keksitty tarina!

Ap

Vierailija
55/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 153cm ja joskus mietin, että olisipa edes yksi päivä, kun joku ei kommenttisi miten lyhyt olen. Erikoista siis ajatella, että joku ei tunnistaisi tätä ilmiötä. Tai että ei koskaan ole itse kommentoinut mitään. En mäkään usko, että läheskään kaikki olisi illeyttä. Suurin osa varmaan ei ole. Mutta nyt, kun muuten puhutaan, että toisen kehoa ei ole ok kommentoida, niin olen varsinkin kiinnittänyt asiaan huomiota.

Joku kysyi esimerkkejä, kun ei muuten usko. Työpaidasta, että "hahah, se on ihan mekko sulle". "Mä katoin että joku pikkulapsi siinä" Yleisimmät ehkä ylettymiseen liittyvät naureskelut, pitääkö hakea tuoli, tai joku "ai en huomannut ollenkaan sua kun olet niin pieni".

Usein sanojana ihan muuten mukava ja fiksu työkaveri tai tuttu, joten siksi varmaan ajattelemattomuutta vaan. Mutta jos mä heittäisin saman tyylistä juttua esim. ylipainoisista, niin mikä hirviö olisinkaan. Sä et taida mahtua tuosta, nyt on ihan makkarankuori toi paita, pystytkö edes hengittämään, oho sori, kun kävelin päin, mutta oot niin iso että ei mahdu ohitse...

Vierailija
56/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiähän on aina sanottu "hongankolistajaksi".

Vierailija
57/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet ovat hyvin usein kusipäitä ja huonokäytöksisiä, buustaavat egoansa tekemällä itsestään tärkeitä ja parempia.

Myös lyhyet naiset ovat pidempiä useammin aggressiivisia. Johtuisiko sitten siitä, että he joutuvat väistämään jatkuvasti muita ja lopulta menee kuppi nurin?

Voin lyhyenä naisena vahvistaa, että olen helposti kuumuva mutta en myöskään ole se kärsivällinen jolta lopulta palaa käämit. Ehkä todella on sisäsyntyinen asenne että joutuisi taistelemaan enemmän kuin joku mörssäri jolle muut ihmiset ovat kuin itikoita joista turha olla millänsäkään. Tosin rauhallisin tuntemani mies on tosi lyhyt. En tiedä mitä vaadittaisiin että hänet saisi hermostumaan tai korottamaan ääntä.

Vai että mörssäri.

Vierailija
58/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma, että ihmiset oikeasti ilkeilevät pituudestasi? Vaikea uskoa. Suosittelen, että mietit, onko kyseessä sittenkin huumori. En sano, että se automaattisesti on hyvää huumoria. Suurin osa huumorista ei ole kovin oivaltavaa.

Sinä olet täysin mulkero ja rumakin vielä. Ahaahahaa, kuinka hauska vitsi. 

Vierailija
59/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ihmiset peiliin ja antakaa kaikille kehorauha! Ei ole asiallista kommentoida toisten kokoja! 

Vierailija
60/88 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuoremoana on joku 180cm amazoni tullut baarissa huutamaan minulle (157cm) että minulla ei ole oikeutta olla parisuhteessa mieheni (193 cm) kanssa koska pitkät miehet pitää jättää pitkille naisille. Muuten en ole törmännyt mihinkään ilkeilyyn tai naljailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi