Miksi pitkät ihmiset morkkaa lyhyitä ihmisiä?
Luuletteko että näin reilu 150 senttisen on kiva kuunnella teidän pitkien naljailua koko ajan? Pituudelle kun ei mitään voi. Mikä teidän ongelma on? Voisinhan minäkin alkaa vittulemaan teidän ulkonäösta, oisko se kivaa? Onko jotenkin mieltä ylentävää latistaa toisia? Kasvattaako se teidän selkärankaa tai egoa?
Kommentit (88)
Minulle taas ovat lyhyet naiset olleet ilkeitä, koska olen pitkä. He kuvittelevat, että olisi ok tokaista vahingoniloisena "kerrankin jotain haittaa pituudesta", kun esim. en mahdu istumaan bussin penkissä. Minulle on ollut aivan valtavasti haittaa pituudesta, erityisesti lapsena, jolloin koostani sai jatkuvasti kuulla kauhistelua ja ilkeilyä ja muut lapset myös pahoinpitelivät minua siksi, että olin pitkä. Heistä "pienempiä ei saa kiusata" tarkoitti, että isokokoista saa lyödä ja potkia niin paljon kuin huvittaa. Puolustautua en tietenkään saanut, koska isompi ei saanut tehdä niin pienemmälle.
Itse lyhyenä tulkitsen sen hyväntahtoiseksi kuittailuksi asiasta jonka kuitteilijat eivät ajattele voivan loukata. Jos minulla olisi vaikkapa valtava kasvain otsassa, tuskin siitä moni tohtisi kuittailla.
Minulle on aika sama jos lyhyydestäni keksitään sanomista, faktahan se on, enkä itse muista olevani lyhyt juuri muulloin kuin konserteissa.
Onhan se tylsää jos samaa vitsiä saa kuulla yhtä mittaa. Sano takaisin että itse en kiinnittänyt mitään huomiota sinun ulkonäköösi kun olet keskimittainen ja kaikin puolin sellainen joka ei jää kenellekään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat hyvin usein kusipäitä ja huonokäytöksisiä, buustaavat egoansa tekemällä itsestään tärkeitä ja parempia.
Myös lyhyet naiset ovat pidempiä useammin aggressiivisia. Johtuisiko sitten siitä, että he joutuvat väistämään jatkuvasti muita ja lopulta menee kuppi nurin?
Vierailija kirjoitti:
Itse lyhyenä tulkitsen sen hyväntahtoiseksi kuittailuksi asiasta jonka kuitteilijat eivät ajattele voivan loukata. Jos minulla olisi vaikkapa valtava kasvain otsassa, tuskin siitä moni tohtisi kuittailla.
Minulle on aika sama jos lyhyydestäni keksitään sanomista, faktahan se on, enkä itse muista olevani lyhyt juuri muulloin kuin konserteissa.
Onhan se tylsää jos samaa vitsiä saa kuulla yhtä mittaa. Sano takaisin että itse en kiinnittänyt mitään huomiota sinun ulkonäköösi kun olet keskimittainen ja kaikin puolin sellainen joka ei jää kenellekään mieleen.
Ja takaisin sano vain jos todella tulkitset että kyseessä ei ole hyväntahtoinen kuittailu.
On se kivaa kun on kiusattu pituudesta ihan lapsesta aikuisikään asti. Mikä ihmisiä vaivaa? Pitääkö oikeasti kiusaamista jatkaa vielä aikuisena? Mitä mun lapsi oppii siitä kun saa kuulla että äitiä morkataan pituudesta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös lapsuuskaverit naljailleet ja mikä naurettavinta yksi heistä tekee edelleen sitä vaikka olemme jo 35-vuotiaita. Luulen, että yksi syy on se, että olin erityisen kaunis tyttö nuorena ja nätti nainen toki edelleen. Jos olisin ollut kovin vaatimattoman näköinen, tuskin kukaan kavereistani nuoruudessakaan olisi viitsinyt ulkonäöllistä asiaa kommentoida ja naljailla?
Ensi kerralla, jos tätä tapahtuu vielä lapsuuskaverini toimesta, aion sanoa suoraan, että on se kummallista, että et ole vielä tottunut minkä pituinen olen vaikka olen ollut tämän pituinen jo 25 vuotta.
Uskon että olet varmasti oikeassa. Ja uskon, että samasta syystä myös pitkät saavat haukkuja. On sitten pitkä tai lyhyt, niin jos on jotenkin uhkaava, tai vaikuttaa saaneen jotain mitä toinen mielestään paremmin ansaitsisi, niin alkaa kiusaaminen. Itse olen pitkä ja olen saanut kuulla paljon kommentteja siitä miten olen miehen näköinen ja yletän kaappeihin kun olen tällainen hongankolistaja, ja eräskin pieni nainen aina jaksoi kuittailla miten itse on niin pieni ettei itse kyllä millään yletä tuollekaan hyllylle, tirsk tirsk, joka piti tulkita että hän on söpö ja naisellinen ja että miehet joutuivat auttamaan. Ikävintä on, että kävin läpi vaiheen, jolloin itsekin koin olevani miehekäs ja epänaisellinen. Kuitenkin olen myös ollut mallimaailmassa. Että se siitä rumuudesta, voisi ajatella, mutta oman pään sisällä voi mallimaailmassa monilla olla todella paljon epävarmuuksia ja voin kertoa että onkin. Eli hei eihän haukuta toinen toisiamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat hyvin usein kusipäitä ja huonokäytöksisiä, buustaavat egoansa tekemällä itsestään tärkeitä ja parempia.
Myös lyhyet naiset ovat pidempiä useammin aggressiivisia. Johtuisiko sitten siitä, että he joutuvat väistämään jatkuvasti muita ja lopulta menee kuppi nurin?
Voin lyhyenä naisena vahvistaa, että olen helposti kuumuva mutta en myöskään ole se kärsivällinen jolta lopulta palaa käämit. Ehkä todella on sisäsyntyinen asenne että joutuisi taistelemaan enemmän kuin joku mörssäri jolle muut ihmiset ovat kuin itikoita joista turha olla millänsäkään. Tosin rauhallisin tuntemani mies on tosi lyhyt. En tiedä mitä vaadittaisiin että hänet saisi hermostumaan tai korottamaan ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat yleensä miehekkään näköisiä. Kateellisia lyhyemmille naisellisille naisille. Olisko se syy?
No niin tämäpä tämä taas. Kiitos taas vaihteeksi. On kuultu. Ja kuultu. Ja kuultu. terv varmaan mies sitten. Mikähän itse olet, ehkä eukko?
Vierailija kirjoitti:
En usko. Naisen pituus on aina sopiva, oli sitten pidempi tai lyhyempi.
M
Fiksu kommentti mieheltä. 👍🏻 t. N171cm
Jos ovat minulle vattuilleet lyhyydestä, huutelen takaisin tuuleeko siellä ylhäällä täällä alhaalla ei. Aina on sitten hyvä heittää myös Godzilla pää kiinni
Vierailija kirjoitti:
Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?
T. 152cm ap
Jännä, itse 171 cm naisena en ole koskaan ajatellut olevani pitkä nainen vaan keskimittainen. En myöskään ole koskaan pilkannut kenenkään pituutta (en lyhyiden enkä pitkien) enkä ole tällaista todistanut. 🤔
Se täytyy olla kateutta, en muuta keksi syyksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, että oikeasti pitkät ihmiset naljailevat kenenkään lyhyydestä.
Itse olen tipan alle 180 cm pitkä nainen, enkä erota kuka on lyhyt. Mutta vaikka työkaverit aina viittaavat ihmisiin esim. että Riitta on se tosi pieni/lyhyt nainen.
Olen tottunut siihen että kaikki ovat minua lyhyempiä, joten huomaan kyllä jos joku on minun pituiseni tai pidempi, mutta ns. lyhyet ja normaalipituiset ihmiset näyttävät minusta kaikki saman korkuisilta keskenään.
Ajattelisin, että sellaista hukkapätkä- ja tappi-naljailua harrastavat ihmiset, joilla on jonkinlainen kompleksi omasta pituudestaan.
Miten kaikki voi olla sinua lyhyempiä, kun puolet miehistäkin on sinua pidempiä?
Vain naiset ovat hänestä ihmisiä
Mitä väliä?
Osa on pitkiä, osa lyhyitä.
Vanhemmiten kaikki lyhenevät.
Äitini oli 165 senttinen ja nuorena kaunis. Hänen serkut 10 senttiä lyhyempiä. Nuorena serkut haukkuivat häntä jatkuvasti heinäseipääksi.
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy olla kateutta, en muuta keksi syyksi...
Ap sanoi taksikuskienkin haukkuvan häntä. Onko nämä kuskit miehiä ja miten he silloin olisivat kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että ihmiset oikeasti ilkeilevät pituudestasi? Vaikea uskoa. Suosittelen, että mietit, onko kyseessä sittenkin huumori. En sano, että se automaattisesti on hyvää huumoria. Suurin osa huumorista ei ole kovin oivaltavaa.
Niin se on epäilemättä ollut huumoria kun minua kutsuttiin puutarhatontuksi kun olin vähän pyöreämpi.
Kun aloin treenata ja sain näkyviä tuloksia oli eittämättä rääpäle, joka yrittää epätoivoisesti pullistella ja kun olin "maraton kunnossa" niin olin vain hukkapätkä
.Huumoria sekin kun kysyttiin, että kuinka paljon vanhempiani on hävettänyt, etteivät ymmärtäneet tehdä kohdallani aborttia.
Ja vattuako suoritin tohtorin tutkinnon, kun asiabtuntijaksi pitää kasvaa, eikä kukaan ita vakavasti alle 166 cm miestä kun on korkwampi tasoisiakin. Varmaan huumiria tuokin.
Mutta jos joskus sanoisin, että en ole aina ymmärtäny tätä huumoria pituuttani kohtaan , niin varmasti saisinnkuulla, että en tietenkään ole voinutkaan koska olen niin pitkä kuin olen, niin varmasti myös huono iitsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun saisi joskus tuon kokoisen taskuraketin nussittavaksi. Voisi samalla kuvitella että se on joku kiree teiniritsa
Mulla on kiikarissa päästä köyrimään erästä taskurakettia, lämmittely on jo aloiteltu ja saalis periaatteessa on haavissa, koska hän on jo luvannut tullla 'kahville'. Kyselipä tuo jo ajankohtaa, joten positiivisia signaaleja ilmassa,
-LeiJoona 190/88
Alle 160 senttiset naiset joilla on viel AA-kuppikoko ja sheivaa itsensä.... ai että
En usko. Naisen pituus on aina sopiva, oli sitten pidempi tai lyhyempi.
M