Onko suurin osa suomalaisista syntynyt 9kk juhannuksen jälkeen? Oletko sinäkin?
Kommentit (92)
Naista lakoon ja siementä vakoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isä antanut äidille joululahjan, olen syntynyt 23.09 eli 9kk joulusta.
Samoin, muutamaa päivää myöhemmin minä synnyin eli lienenkö uudenvuoden bileitten tulosta.
Jouluna pukki tarjosi kovia paketteja.
En, minut on alulle pantu uuden vuoden aattona 😌
Varokaa juhannussaunassa kun könsikkäät tulee selkää pesemään. Niillä on metkut mielessä. Käy niin, että tyttöä viedään ja lemmen himot vie mukanaan hekuman hetkiin.
Mikä horoskooppimerkki 9 kk juhannuksen jälkeen on?
Eniten syntyy lapsia kesä - heinäkuussa, eli pantu alulle syksyllä lokakuussa.
Ehkäisyvälineet on jo kauan sitten keksitty. Jos nyt yleensäkään mitään juhannusorgioita on tapana viettää.
Tuo ei pidä enää paikkansa, ennen ehkä oli niin
https://thl.fi/ajankohtaista/kampanjat/kesaterveys/keskikesalla-syntyy-…
En ole eivätkä lapsenikaan ole. Mutta ex-mieheni lapsuudenperheessä syntyi suurin osa lapsista elokuussa. Asuttivat isoa maalaistaloa ja emäntä aina sadonkorjuun aikaan lapsivuoteessa, aina ei ehtinyt edes sairaalaan synnyttämään. Mutta eiväthän ne osanneet laskea. Eivätkä ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isä antanut äidille joululahjan, olen syntynyt 23.09 eli 9kk joulusta.
Samoin, muutamaa päivää myöhemmin minä synnyin eli lienenkö uudenvuoden bileitten tulosta.
Sama täällä 23.09, siinä on Jouluaattona laitettu lihaa piiloon muuhunkin aukkoon kun poskeen.
Kun laskee 3kk synttäreistä eteenpäin niin saa helposti laskettua panopäivän🥸
En, olen saanut alkuni kutakuinkin uutenavuotena.
Ennen vanhaan joo. Nykyisin ei, monestakaan syystä. Seksiä on nykypariskunnilla vähemmän kuin vaikkapa 70-luvulla, nykyisin ihmiset mieluummin hedonistisesti katsoo pokea ja vetää käteen.
Jossain on joskus sanottu, että suomalaisia olisi eniten syntynyt toukokuussa
Vierailija kirjoitti:
Kun laskee 3kk synttäreistä eteenpäin niin saa helposti laskettua panopäivän🥸
Paitsi että ihmiset harvoin syntyy juuri laskettuna aikana.
Olisin syntynyt 9 kk juhannuksen jälkeen, mutta oli niin kiire tähän maailmaan, että synnyin jo kahdeksan kuukautta juhannuksen jälkeen. Esikoinen on myös juhannuksena saanut alkunta.