Onko suurin osa suomalaisista syntynyt 9kk juhannuksen jälkeen? Oletko sinäkin?
Kommentit (92)
En ole. Olen syntynyt ajankohtana jolloin nykyisin syntyy eniten vauvoja Suomessa.
Ei se nyt ihan niin suoraviivaisesti mene että jos lapsi saa alkunsa tänään 21.6. niin hän syntyy 21.3. Itseasiassa jos tänään tapahtuisi hedelmöittyminen niin laskettu aika olisi 14.3. ja on täysin normaalia syntyä siitä +- 2 viikon sisällä.
Mun lapsi on todistettavasti laitettu alulle jouluyönä ja hän syntyi 12.9.
Vierailija kirjoitti:
En ole, olen uuden vuoden satoa.
Koko joulun vongannut ja uuden vuoden iltana sitten saunan jälkeen lohkesi. Kolme työntöä ja tuijotus. Onneksi ei ruikannut ohi.
Ei omassa perheessäni ainakaan. Ja ottaen huomioon, että aina ollut tapana viettää juhannusta isolla porukulla, valvoa myöhään ja nukkua aika tiiviistii, ei ne olosuhteetkaan ole kovin otolliset olleet...
Tuskin mitenkään poikkeuksellisen monella on ovulaatio juuri juhannuksena.
Meillä päin on enemmän noita syyskuun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitenkään poikkeuksellisen monella on ovulaatio juuri juhannuksena.
Koko suomen nuoret naiset kirmaa kesäyössä. Varmasti siellä on monta munasolua valmiina ottamaan siimahäntiä vastaan. Tää on sitä biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, olen uuden vuoden satoa.
Koko joulun vongannut ja uuden vuoden iltana sitten saunan jälkeen lohkesi. Kolme työntöä ja tuijotus. Onneksi ei ruikannut ohi.
Älä muuta sano, maailma olisi menettänyt yhden älykkäimmän ihmisen.
Oon syntyny muutama kuukausi juhannuksen jälkeen, eli palstalogiikalla pääteltynä pahasti keskosena.