Mikä vaivaa ihmistä joka päivittäin vuosien ajan yrittää myydä jotain tuotetta nettikirppiksellä
Kommentit (5)
Veetuttaako kun et saa tuotetta polkuhintaan?
Vierailija kirjoitti:
Veetuttaako kun et saa tuotetta polkuhintaan?
Ei. Kunhan mietin että miten joku jaksaa jotain viiden euron tuotetta mainostaa vuodesta toiseen melkein joka päivä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse koodasin botin joka hakee nettikirppiksiltä näitä toistuvasti tai jatkuvasti myynnissä olevia tuotteita jotka eivät mene kaupaksi, ja sitten trollaa myyjiä väsymättä tekemällä hävyttömiä tarjouksia ja kyselemällä tyhmiä kysymyksiä loputtomiin. Nytkin on kaksi mammaa vastaillut aivan hiilenä raivosta jo parin päivän ajan botille, nauran maha kippurassa.
Aivan hiilenä raivosta? Miten niin? Mä luulen, että jotain sisältöä elämään tuollainen myyminen tuo, ei muuten kukaan viitsisi noin pitkään. Toisaalta myyminen on helppoa, kun ilmoituksen laittaa niin siellä on ja uusiminenkin on parin sekunnin homma, kun kopioi vaan. Kysymykset ja kommentit on vaan positiivinen juttu noille.
Vierailija kirjoitti:
Itse koodasin botin joka hakee nettikirppiksiltä näitä toistuvasti tai jatkuvasti myynnissä olevia tuotteita jotka eivät mene kaupaksi, ja sitten trollaa myyjiä väsymättä tekemällä hävyttömiä tarjouksia ja kyselemällä tyhmiä kysymyksiä loputtomiin. Nytkin on kaksi mammaa vastaillut aivan hiilenä raivosta jo parin päivän ajan botille, nauran maha kippurassa.
Kannattaa syödä ne lääkkeet, niin tulee järkeä touhuihin ja keksit jotain hyödyllistä tekemistä.