Miksi Palon Tauno oli niin, niin, NIIN komea? MIKÄ MENI VIKAAN GEENEISSÄ?
Yhtä ainutta kertaa tämän ihmiselämäni aikana en ole nähnyt suomalaista miestä, joka muistuttaisi Palon Taunoa olematta hänelle sukua.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Niin, kauniit vanhemmat voivat saada rujon näköisiä lapsia ja päinvastoin. Tunnen pari esimerkkiä. Yhdistelmä ei aina mene niinkuin luullaan.
Taunon komeus oli kyllä poikkeuksellista, ei vastaavia tuolla kadulla tule vastaan.
Aika harvoin kadulla tulee vastaan mustavalkofilmien henkilöitä täydessä kuvausmeikissä ja valaistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palon äiti Olga Andesson, omaa sukua Ivanoff, oli venäläisen sotilaan ja suomalaisen palvelustytön tytär.
Venäläisillä on hyvät geenit, valitettavasti 1917 alkaen suuri osa älymystöstä tuhottiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kauniit vanhemmat voivat saada rujon näköisiä lapsia ja päinvastoin. Tunnen pari esimerkkiä. Yhdistelmä ei aina mene niinkuin luullaan.
Taunon komeus oli kyllä poikkeuksellista, ei vastaavia tuolla kadulla tule vastaan.
No niinpä!!! Jos Taunon ulkonäkö olisi stereotyyppinen suomalaismiehen ulkonäkö, olisin varmaan ihan hulluna suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Martti Katajisto oli myös komea, jotenkin eteerisemmällä tavalla.
Juu, ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma ripaus romaniverta hänessä. Siitä tummuus ja vahvat piirteet.
Oikeasti? :o mistä olet lukenut?
En mistään. Haluan vaan haukkua.
Minä olen Paloa komeampi. Toisaalta olen vain puoliksi suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14/14 kommentilla tarkoitin Tauno Suurta.
Oliko Tauno suuri vähän sieltä ja täältä? Niin kuin sanotaan Ison D:n olevan.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palon äiti Olga Andesson, omaa sukua Ivanoff, oli venäläisen sotilaan ja suomalaisen palvelustytön tytär.
Ohhoh!
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma ripaus romaniverta hänessä. Siitä tummuus ja vahvat piirteet.
Taisi olla ukrainalaisverta.
Älä valehtele. Itäslaavilaiset juuret Tauno Palossa? Ei pidä paikkaansa.
Jokainen sukupolvi on edellistä rumempi. Tästä oli joku tutkimuskin jossain ja kyllähän sen huomaa. Missikisoissakin on ihan oudon näköistä sakkia. Sopusuhtaisuus on jostain syystä katoamassa. Tai sitten maku vaan huononee ja rumat lisääntyy keskenään. Tosin ei siitäkään voi mitään päätellä, rumien vanhempien lapsi voi olla tosi hyvännäköinen ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sukupolvi on edellistä rumempi. Tästä oli joku tutkimuskin jossain ja kyllähän sen huomaa. Missikisoissakin on ihan oudon näköistä sakkia. Sopusuhtaisuus on jostain syystä katoamassa. Tai sitten maku vaan huononee ja rumat lisääntyy keskenään. Tosin ei siitäkään voi mitään päätellä, rumien vanhempien lapsi voi olla tosi hyvännäköinen ja päinvastoin.
Kyllä ovat sitten olleet kivikaudella uskomattoman upeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14/14 kommentilla tarkoitin Tauno Suurta.
Oliko Tauno suuri vähän sieltä ja täältä? Niin kuin sanotaan Ison D:n olevan.
En muista tarkkaan. Tauno on kaukaista sukua mulle ja meillä suvussa ainakin ukrainanjuutalaisia (kristityksi kääntyneitä) sekä romaneja muutama, tosin sopeutuneet valtaväestöön jo aikaa sitten.
Minulle ainakin alkuperäinen sukunimi Brännäs selittää aika paljon. Noh, tuskin kovin moni poika nykyään saa kuitenkaan etunimeä Tauno?
Jos kauneus on katsojan silmässä, niin kuka sanoo Tauno Palon olevan komea? Minä olen kuunnellut naisia ja näin he ovat minulle kertoneet, että toisen roska on toisen aarre.
Huonot geenit, myös ulkonäköön liittyvät, runsastuvat tehokkaasta terveydenhoidosta johtuvan vähäisen lapsikuolleisuuden takii? :D
Mielestäni Palo on verrattain tavis. Toki keskimääräistä tummempi, jos sellaisesta tykkää. Nykynäyttelijät Suomessa vain ovat järjestään niin rumia ja keskinkertaisen näköisiä, että toki niihin verrattuna on komea.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin alkuperäinen sukunimi Brännäs selittää aika paljon. Noh, tuskin kovin moni poika nykyään saa kuitenkaan etunimeä Tauno?
Ei se selitä yhtään mitään sen kummempaa. Kun katsot Genistä niin Taunon suku on pitkälti Pedersörestä. Joukossa voi olla joku eksoottisempikin mutta pääosin maanviljelijöitä ja sotilaita Pohjanmaalta. Samanlainen sukutausta on aika monella suomalaisella.
Tauno Palo oli kyllä aika komea. Eniten varmaan vetosi se, että hänellä oli uskomaton karisma. Vastanäyttelijä ovat kertoneet, että kun Tauno tuli huoneeseen niin muita ihmisiä ei enää ollutkaan.
Älä viitsi ärsyttää.
Minä olen nähnyt Tauno Palon ihan läheltä, kasvoista kasvoihin, koska törmäsin häneen vahingossa pikku koululaisena lähellä Lallukan taiteilijakotia!
Ja kyllä!! Jopa minun, 10-vuotiaan tyttösen polvet meni letkuksi Tauno säteilevän hymyn ja tuikkivien silmien edessä.