Kyllä sen taas näkee, että naisilla ei ole mitään halua olls mökillä (edes juhannuksena)
Ei siis edes yhtenä viikonloppuna vuodessa, vaikka on kaikki sähköt, vedet, vesivessat, lattialämlitykset ja parisänkykin.
Kommentit (55)
Mulla ei enää ole perintösyistä pääsyä mökille, mutta koko nuoruuteni vietin siellä kesää niin paljon kuin pystyin. Siellä ei onneksi juurikaan käynyt muita, joten sain olla koirien kanssa yksin.
Nykyäänkin saisin käydä siellä vieraana, mutta en halua. Parasta oli olla siellä nimenomaan yksin. Siinä on mun parhaat nuoruusmuistot kun vain istuin ja tuijotin luontoa täydessä hiljaisuudessa. Muut soittaa musiikkia ja katsoo telkkaria. Sitä voi tehdä kotonakin.
N47
Todellakin viihdyn, ja täällä ollaan nytkin! Meidän mökki on tosin ihanalla paikalla, ja paljon hienompi ja viihtyisämpi kuin meidän varsinainen koti. Siellä on vaan pakon edestä vietettävä arki, koska työ ja lasten koulu.
Tää on yleensä näitä, että kun tietää olevansa ainoa, joka sielläkin siivoaa ja laittaa ruokaa ja näkee sen vaivan, että on kiva juhannus. Mies avaa ensimmäisenä tölkin heti kun pääsee sisään.
Juu, ei kiinnosta mökkeily. Telttaretkiä teen mielelläni, eli ei ole kiinni mukavuuksista. En vaan jaksa ylläpitää kahta huushollia, yhdessä on ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kiinnosta mökkeily. Telttaretkiä teen mielelläni, eli ei ole kiinni mukavuuksista. En vaan jaksa ylläpitää kahta huushollia, yhdessä on ihan tarpeeksi.
Sama! Miksi ihmeessä haluaisin siivota ja tehdä piha- ja korjaustöitä kahdessa paikkaa. Sitä paitsi telttaillessa voi vaihtaa paikkaa vaikka joka yö. Tylsää olisi olla aina samassa paikassa jos olisi mökki. Miten se eroaa omakotiasumisesta muuten kuin että joka paikkaan on pitkä matka ja kaikki on vähän hankalampaa?
Uimassa olisi toki kiva käydä, mutta helpommalla pääsen kuitenkin pyöräilemällä kilometrin päähän rannalle tai menemällä uimahalliin.
Minulla, naisella, on oma mökki. Itse valittu ja maksettu ihan itselleni. Harrastan mm. puutarhanhoitoa siellä.
Miehenikin tykkää mutta on siellä vähemmän kuin minä. Mökkini on jokirannassa ja kokonaisuus on aivan ihana.
Mies tykkää olla mieluiten lapsuudenkodissaan. Menemme tänä juhannuksena sinne.
Kyllä se ap on seurasta sinulla kiinni, ettei sinne naista ole tulossa. Etsi maanläheinen tavallinen nainen, joka pitää luonnosta ja ulkona puuhastelusta.
Vinkki: Se 21v ankkahuuli instamissi ei ole sellainen. Sellainen hoitaa ulkonäköään erilaisissa sisätiloissa ja loppuajan kuvaa itseään.
Jos sit taas lopettaisit sen yleistämisen. Me ASUTAAN vakituisesti mökillä, jossa on kantovesi, ulkosauna ja ulkohuussi. Ja hyvin viihdyn minäkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mökkiä. Mies ei halua käydä missään. Ei edes juhannuksena.
Ammattivalittaja?
Me vuokrataan kerran vuodessa mökki viikoksi. Se on passeii. Tulee halvemmaksi eikä jää perikunnan riesaksi. Mies tekee vaunuretken veljensä kanssa toisen viikon. Mulla on samaan aikaan joka kesä tapahtuma johon osallistun. Juhannus kaupungissa on ihan kiva. Kolmipäiväinen rento vapaa. Ennen oli rauhallista mutta selvästi viime vuosina lisääntynyt tämä että porukka jää kaupunkiin. Oma mökki sitoo yhteen paikkaan ja siellä olisibsitten pakko käydä. Tämä on helpompi näin. Meillä on perikunnan alkeellinen mökki lähempänä veljiäni. Kumpikaan ei käy siellä. Minä käyn talvisin katsomassa paikat. Myynti ei onnistu.
Niin siis oletko yrittänyt houkutella jotain tuntematonta naista sinun mökillesi nalkkiin juhannukseksi?
Täällä nainen, joka rakastaa mökkeilyä, mutta en jaksa kitisevää ukkoa.
Jos kukaan nainen ei halua olla aloittajan kanssa mökillä niin syyllinen löytyy peilistä.
Jos muutat suomen ilmaston voisin harkita.
Rakastan olla mökillä luonnon keskellä. Tokihan siellä joutuu enemmän puuhailemaan, kantamaan vettä tms. mutta se ei mua haittaa. Vesijohtoa ilman pärjää täysin hyvin.
Ei haittaa myöskään mitkään ötökät tai edes käärmeet. Hyttysille en ole allerginen niin ei nekään, vaikka tänä vuonna on paljon.
Tykkään jopa ulkovessasta. Meillä on hyvä kompostoiva vessa.
N50
Tavaroiden raijaaminen mökille ei enää maistu. Pysyn mieluummin " laiskana " kotona.