Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin juuri 300. työhakemukseni, eikä vieläkään tärppää!

Vierailija
20.06.2025 |

Ja olen vieläpä työelämässä enkä edes työtön, mutta silti ei tärppäävaikka ikääkin vasta 31-vuotta! Työnhakualue 1,5h automatka kotoa, kaikkia mihin yhtään uskon kykeneväni aina osa-aikaisista ja sijaisuuksista kokoaikaseen työhön, työhön ja työpaikkaan personoidut CV:t ja hakemukset. Nuorena vailla ammattia olevana työttömänäkin pääsi helpommin töihin kuin nykyään?!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo voi olla totta. Hallituksen mukaan kuka tahansa saa töitä ihan helposti: sen kun ottaa itseään niskasta kiinni ja menee töihin noin vain.

No näinhän se juurikin on. YLÖS sieltä sohvanpohjalta ja vain ilmoitus valitsemaasi työilmoitukseen, että koska saisin aloittaa.. se on piru miten vieraantuneita ovat siellä hallituksen piireissään. Ja tämä työnhakuvelvoitekin, mikä vitsi. Satonen lupasi HS haastattelussa syksyllä -23 että työnantajien lukuisista yhteydenotoista johtuen se tullaan poistamaan. Mitä vielä, Satonen jo postui työresidenssistään, mutta antanut haastatteluita että poituihan se. NIILTä, jotka työllistyvät 3 kk sisällä se poistuu. No TOTTAKAI se poistuu ihmisiltä jotka työllistyvät. Olenko yksinkertainen vai olenko yksinkertainen, kun en tätä Satosen sanomaa ymmärrä? valaiskaa ihmeessä.

Vierailija
62/66 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työnhakuvelvoite säilyy tietysti, mutta tuo ilmoittaminen niistä piti loppua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää te-asiakas(tai nyk kunta-asiakas), joten ilmoitusvelvoite hakemistani töistäni siis poistuu. Da?????

Vierailija
64/66 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole työtön.

Olen kirjoittanut näenkin mutta pääsi samalla hakemuksella kahteen ri haastatteluun, samantyyppinen työ. Toinen haastattelija sanoi että sulla oli persoonallinen erittuva hakemus. En saanut paikkaa, ottivat vastavalmistuneen. Toinen sanou että sinulla oli kummallinen hakemus mutta cv hyvä niin kutsui haastatteluun. Sen paikan sai kokeneempi. Molemmissa olin 1. varalla. No lähdin lopulta kouluun. Koulun jälkeen olin taas yhteen paikkaan 1.varalla. siinä valittu perui joten sain paikan. Näin pienestä se joskus on kiinni. Nykyinen työnantajani pitää minua oikeana kätenään ja hyvänä löytönä. Enää ei ole hätää. Pian pääsen OVE: lle ja minulla on vähän lisätuloja. Adunnonkin voi myydä ja muuttaa vuokralle. Tältä alueelta menee kaikki kaupaksi jos ei älyttömiä pyydä. 866

Vierailija
65/66 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua teille sinne valtion virastoon töihin.

Vierailija
66/66 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka luit vain otsikon ja luulit että aloittaja on työtön. Oletko työssäsikin yhtä suurpiirteinen ja huolimaton? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi