Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sen taas näkee, että naisilla ei ole mitään halua olls mökillä (edes juhannuksena)

Vierailija
20.06.2025 |

Ei siis edes yhtenä viikonloppuna vuodessa, vaikka on kaikki sähköt, vedet, vesivessat, lattialämlitykset ja parisänkykin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Et maininnut ruokaa, herkkuja, juomaa (mulla alkoholitonta), seuraa, kirjoja. Ilman noita mua ei saa mihinkään.

Tuosta sen näkee, jos ei ole täyspalvelu niin ei kiinnosta.

Miksi pitäisikään?Viiden tähden hotellissa tai kotona on kivempaa.

Aivan, eli oletko AP:n kanssa samaa mieltä vai eri mieltä?

Vierailija
22/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu naisista, kun olet itse valinnut kaikkien naisten joukosta naisen, joka ei viihdy mökillä. Parisuhteen onnistumisen kannalta on tärkeää, että käy toisen kanssa läpi itselle tärkeitä asioita alussa eikä ryhdy suhteeseen sellaisen kanssa, joka pitää täysin eri asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Et maininnut ruokaa, herkkuja, juomaa (mulla alkoholitonta), seuraa, kirjoja. Ilman noita mua ei saa mihinkään.

Viihdyn hyvin mökillä palvellen itseäni. Ilman kokovartalokyrpää.

N

Vierailija
24/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minä olen sitten varmaan mies kun rakastan mökkeilyä. Eikä ole juoksevaa vettä vaan vesi haetaan kaivosta eikä ole sisävessaa, sähköt kyllä on.

Vierailija
25/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän.Viihdyn omalla mökillä, jossa saan koko juhannuksen möyriä puutarhassa.

En mökillä, jossa pyörisi kyökissä ja vastaisin muidenkin kuin omasta ruokailusta.

Vierailija
26/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin loma-asunto järven rannalla olisi kiva. Sellainen missä on oma terassi, sauna ja pääsee suoraan omasta huoneistosta pulahtamaan järveen. Eikä siellä ole miestä vaatimassa seksiä.  Sellainen kävisi.

Vierailija
27/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Etpä näy itsekään viihtyvän ilman täyspalvelijaa. Kitiset heti aattoaamusta. Jouduit itse keittämään kahvisi?

Vierailija
28/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että naisilla on heidän omaan kokemukseensa perustuvat syyt karttaa mökkejä.

Ainakin minulla on niin oksettavia trauma kokemuksia, että en nytkään ole mökillä. Eikä kyse ole liiasta viinasta tai rahasta. Meillä kun kukaan ei juo. Kyse on ihmissuhteista. (yleensä yhdestä)  Mökki kyllä kelpaisi. 

Vierailija
29/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, minä olen mökillä kesällä viikkokausia ja äitini kuukausikaupalla. 

Ei ole juoksevaa vettä eikä vesivessaa.

Tiskivuoro kiertää ja lähes kaikki osallistuu ruuanlaittoon. Jos joku ei kokkaa, hän tiskaa isommat tiskit. 

Vierailija
30/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hirvee kauheen vaikee nainen, kun olen Jussin mieluummin kotona kaupungissa. Joo ei kiinnosta raahautua keskelle metsää itikoiden syötäväksi.

Onneksi mies tykkää kaupunkijuhannuksista myös. Juhannus on nimenomaan parasta aikaa täällä, kun kaikki muut on muualla ja on epätyypillisen rauhaisaa!

Ai jaa. Minusta on ahdistavan kuollutta.

Vierailija
31/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Etpä näy itsekään viihtyvän ilman täyspalvelijaa. Kitiset heti aattoaamusta. Jouduit itse keittämään kahvisi?

Hyvin viihdyn, ja vietän paljon aikaa täällä yksikseen sattuneesta syystä. Ja tämä tässä on juuri asetelma, että jos edes yhtenä viikonloppuna vuodesta naiset voisivat ihan vaan nauttia mökillä ilman että kokevat toksista maskuliinisuutta siitä että joku keittää heille aamulla kahvit.

Vierailija
32/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seura vesittää hienoimmankin mökin. 

Vierailija
33/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole naisen omistama mökki..Harva haluaa kovin usein vieraissa nurkissa pyöriä.

Vierailija
34/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kanssa raivasimme tontit ja ostin tänne valmiit rakennukset. Mukavuuksia ei ole, järvi on. Yhtäkään ukkoa en edes huolisi tänne. Eron tullen ukko varmaan polttaisi mökin kostoksi. Riskiä en ota. Hyvin viihdyn mökillä. Äitini miesystävä ei mökkeilystä tykännyt. Se ei siis liity sukupuoleen. 

Vierailija
35/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On halua, paljonkin. Mutta ei, jos sinä olet samalla mökillä.

Nainen tapansa mukaan käy aina henkilöön 😅

Vierailija
36/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Hyvin viihdyn, ja vietän paljon aikaa täällä yksikseen sattuneesta syystä. Ja tämä tässä on juuri asetelma, että jos edes yhtenä viikonloppuna vuodesta naiset voisivat ihan vaan nauttia mökillä ilman että kokevat toksista maskuliinisuutta siitä että joku keittää heille aamulla kahvit.

Onhan se vähä tylsää olla vieraana mökillä.. Musta ainakin tuntuu silloin,et se aika on pois omasta tekemisestä ja omista projekteista.

Vierailija
37/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Itse mietin, että ei paljoa sähköt ja vesivessat pelasta, jos on täysi työmaa vastassa. Ensin mökin täysi siivoaminen talven jäljiltä, sitten pihamaalla ruohonleikkuuta, kasvimaan kitkemiset, puunhakkuut, mahdollisen rannan siistiminen jne jne.

Nuo kun valmiita niin juhannus onkin juhlittu ja auton keula kohti kotia. Olihan rentouttava pitkä viikonloppu?

Vierailija
38/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen näkee?

Itse mietin, että ei paljoa sähköt ja vesivessat pelasta, jos on täysi työmaa vastassa. Ensin mökin täysi siivoaminen talven jäljiltä, sitten pihamaalla ruohonleikkuuta, kasvimaan kitkemiset, puunhakkuut, mahdollisen rannan siistiminen jne jne.

Nuo kun valmiita niin juhannus onkin juhlittu ja auton keula kohti kotia. Olihan rentouttava pitkä viikonloppu?

Kyllä se mökki kannattaa laittaa kesäkuntoon siinä jo huhti-toukokuun kohdalla... Ja silloin sinne kannattaa mennä sillä asenteella, että siellä tehdään pari päivää näitä ylläpitotöitäkin, eikä mässätä suklaata sohvalla vauva-palstaa selaillen.

Vierailija
39/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävessa ja suihku pitää olla. Rantasaunalla voi käydä muutaman tunnin saunomassa ja tsillaamassa. Ei muuta. No, ehkä jussina voi nussia.

Vierailija
40/55 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa, jotkut ei! Itselleni riittää noin 2 vuorokautta mökkeilyä vuodessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme