Miksi pitkät ihmiset morkkaa lyhyitä ihmisiä?
Luuletteko että näin reilu 150 senttisen on kiva kuunnella teidän pitkien naljailua koko ajan? Pituudelle kun ei mitään voi. Mikä teidän ongelma on? Voisinhan minäkin alkaa vittulemaan teidän ulkonäösta, oisko se kivaa? Onko jotenkin mieltä ylentävää latistaa toisia? Kasvattaako se teidän selkärankaa tai egoa?
Kommentit (88)
Minusta kovin lyhyet ihmiset (alle 170 cm miehet, alle 160 naiset) näyttävät lähinnä pygmeiltä. Mutta en ole koskaan kenellekään lyhyelle ihmiselle sitä sanonut.
M 192 cm
Vierailija kirjoitti:
Minusta kovin lyhyet ihmiset (alle 170 cm miehet, alle 160 naiset) näyttävät lähinnä pygmeiltä. Mutta en ole koskaan kenellekään lyhyelle ihmiselle sitä sanonut.
M 192 cm
Mua on sanottu myös pygmiksi. Nimettelijänä oli n. 175 cm mies.
T. Ap
Ei ole tullut kyllä koskaan kukaan sanomaan että olen pätkä, mies olen ja pituus 166cm.Nyt teillä on juhannuksen kunniaksi tilaisuus siihen joten vapaasti keljuilemaan en suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?
T. 152cm ap
Kerro, miten he veetuilivat pituudestasi. Missä yhteydessä, millaisin sanoin.
Tätä ajattelin itsekin kysyä. Tuntuu keksityltä tarinalta. Miksi taksikuski kettuilisi maksavalle asiakkaalle pituudesta(?!)
No kyllä näin kävi että taksikuski ja vammaisen äitini avustaja näin teki, että taksissa keljuilivat yhdessä pienikokoisille ihmisille. Taksikuski kehui oikein olleensa 8 päivää sairaalassa jossa oli joku pienikokoinen hoitaja jonka oli nimennyt p
Voitko laittaa palautetta kuljetusfirmalle, että olet tyytymätön palveluun etkä halua kyseisen kuskin palvelua vaan toisen kuskin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
M 192 cm
Tiedän tunteen... itse hymyilen aina kun katson sormusten herraa... tulee muutama työkaveri mieleen
Vierailija kirjoitti:
Kerran nuoremoana on joku 180cm amazoni tullut baarissa huutamaan minulle (157cm) että minulla ei ole oikeutta olla parisuhteessa mieheni (193 cm) kanssa koska pitkät miehet pitää jättää pitkille naisille. Muuten en ole törmännyt mihinkään ilkeilyyn tai naljailuun.
:D
Huvittavinta on kun etenkin vanhat akât pitää pitkiä ihmisiä aina automaattisesti "elegantteina" vaikka ne olisi mitä riihipiruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät nimenomaan naljailevat toistensa kanssa ja nauravat lyhytkasvuisille. Nyt parin viikon sisään ravintolassa, hoitoalan työntekijä ja taksikuski on vittuillut pituudestani. Kysymys on mikä minun pituudestani teitä yli 170 cm häiritsee? Mikä ongelma se teille on?
T. 152cm ap
Tätä ajattelin itsekin kysyä. Tuntuu keksityltä tarinalta. Miksi taksikuski kettuilisi maksavalle asiakkaalle pituudesta(?!)
No kyllä näin kävi että taksikuski ja vammaisen äitini avustaja näin teki, että taksissa keljuilivat yhdessä pienikokoisille ihmisille. Taksikuski kehui oikein olleensa 8 päivää sairaalassa jossa oli joku pienikokoinen hoitaja jonka oli nimennyt p
Siis tuo "Pikku Myy" oli sitä veetuilua? Mä en nyt sano, että oli jotenkin erityisen hauska ja kiva juttu, mutta ennemmin tulkitsisin huumoriksi kuin ilkeilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että ihmiset oikeasti ilkeilevät pituudestasi? Vaikea uskoa. Suosittelen, että mietit, onko kyseessä sittenkin huumori. En sano, että se automaattisesti on hyvää huumoria. Suurin osa huumorista ei ole kovin oivaltavaa.
Sinä olet täysin mulkero ja rumakin vielä. Ahaahahaa, kuinka hauska vitsi.
No mulkero ja ruma on lähtökohtaisesti rumia nimityksiä, lyhyt ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 192 cm
Mua on sanottu myös pygmiksi. Nimettelijänä oli n. 175 cm mies.
T. Ap
Mulla on lyhyt kaveri, joka kutsuu itseään pygmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 152cm ap
Voitko vielä kertoa, _miten_ keljuilivat, vai oliko tuo pikku myy -juttu nyt sitä keljuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 152cm ap
Tuo on sitä hyväntahtoista kiusoittelua ja flirttailua. Ominaisuudesta, jota toisessa pitää ihanana ja söpönä.
Älä itke ruma lapsi, en ole ruusu minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma, että ihmiset oikeasti ilkeilevät pituudestasi? Vaikea uskoa. Suosittelen, että mietit, onko kyseessä sittenkin huumori. En sano, että se automaattisesti on hyvää huumoria. Suurin osa huumorista ei ole kovin oivaltavaa.
Monet lyhyet aikuiset joutuvat kuuntelemaan ilkeitä huomautuksia ja sen lisäksi heistä puhutaan ja kirjoitellaan halveksivaan sävyyn yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 152cm ap
No kyllä näin kävi että taksikuski ja vammaisen äitini avustaja näin teki, että taksissa keljuilivat yhdessä pienikokoisille ihmisille. Taksikuski kehui oikein olleensa 8 päivää sairaalassa jossa
Onko se mielestäsi sitten kovin kivaa huumoria asiakkaiden kuullen naljailua pienikokoisista ihmisistä. He puhuivat paljon muutakin. Ihan kun äitini ja minä oltais jotain outoja ja kummallisia olentoja. Oisin sanonut jotain mutta me oltiin lapseni kanssa vain vierailemassa kyseisessä kaupungissa. En halua lapselleni opettaa että on oikein puhua toisista rumasti ja vielä nauraa hohottaa päälle. Pikku Myy on satuolento. Minä ja äitini maksavia asiakkaita joista puhuttiin rumasti jota verrattiin satuolentoihin...
Vierailija kirjoitti:
Saispa joskus olla itsensä pituisen naisen kanssa. Haaveeksi taitaa kuitenkin jäädä :(
Mies 189cm
Kyllä niitä pitkiäkin naisia löytyy. Itse olisin mieluusti noin 10 cm lyhyempi, helpottuisi mm. housujen ostaminen eikä tarvitsisi jatkuvasti kuulla "pelaatko koripalloa" ym. älyttömyyksiä. Kouraisipa kerran yksi känniääliö baarissa haarovälistä tarkistaakseen olenko oikeasti vain naisen näköiseksi (pitkät hiukset, hame ym.) laitettu mies, koska naiset eivät kuulemma ole noin pitkiä.. 🙄
T: 184 cm koripalloa vihaava nainen
Vierailija kirjoitti:
En naljaile ikinä lyhyemmille pituudesta enkä kyllä pidemmillekään. Saatan joskus kyllä kommentoida kun kaikki on suunniteltu keskimittaisille mutta sama ongelmahan se on lyhyilläkin. Minulla selkä kipeytyy liian matalien työtasojen takia ja vaatteita on vaikea löytää, vastaavasti lyhyellä on sitten ongelmaa myös samoissa asioissa.
Ei pituus mitenkään kiva asia ole, itseäni ahdistaa että muut joutuvat usein katsomaan ylöspäin. Joskus kun on sattunut osumaan pidempien joukkoon vaikka Saksassa on tuntunut hetken että kiva kun voi hävitä väkijoukkoon. Pitkiä naisia kyllä useammin haukutaan liian isoiksi ja miehekkäiksi kuin kehutaan jotenkin. Selkävaivat on vaan lisääntyneet iän myötä ja tätähän joutuu selittelemään kun ei se välttämättä ulospäin näy joten miksi alkaisin haukkua ketään pituuden vuoksi?
Tarkitit kai, että pitkiä naisia haukutaan miesmäisiksi. Miehekäs on enemmän miehstä käytetty positiivinen ja kehuva ilmaisu.
"Onko se mielestäsi sitten kovin kivaa huumoria asiakkaiden kuullen naljailua pienikokoisista ihmisistä. He puhuivat paljon muutakin. Ihan kun äitini ja minä oltais jotain outoja ja kummallisia olentoja. Oisin sanonut jotain mutta me oltiin lapseni kanssa vain vierailemassa kyseisessä kaupungissa. En halua lapselleni opettaa että on oikein puhua toisista rumasti ja vielä nauraa hohottaa päälle. Pikku Myy on satuolento. Minä ja äitini maksavia asiakkaita joista puhuttiin rumasti jota verrattiin satuolentoihin... "
mä en oo tässä nyt väittämässä, että tuollainen huumori on mahtavaa. Olen sanomasss, että kaikkea ei tarvitse tulkita ilkeilyksi eikä kaikesta tarvitse loukkaantua. Kuka nimittäin kärsii siitä? No se loukkaantuja. Ei se, joka omasta mielestään vain vitsailee. Jos sinusta yleisesti pidettyyn satuolentoon vertaaminen on kauheaa ja rumaa, voi olla, että olet aika herkkä loukkaantumaan.
Jos on ihmisten kanssa tekemisissä, on se vaara, että aina ei tule nähdyksi juuri niin kuin haluaa. Sitä voi sitten joko aina suuttua ja kärsiä tai sitten opetella sietämään, että aivan niin kuin minäkin, muutkin ihmiset ovat epätäydellisiä, eikä kaikki sanomiset mene aina ihan nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet lyhyet aikuiset joutuvat kuuntelemaan ilkeitä huomautuksia ja sen lisäksi heistä puhutaan ja kirjoitellaan halveksivaan sävyyn yleisellä tasolla.
Monet ihmiset myös helposti tulkitsevat huomautukset ilkeiksi, vaikka sanoja ei tarkoittaisi pahaa, vaan yksinkertaisesti on tökerö.
Terveisiä Turkuun 🙂
T. Hukkapätkä